لیفت ابرو با بوتاکس

لیفت ابرو با بوتاکس👱🏼‍♀️بالا بردن ابرو با بوتاکس

بوتاکس ابر‌و در چندسال اخیر یکی از کم عوارض ترین روش های زیبایی برای رفع عیوب ابروها و افتادگی آن ها است. لیفت ابرو با بوتاکس می‌تونه نامتقارنی ابروها و چین خوردگی پوست اطراف ابرو رو تا حد زیادی رفع کنه.

افتادگی چشم و شل شدن پوست عوارض طبیعی افزایش سن هستند. خوشبختانه تکنولوژی پیشرفت کرده و مراقبت از پوست و دستیابی به پوستی زیبا با چین و چروک کمتر و صورتی دلپذیر آسان شده است. بدون نیاز به جراحی پلاستیک و با کمک بوتاکس لیفت ابرو می‌توان موجب بالارفتن ابروها شد. لیفت ابرو با بوتاکس، امروزه یک روش درمانی بسیار محبوب است که با تزریق بوتاکس بین ابروها انجام می‌شود.

لیفت ابرو با بوتاکس چیست؟

لیفت ابرو با بوتاکس به عملی اطلاق میشه که در اون به کمک تزریق سم بوتولینوم به عضلاتی که ابروها رو به سمت پایین میکشن، حرکت اونها رو غیرفعال یا کند می‌کنند.

اینجوری افتادگی‌ ابروها به صورت جزیی و ظریف رفع میشن و پیش‌روی هم نمی‌کنند. قطعا می‌دونید که ابروهای افتاده باعث عبوس و خسته نشون دادم چهره میشن و با لیفت ایرو با بوتاکس اولین اتفاقی که می‌افته باز شدن چهره و جوانسازی پوست اطراف ابروها است.

بوتاکس سیگنال های عصبی انتقال پیام به ماهیچه رو مسدود می‌کنه و بیشتر روی ماهیچه‌های موج‌دار و پروسروس اثر می‌گذارد. این ماهیچه معمولا وظیفه اخم و خم کردن ابرو رو به عهده دارند که باعث چروک خط گلابلا و چروک های پوستی اطراف ابرو و افتادگی ابرو می‌شوند.

Derma Institute درباره لیفت ابرو با بوتاکس می‌گوید: 

This is a safe, quick, relatively easy, non-surgical cosmetic procedure that involves the use of botox to relax the muscles between the eyebrows, which smoothens out the furrow (frown) lines and at the same time, lift the brow arch by allowing the upper muscles of the forehead to have a greater pulling effect on them.

بوتاکس ابرو یک روش زیبایی ایمن، سریع، نسبتا آسان و غیر جراحی است که با استفاده از بوتاکس ماهیچه های بین ابروها شل می شود، خطوط اخم را صاف می کند و همزمان، قوس ابرو را بالا می برد. بوتاکس ابرو باعث ایجاد کشش روی عضلات فوقانی پیشانی می‌شود.

چگونگی عملکرد لیفت ابرو با بوتاکس

بوتاکس یا همون سم بوتولینوم روی اعصاب عضلات به طور موقت و برگشت پذیر تأثیر می‌گذارد و باعث فلجی موقت عضلات ناحیه تزریق می‌شود. 

در ناحیه ابرو چندین عضله مهم وجود داره که با تزریق دقیق بوتاکس به اون قسمت ها باعث لیفت ابرو با بوتاکس و رفع افتادگی ابرو به صورت طبیعی میشه.

عضلات این ناحیه شامل عضله پیشانی، هرمی،  عضلات چین دهنده، عضله پایین کشنده‌ی مژگان، بخشی از عضلات حلقوی چشم می‌شن که عملکرد نادرست هر یک باعث ایجاد افتادگی یا چروک در ناحیه‌ ی پیشونی و ابرو شده و در نهایت نیاز به تزریق بوتاکس دارند تا وضعیت بهتری پیدا کنند.

البته افرادی هستند که بعد از مشاوره با دکتر متخصص، به این نتیجه میرسند که بهتر است به جای لیفت کردن ابرو با بوتاکس، بوتاکس چشم گربه‌ای انجام دهند.

