قیمت فیلر زیر چشم 1403+فیلم قبل و بعد و تزریق👀

موثرترین راهکار برای کاهش تیرگی هاله دور چشم تزریق فیلر زیر چشم است. یکی از پرتکرارترین سوالات در باب این تکنیک تزریقی قیمت فیلر زیر چشم است. در این مقاله قصد داریم عوامل مؤثر در هزینه تزریق فیلر به زیر چشم را بررسی و درباره‌ی هریک صحبت کنیم.

قمیت فیلر زیر چشم در سال 1403

قیمت فیلر زیر چشم در سال 1403 باتوجه به اینکه فیلر ساخت کدام کشور است و چه مقدار از آن مورد نیاز برای رفع مشکلات زیر چشم است تعیین می‌شود.

اصولا قیمت فیلر زیر چشم فرانسوی و سوئیسی نسبت به فیلرهای کره‌ای و ایرانی بیشتر است. باتوجه به محدوده قیمتی که هر شخص مدنظر دارد پزشک می‌تواند بهترین فیلر با هزینه مدنظر متقاضی را پیشنهاد دهد. 

هزینه‌های تزریق فیلر زیر چشم در تهران چیزی بین 2.5 الی 4.5 میلیون برآورد می‌شود که البته با توجه به عوامل دیگر مثل مقداری تزریق فیلر این قیمت تغییر می‌کند. 

مزایای فیلر زیر چشم
مزایای فیلر زیر چشم

عوامل تأثیرگذار در قیمت فیلر زیر چشم

قیمت فیلر زیر چشم بن عوامل مختلفی بستگی دارد و هر کدام از این عوامل می‌توانند هزینه نهایی را تحت‌الشعاع قرار داده باعث افزایش آن شوند. این فاکتورها شامل موارد زیر می‌شود.

نوع فیلر

مواد ترکیبی در هر فیلر نوع آن را مشخص می‌کند. قیمت فیلر زیر چشم با ترکیبات اسید هیالورونیک که باعث کاهش تیرگی و آبرسانی به بافت زیر چشم می‌شود با اسید پلی ال لاکتیک که باعث تولید کلاژن می‌شود و گودی زیر چشم را بهبود می‌بخشد و هیدروکسید آپاتیت کلسیم متفاوت است. همچنین تزریق چربی زیر چشم نیز می‌تواند به عنوان یک نوع فیلر برای زیر چشم پیشنهاد شود و قیمت مختص به خود را دارد. 

برند فیلر

کشورهای مختلف و کمپانی‌های مطرحی در سراسر جهان انواع فیلر زیر چشم با قیمت‌های مختلف تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کنند. در این میان فیلرهای فرانسوی قیمت بیشتری نسبت به انواع  فیلر زیر چشم کره‌ای و ایرانی دارند. 

شرایط زیر چشم متقاضی

میزان فرورفتگی، تیرگی هاله دور چشم و وجود خطوط پنجه کلاغی پنجه کلاغی فرد به فرد متفاوت است و همین باعث تغییر در میزان تزریق فیلر به زیر چشم هر شخص است. 

طبیعی است هرچه شدت مشکلات زیر چشم در فردی بیشتر باشد، مقدار فیلر بیشتر و هزینه فیلر زیر چشم نیز بالاتر می‌رود. 

میزان ماندگاری

هرچه برند فیلر معتبرتر، مواد تشکیل دهنده آن کیفیت بیشتر و تکنیک پزشک دقیق‌تر باشد، ماندگاری فیلر زیر چشم بیشتر خواهد شد. این را هم در نظر داشته باشید‌ که فیار زیر چشم یک راهکار موقتی برای کاهش تیرگی و گودی اطراف چشم است و نیاز به تمدید دارد. 

فیلرها بسته به نوع مواد تشکیل دهنده بین حداقل 6 ماه و حداکثر 2 سال ماندگاری دارند. البته میزان مراقبت‌ فرد و متابولیسم بدن در جذب فیلر نیز روی ماندگاری آن اثرگذار است. ضمنا ماندگاری فیلر می‌تواند روی قیمت فیلر زیر چشم تأثیرگذار باشد. 

کـلینیک

مکان کلینیک و نوع خدماتی که ارائه می‌دهد همگی روی قیمت نهایی فیلر زیر چشم مؤثر است.

تجربه پزشک 

قطعا اگر برای تزریق به یک پزشک باتجربه و مهارت بالا مراجعه کنید نتیجه بهتر و رضایت‌بخشی دریافت می‌کنید و به طبع هزینه بیشتر باید بپردازید.

تزریق فیلر زیر چشم در کلینیک دکتر لیلی هاشمی از برند پرفکتا

ماندگاری فیلر زیر چشم

It depends on a wide range of factors. Some of these factors include how fast the body breaks down the dermal fillers. But in general, tear trough fillers are expected to last for 6 to 9 months. Although sometimes, a single eye filler treatment may last for several years.

