تزریق چربی به واژن

تزریق چربی‌ به واژن⭐جذابیت جنسی،مزایا و عوارض

تزریق چربی‌ به واژن یکی از روش‌های جذاب جوانسازی و رفع مشکلات اندام تناسلی در بانوان است. در واقع، اعضای بدن همیشه به زیبایی و شادابی دوران جوانی باقی نمی‌مانند.

این موضوع در بدن زنانی که زایمان های متعدد داشته یا تغییرات وزنی و هورمونی شدیدی دارند بیشتر صدق می‌کند و همه‌چیز در بدن این افراد همواره در معرض تغییر و تحول قرار دارد‌. دستگاه تناسلی هم ازین قاعده‌ مستنثی نیست و دائما در حال تغییرات خاصی است و این تغییرات برای بسیاری خوشایند نیست. 

دیگر لازم نیست نگرانی بابت مشکلات خود در روابط جنسی و زناشویی باشید یا حتی از تغییر ظاهر واژن پس از زایمان گله کنید‌. با انتخاب روشی بی‌خطر مثل تزریق چربی‌ به واژن، مانند سابق از رویای جنسی زندگی و روابط خود لذت ببرید.

تزریق چربی به واژن چیست؟

همانطور که اشاره کردیم بسیاری از زنان پس از زایمان از تغییر شکل واژن و لابیا شکایت دارند. خیلی از خانم‌ها در اثر بالا و پایین شدن وزن، تغییرات شدید هورمونی و افزایش سن دچار مشکلاتی مانند عفونت‌های مکرر، تحلیل عضلات واژن و پایین تنه، ناهمواری و عدم تقارن لابیا می‌شود. 

برخی از زنان با کمک تزریق چربی به واژن قصد بهبود شرایط را برای بدن خود دارند و سعی در درمان مشکلات و اختلالات موجود در این بخش می‌کنند. 

در تزریق چربی به واژن از بخش‌های قابل برداشت مثل شکم، ران، باسن و… چربی‌ مورد نیاز برداشت می‌شود و پس از خالص سازی و سانتریفیوژ چربی، به واژن تزریق می‌شود. 

این کار باعث ایجاد ظاهری ایده‌آل در دستگاه تناسلی زنان، افزایش لذت جنسی و افزایش اعتماد به نفس آنان در روابط شخصی خود می‌شود. 

کاربردهای تزریق چربی به واژن

تصور اینکه تزریق چربی‌ به واژن تنها برای زیبایی این بخش انجام می‌شود غلط است. بله!‌ درست متوجه شدید، تزریق چربی‌ به واژن فقط برای زیبایی واژن نیست بلکه بسیاری از مشکلات زنانه را می‌تواند بدون دردسر حل کند. از کاربردهای مهم تزریق چربی‌ واژن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کمک به رفع مشکل عدم تحریک بانوان در رابطه جنسی
  • کمک به حل اختلالات ارگاسمیک
  • کمک به رفع نشت غیرارادی از مثانه
  • کمک به کاهش درد در مقاربت‌های دردناک
  • حل کردن مشکل خشکی واژن
  • حل برخی از عفونت‌های زنانه و خارش
  • رفع مشکل شلی عضلات واژن و تنگ کردن واژن 
  • زیبایی بیشتر این قسمت 
  • کمک به تغییر رنگ و روشن کردن پوست این قسمت 

10 مزیت تزریق چربی‌ به واژن

  • استفاده از بی‌حسی موضعی و عدم احساس درد
  • افزایش میل جنسی
  • افزایش زیبایی واژن
  • رفع مشکلات ظاهری واژن
  • بدون عوارض خطرناک
  • دوره بهبودی کوتاه
  • درمان کم تهاجم و بدون برش
  • نتایج طبیعی و طولانی مدت
  • بازسازی بافت واژن
  • حجم دهی به لابیای ماژور
تزریق چربی‌ به واژن راهی برای افزایش لذت جنسی
تزریق چربی‌ به واژن راهی برای افزایش لذت جنسی

عوارض تزریق چربی‌ به واژن

عوارض تزریق چربی‌ به واژن مانند تزریق چربی‌ به صورت و دیگر نقاط بدن است. تورم، کبودی و قرمزی می‌تواند جزو عوارض کوتاه مدت این روش باشد که طی مدت کوتاهی رفع می‌شود. عفونت نیز در صورت مراقبت نادرست و عدم استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک ممکن است پیش آید. به‌طور کلی این روش عوارض خاصی ندارد و جزو درمان‌های امن محسوب می‌شود. 

آیا تزریق چربی عوارض دارد؟

کاندیدای مناسب برای تزریق چربی‌ به واژن

کاندیدای مناسب تزریق چربی به واژن تمام زنانی هستند که به هر دلیلی مثل زایمان دچار چروک، شلی عضلات واژن و تغییر شکل این ناحیه شده‌اند و بخاطر وجود این مشکلات احساس ناخوشایندی دارند. 

همچنین تمام خانمهایی که دچار لابیای نامتقارن، ناهموار هستند نیز، می‌توانند کاندیدای تزریق چربی‌ به واژن باشد. ضمنا برخی از بانوان به جهت افزایش زیبایی واژن دست به این کار میزنند. 

