هزینه تزریق چربی به سینه

هزینه تزریق چربی به سینه [1403]💰عوارض و ماندگاری

در این بخش قصد داریم درباره‌ی هزینه تزریق چربی به سینه و عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت تزریق چربی به سینه صحبت کنیم. یکی از بهترین روش‌های بی‌خطر و با ایمنی بالا که باعث جوانسازی سینه‌ها و لیفت آنها می‌شود، تزریق چربی به سینه است.

تزریق چربی به سینه در مقابل سایر روش‌هایی که برای افزایش حجم و رفع افتادگی سینه به شما پیشنهاد می‌شود، عوارض خاصی را در پی ندارد و به جهت طبیعی بودن مواد پرکننده باعث واکنش‌های آلرژیک و حساسیت نمی‌شود به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد‌. عوامل متفاوتی در قیمت و هزینه تزریق چربی به سینه تاثیرگذار هستند.

تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه و در نتیجه بزرگ کردن سینه با انتقال چربی یک روش طبیعی برای افزایش اندازه سینه و فرم‌دهی آن است. جراحان از لیپوساکشن برای برداشتن چربی از شکم، باسن، پشت، پاها یا بازوها استفاده می کنند. پس بعد از برداشت چربی این نواحی از بدن شما کوچکتر می شوند.

کلینیک cleveland در مجله خود می‌نویسد:

Your provider injects the fat cells into your breasts to make them bigger. Because breasts have a lot of fatty tissue, adding more fat gives the breasts a natural look and feel.

پزشک سلول های چربی را بعد از پردازش، به سینه‌های شما تزریق می کند تا آنها را بزرگتر کند. از آنجایی که سینه ها دارای بافت چربی زیادی هستند با افزودن چربی بیشتر به سینه ها ظاهر و احساس طبیعی بودن آن‌ها همچنان حفظ می‌شود.

هزینه تزریق چربی به سینه؛ قیمت و بررسی هزینه‌ها

هزینه تزریق چربی‌ به سینه به چندین عامل بستگی دارد‌. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در هزینه تزریق چربی به سینه مهارت پزشک و تجهیزات کلینیک است‌. 

امروزه تجهیزات تزریق چربی‌ مثل دستگاه‌های پالایش چربی با گذشته تفاوت دارد و ایمنی تزریق را افزایش داده‌اند؛ در نتیجه روی هزینه تزریق چربی به سینه و قیمت نهایی آن اثر خود را می‌گذارند. 

مهارت پزشک و میزان چربی‌ تزریق شده به سینه نیز روی هزینه تزریق چربی به سینه اثرگذار است. طبیعتاً هرچه میزان چربی برداشت شده و مقدار تزریق چربی به سینه بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. 

در این روش نیز مانند سایر بخش‌ها از قسمت‌های شکم، پهلو، ران و موضعی که چربی‌ مورد نیاز جهت برداشت را داشته‌ یاشد، چربی‌ ساکشن می‌شود و سپس در سانتریفیوژ پالایش شده و پس از صاف شدن، سلولهای چربی به سینه تزریق می‌شوند. قیمت تزریق چربی به سینه نسبت به سایر روش‌ها مثل پروتز سینه یا تزریق ژل به سینه بسیار مناسب تر است و عوارض آن در مقابل قیمت مناسب آن کمتر است.

قیمتی که در ازای مزایای تزریق چربی به سینه پرداخت میکنید
قیمتی که در ازای مزایای تزریق چربی به سینه پرداخت میکنید

عوامل موثر در هزینه تزریق چربی به سینه

نمی‌توان عدد دقیقی برای هزینه تزریق چربی به سینه تعیین کرد؛ اما عوامل تأثیرگذار در قیمت را برایتان آورده‌ایم تا با مواردی که روی تزریق چربی به سینه قیمت نهایی و هزینه‌های آن اثر خود را می‌گذارند آشنا شوید. ضمناً می‌توانید با مراجعه به کلینیک از قیمت‌های جدید تزریق مطلع شوید یا با مطالعه سایت‌های تبادل نظر، نظرات کاربران مختلف درباره‌ی تزریق چربی به سینه قیمت تمام شده و مزایای آن مطالعه کنید. 