هدف لیفت ابرو با بوتاکس

هدف تزریق بوتاکس به ابرو معمولاً لیفت ابرو است و به طور کلی لیفت ابرو با بوتاکس به هدف اصلی داره که در ادامه اونها رو براتون آوردیم.

حذف خطوط گلابلا: معمولا افتادگی ابروها و ایجاد سنگینی رو عضلات بین دو ابرو باعث افتادگی و چروک روی پل بینی میشن. به کمک تزریق بوتاکس امکان لیفت پوست این قسمت از ابروها وجود داره.

اصلاح فرم ابرو: در صورت وجود عدم تقارن یا عیوبی در فرم ابروها، امکان لیفت ابرو با بوتاکس وجود دارد تا فرم ابرو اصلاح شود.

لیفت ابرو با بوتاکس: لیفت ابرو به کمک تزریق بوتاکس کاملا قابل انجام هست. در این روش چهره جوان تر شده و افتادگی ابروها به طبیعی ترین حالت ممکن رفع میشه.

لیفت ابرو با بوتاکس راهی برای جوانی مجدد چهره
لیفت ابرو با بوتاکس راهی برای جوانی مجدد چهره

محل تزریق بوتاکس ابرو برای لیفت آن

در واقع همه چیز بستگی به وضعیت صورتتون در ناحیه ابرو و اطراف آن دارد. اگر پوست این ناحیه افتادگی یا چروک شدید داشته باشه احتمالا نیاز به تزریق بیشتر در تعداد نقاط زیادتری داشته باشید تا نتیجه‌ دلخواهتون رو بگیرید.

اگه افتادگی و چروک های اطراف ابرو کم باشند به تزریق نقاط کمتری احتیاج هست و نتیجه اون هم زودتر قابل مشاهده خواهد بود. معمولا مهم ترین بخش ها جهت لیفت ابرو با بوتاکس رو در ادامه آوردیم.

عضلات Orbicularis oculi: این عضلات همون عضله های ماهیچه‌ ای حلقوی چشم هستند که برای بالا بردن ابروها با توجه به میزان افتادگی پزشک مقدار معینی بوتاکس رو به این ماهیچه ها تزریق می‌کند.

عضلات پروسروس: این قسمت در مرکز پیشانی قرار داره و به خم کردن ابروها کمک می‌کنه.

عضلات موج دار: این عضلات بین ابروها هستند و برای اخم کردن به ابروها کمک می‌کنند.

عضلات دم ابرو: لیفت ابرو با بوتاکس در این ناحیه باعث بالاتر رفتن یک تا دو میلیمتری ابرو به خارج و بالا می‌شود.

مراقبت‌های بعد از لیفت ابرو با بوتاکس

رعایت توصیه‌ ها و مراقبت‌ های بعد از تزریق بوتاکس می‌تونه باعث ایجاد نتایج بهتر و سرعت بهبودی بیشتر بشه. معمولا توصیه میشه 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس فعالیت سنگین نداشته باشید و ورزش سخت نکنید.

از آرایش کردن و رفتن به استخر و سونا بپرهیزید و نسبت به مصرف دخانیات و انکل حساسیت داشته باشید.

ضمن اینکه محل تزریق رو دستکاری یا بهش فشار وارد نکنید و چند روز روی صورت نخوابید. می‌تونید با پیشنهاد پزشک از کمپرس سرد جهت کاهش علائم ورم و کبودی استفاده کنید.

مزایای لیفت ابرو با بوتاکس

لیفت ابرو با بوتاکس مزایای خاص خودشو داره و قطعا می‌دونید مهم ترینش رفع عدم تقارن و افتادگی ابروها است. در ادامه مزایای دیگه این روش رو براتون آوردیم.

  • نتیجه لیفت ابرو با بوتاکس خیلی زود تر از چیزی که فکرش رو بکنید یعنی بین 5 الی 7 روز قابل مشاهده‌ است.
  • این روش محدودیت عجیب غریبی براتون ایجاد نمیکنه و بعدش راحت به زندگی‌ عادی برمیگردید.
  • مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است و عوارض محدودی دارد.
  • در مدت زمان کوتاهی انجام میشه و طولانی مدت در مطب پزشک نمیمونید.
  • ماندگاری اون مناسبه و نتایج حاصل از لیفت ابرو با بوتاکس طبیعی و جذابه!