به طیف وسیعی از عوامل بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از اینکه بدن با چه سرعتی پرکننده های پوستی را تجزیه می کند. اما به طور کلی انتظار می رود که پرکننده های پارگی بین 6 تا 9 ماه دوام داشته باشند. اگرچه گاهی اوقات، یک درمان پرکننده چشم ممکن است چندین سال طول بکشد.

آیا تزریق فیلر زیر چشم ارزان عوارض دارد؟

قطعا به دنبال شنیدن پاسخ مثبت این بخش را مطالعه می‌کنید. اگر غیر از این است باید بدانید که برندهای مطرح و معروف فیلر زیر چشم در تمام دنیا قیمت خود را اعلام کرده و اکثر پزشکان از آن م

فیلر برای چروک‌ های زیر چشم مناسب است.قیمت فیلر زیر چشم در کلینیک دکتر لیلی هاشمی

طلع هستند؛ بنابراین این عمل تزریقی چندان ارزان‌قیمت نیست. 

اگر مرکزی قیمت فیلر زیر چشم را خیلی‌ ارزان‌تر از حد نرمال اعلام کرد، لطفاً دست نگهدارید و کاملا درباره‌ی پزشکی که قرار است تزریق را انجام دهد و کیفیت برند ژل استفاده شده اطمینان لازم را کسب کنید.

گاهی وجود افراد غیرمتخصص و بدون مدرک پزشکی برای تزریق یا استفاده از برندهای متفرقه فیلر می‌تواند باعث ارزان بودن هزینه

 فیلر زیر چشم شوند که در بیشتر موارد باعث بروز عوارض جبران‌ناپذیری خواهد شد. پس فراموش نکنید هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

بهترین برند فیلر زیر چشم

انتخاب و تاثیر برند فیلر زیر چشم بستگی به عواملی مثل نوع پوست و مهارت پزشک و نوع برند دارد و انتخاب نوع برند بهتر است که با مشورت پزشک انجام شود:

  • فیلر زیر چشم پرفکتا
  • فیلر زیر چشم ژوویدرم
  • فیلر زیر چشم رستیلن
  • فیلر زیر چشم بلوترو
  • فیلر زیر چشم تئوسیال
نمونه کار قبل و بعد تزریق فیلر زیر چشم لیلی هاشمی

فیلر زیر چشم برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که گودی و تیرگی و یا چین و چروک در ناحیه زیر چشم دارند و میخواهند ظاهری شاداب تر و جوان تر را به خود هدیه دهند میتوانند تزریق فیلر را برای زیر چشمشان داشته باشند.

تزریق فیلر زیر چشم برای دکتر لیلی هاشمی

تزریق فیلر زیر چشم برای چه کسانی مناسب نیست؟

قبل از هر چیزی باید بگویم که بهتر است که قبل از تزریق در جلسه مشاوره تمامی موارد پزشکی خود و احوالتان را با پزشک درمیان بگذارید تا پزشک تشخیص دهد که آیا فیلر زیر چشم مناسبتان است یا نه.اما اگر یکی از افرادی هستید که عفونت یا بیماری پوستی فعال و یا بیماری خود ایمنی دارید یا به مواد فیلر حساسیت یا آلرژی دارید و یا باردار و شیرده هستید،بهتر است که تزریق فیلر زیر چشم را انجام ندهید تا سلامتیتان حفظ شود.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

بهتر است که بعد از تزریق فیلر زیر چشم نکات مراقبتی را رعایت کنید تا در این ناحیه ی حساس دچار عوارض نشوید:

  • هنگامی که میخواهید بخوابید،به پشت بخوابید تا فشاری روی صورت و ناحیه تزریقی وارد نکنید.
  • از مصرف الکل و دخانیات دوری کنید.
  • از کمپرس سرد برای کاهش ورم و کبودی استفاده کنید.
  • زیر چشم هایتان را لمس و فشار ندهید.
  • تا 48 ساعت بعد از تزریق فیلر زیر چشم از فعالیت سنگین و ورزش پرهیز کنید.
تزریق فیلر زیر چشم برند پرفکتا در کلینیک زیبایی دکتر لیلی هاشمی

سخن نهایی

تزریق فیلر زیر چشم می‌تواند بسیاری از مشکلات رایج زیر چشم‌ها مانند فرورفتگی، سیاهی هاله اطراف چشم، چین‌ها ریز زیر و اطراف چشم را برطرف و باعث جوانسازی و رفع نواقص زیر چشم شود.

تنها کافی است برای تزریق این فیلر نزد پزشک حرفه‌ای رفته و از فیلرهای باکیفیت‌ استفاده شود. جهت دریافت مشاوره قبل از تزریق فیلر و کسب اطلاعات لازم در خصوص نحوه تزر فقط و قیمت فیلر زیر چشم با شماره‌های موجود در سایت کلینیک دکتر لیلی هاشمی تماس بگیرید.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