تکینک برداشت چربی موثر در قیمت تزریق چربی به سینه 

تکنیک برداشت چربی جزو عوامل تأثیرگذار در هزینه تزریق چربی به سینه است. در برداشت چربی‌ از دو روش لیپوساکشن یا لیپوماتیک استفاده می‌شود. لیپو ساکشن روش قدیمی‌تر و با برش بیشتر است ولی لیپوماتیک به کمک ارتعاشات دستگاهی چربی‌ها را برداشت و حجم بیشتری چربی نیز برداشته می‌شود درنتیجه این روش قیمت بیشتر و زخم کمتری دارد.

نحوه پالایش چربی از عوامل مهم در هزینه تزریق چربی سینه

پالایش چربی‌ به کمک سانتریفیوژ می‌تواند روی هزینه تزریق چربی به سینه قیمت نهایی و به‌طور کلی مبلغی که متقاضی بپردازد اثرگذار باشد. در این روش علاوه‌بر پالایش بهتر و دقیق‌‌تر چربی نسبت به صافی‌های مخصوص، سلول‌های باکیفیت‌تری به بدن تزریق می‌شود.

میزان چربی تزریق شده به سینه و تاثیر آن بر قیمت تزریق چربی به سینه

به‌طور کلی حجم و میزان چربی تزرقی هرچقدر بیشتر باشد تزریق چربی‌ به سینه قیمت بیشتری خواهد داشت. می‌توان چیزی بین 10 الی 20 میلیون برای این بخش در نظر گرفت اما توجه کنید همه‌چیز بستگی به پزشک انتخابی و چربی مورد نیاز و شرایط بدنی افراد دارد. 

هزینه‌‌های قبل از تزریق چربی به سینه

هزینه‌ آزمایشات قبل از انجام تزریق چربی به سینه قیمت داروهای تقویتی، گن و سایر محصولات مراقبتی روی قیمت نهایی هزینه‌های تزریق تاثیرگذار هستند. پزشک باید از سلامت جسمانی و میزان چربی مورد نیاز برای تزریق چربی به سینه مطمئن شود؛ در نتیجه انجام آزمایشات را ضرروی می‌داند.

هزینه کلینیک و دستمزد پزشک

هر کلینیک خدمات خاص خود را به بیمار ارائه می‌دهد. مهارت و تکنیک پزشکان نیز، در تزریق چربی به سینه متفاوت است؛ بنابراین، با توجه به شرایطی و خدماتی که در کلینیک وجود دارد و میزان تجربه پزشک برای تزریق چربی به سینه قیمت های مختلفی مشخص می‌شود. 

سوالات متداول تزریق چربی به سینه

عوارض تزریق چربی به سینه چیست؟

اگر تزریق چربی به سینه تحت نظر پزشک ماهر و با تجربه انجام شود، عوارض تزریق چربی به سینه همان تورم و قرمزی بعد از تزریق چربی است که واکنش طبیعی بدن است و بعد از مدتی نیز فروکش خواهد کرد.

ماندگاری تزریق چربی به سینه چقدر است؟

در جواب این سوال که آیا تزریق چربی دائمی است باید گفت ماندگاری تزریق چربی بالا است ولی ما در عمل زیبایی هیچ نتیجه دائمی‌ای نداریم! و همه چیز به مراقبت‌های بعد از عمل زیباجو و متابولیسم بدن او مرتبط است.

کلام آخر هزینه و قیمت تزریق چربی به سینه

هزینه تزریق چربی به سینه در سال 1403 با توجه به مواردی که بالاتر بیان شد مشخص می‌شود. عمل‌هایی مثل تزریق چربی از حساسیت بالایی برخوردار هستند و لازم است برای دریافت خدمات این چنینی به مراکز معتبر و پزشکان حرفه‌ای مراجعه کنید تا بهترین نتیجه‌ و کمترین عوارض را مشاهده کنید.

برای اطلاع از نحوه تزریق چربی‌ به سینه قیمت خدمات کلینیک و همچنین دریافت نوبت ویزیت از پزشک با شماره‌های کلینیک‌ دکتر لیلی هاشمی که در سایت درج شده است تماس بگیرید‌. 

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