البته عدم ابتلا به بیماری‌های مقاربتی، بیماری‌های خودایمنی و داشتن اعتیاد نیز شرط است و افرادی کاندید مناسبی برای تزریق چربی‌ هستند که از سلامت عمومی برخوردار باشند. 

مراقبت‌های بعد از تزریق چربی‌ به واژن

واژن جزو قسمت‌های بسیار حساس و در معرض عفونت بدن زنان است؛ بنابراین مراقبت‌های بعد از تزریق چربی‌ به واژن را جدی بگیرید‌. این مراقبت‌ها شامل موارد زیر می‌شود.

  • دارو‌های تجویزی پزشک را درست و منظم مصرف کنید.
  • برای تمیز کردن موضع از آب ولرم استفاده شود.
  • پس از تزریق یک هفته الی ده روز از رابطه جنسی اجتناب کنید. 
  • حداقل سه هفته پس از تزریق از استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید.

ماندگاری تزریق چربی‌ به واژن

بسیاری از زنان نسبت به ماندگاری تزریق چربی به واژن دچار ابهام هستند و نگرانی آنها این است که ماندگاری این روش طولانی نباشد. باید بدانید بخشی از چربی تزریق شده به واژن طی مدتی جذب می‌شود. 

اما بخش باقیمانده که حدودا ببن 50 تا 70 درصد چربی‌ تزریق شده است بین 6 ماه الی 3 سال ماندگاری دارد؛ البته میزان ماندگاری بستگی به سن، شرایط فیزیولوژیک بدن و مراقبت‌های بعد از تزریق هم دارد.

تزریق چربی چقد ماندگاری داره؟

قیمت تزریق چربی‌ به واژن

قیمت معینی نمی‌توان برای تزریق چربی به واژن مشخص کرد. معمولا میزان مهارت و تجربه پزشک، مکانی که در آن چربی‌ تزریق می‌شود؛ مثلاً کلینیک یا بیمارستان، میزان چربی‌ تزریق شده و همچنین خدماتی که زیباجو درخواست می‌کند در قمیت تزریق چربی به واژن تاثیرگذار هستند. 

ضمنأ هزینه‌های آزمایشگاه، دارو و ویزیت پزشک نیز می‌تواند با هم تفاوت داشته باشد و در نهایت روی قیمت نهایی تزریق چربی اثر خود را بگذارند. 

سوالات متداول تزریق چربی‌ به واژن

آیا تزریق چربی به واژن و لابیا می‌تواند همزمان باشد؟

بله انجام این دو تزریق به طور همزمان امکان‌پذیر است

بعد از تزریق چربی به واژن امکان جابجا شدن چربی وجود دارد ؟

پس از تزریق ژل به واژن احتمال جابجا شدن آن در زیر پوست وجود دارد اما بافت چربی جابجا نمی‌شود.

آیا تزریق چربی به واژن باعث افزایش کیفیت رابطه جنسی می‌شود؟

با توجه به اینکه بعد از تزریق چربی شکل ظاهری تغییرات مثبتی خواهد داشت سبک زندگی جنسی دچار تغییراتی خواهد شد و فرد دارای اعتماد به نفس بیشتری می‌شود.

ماندگاری تزریق چربی به واژن چقدر است؟

میزان ماندگاری تزریق چربی به واژن با توجه به تکنیک تزریق، پردازش چربی پیش از تزریق، مهارت پزشکی متخصص و جلسات ترمیمی بین ۶ ماه تا ۳ سال در افراد مختلف متفاوت است.

تزریق چربی به واژن درد دارد؟

در تزریق چربی به واژن از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و بعد از انجام تزریق و از بین رفتن بی‌حسی موضعی احساس درد جزئی خواهید داشت که با تجویز پزشک می‌توانید از مسکن استفاده نمایید.

تزریق چربی به واژن برای چه کسانی مفید است؟

کسانی که به دلیل افزایش سن یا بارداری‌های متعدد در شکل ظاهری واژن خود دچار تغییر شده‌اند. این کار باعث افزایش لذت جنسی نیز می‌شود. کسانی که دارای ناهمواری و عدم تقارن در لابیا هستند نیز می‌توانند از تزریق چربی به واژن استفاده کنند.

کلام آخر

بسیاری از زنان ظاهر و اندام‌شان را هر طور که باشد می‌پسندد و درصدد ایجاد تغییری در آن نیستند. در واقع، این حجم از رضایت درونی قابل تحسین است و اگر شما جزو این زنان هستید باید قدر خود را بدانید. 

اما لطفاً تصور نکنید انجام عمل‌های زیبایی و دریافت خدماتی که به زیبایی بدن و صورت‌تان مربوط می‌شود، بدین معناست که شما کمبودی دارید، ابدا! 

شما تلاش می‌کنید تا زیباتر و سالم‌تر از همیشه به نظر برسید و این خودشفقتی و تلاش‌تان بیش از هر چیز دیگری ارزش دارد؛ بنابراین اگر از مشکلاتی که بالاتر بیان شد رنج می‌برید یا حتی میخواهید لذت بیشتری در روابط جنسی خود تجربه کنید می‌توانید روش تزریق چربی‌ به واژن را که بدون عوارض خاصی است، امتحان کنید.

جهت دریافت وقت و کسب اطلاعات کافی از نحوه‌ی کار و تزریق چربی به واژن در تهران با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید‌. 

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