خطرات بوتاکس ابرو چیست؟

تزریق بوتاکس عوارض شدید و عجیبی نداره و اگه توسط پزشک حرفه‌ای و مواد بوتاکس درجه یک انجام بشه، عوارض بشدت محدودی نیز، داره. 

از عوارض معمول تزریق بوتاکس میشه به قرمزی، ورم، کبودی و التهاب کم اشاره کرد. عوارضی مثل دوبینی، افتادگی پلک، بی حسی عضو، سردرد هم جزو مشکلات کمتر دیده شده پس از تزریق بوتاکس هست.

عوارض جدی و نادر بوتاکس که کم‌تر گزارش شده و معمولا کسی به آنها دچار نمیشه شامل تنگی نفس یا سختی تنفس، افتادگی ابرو و پلک، مشکل در بلع، تغییر تکلم و… است که درصد ابتلا به آنها بین 1٪ الی 3٪ است.

چه کسی کاندیدای مناسب لیفت ابرو با بوتاکس است؟

بسیاری از افراد در مقایسه با سایرین بیشتر به بوتاکس ابرو نیازمند هستند. اگه عضلات ابرو و پیشانی شما به دلیل حرکت نه از دست دادن چربی دچار افتادگی شدن به کمک لیفت ابرو با بوتاکس می‌تونید تغییرات شگرفی رو در صورتتون ایجاد کنید.

اگه جزو کسانی هستید که از جراحی و دوران نقاهت طولانی فراری هستید، می‌تونید از تزریق بوتاکس و لیفت ابرو استفاده کنید تا بدون بخیه و برش ابروهاتون رو به سمت بالا بکشن.

بوتاکس چیست؟ چه افرادی نیاز به تزریق بوتاکس دارند؟ افرادی که متقاضی لیفت ابرو با بوتاکس هستند.

تأثیر لیفت ابرو با بوتاکس روی پلک‌ها

اگه ابروهاتون شیار داره و باعث افتادگی پلک شده و این شما رو اذیت می‌کنه احتمالا پزشک بهتون پیشنهاد بلفاروپلاستی رو داده تا از شر افتادگی پلک و چهره مسن و خسته خودتون راحت بشید. ( البته ممکنه عاشق چهره تون باشید و اصلا هم ازش خسته نشده باشید که جای تحسین داره.)

اما خب استفاده از بلفاروپلاستی ممکنه باعث تحریک عضلات پیشانی و ظهور چین های عمودی روی پیشانی بشه. پس شاید بهتر باشه برای درمان افتادگی پلک و ابرو به لیفت ابرو با بوتاکس روی بیارید.

لیفت پلک و ابرو یک تکنیک با کمترین میزان تحمل درده که خیلی زود انجام میشه و نتایج حاصله واقعا فوق‌العاده است. البته توان عضلات و سن شما و حتی میزان و شدت افتادگی روی نتایج اثرگذار هستند که همگی در جلسه مشاوره قبل از تزریق با پزشک بررسی میشن.

لیفت ابرو با بوتاکس چقدر ماندگاری دارد

لیفت ابرو با بوتاکس با توجه به میزان تزریق، نوع پوست و حتی نقاط تزریقی ماندگاری متفاوتی داره. معمولا بین سه الی چهار ماه و حتی گاهی شش ماه ماندگاری اون رو تخمین می‌زنند.

البته لازمه که بوتاکس طی چند جلسه تمدید بشه تا ماندگاریشکم کم رو به افزایش بره. ضمنا هر چقدر برند بوتاکس استفاده شده معتبر و درجه یک تر باشه، بوتاکس ماندگاری بهتری داره.

هزینه لیفت ابرو با بوتاکس 

هزینه‌ لیفت ابرو با بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی داره و هر کدوم از اونها تاثیر خودشون رو روی قیمت نهایی لیفت ابرو با بوتاکس میذارن. 

مثلاً نوع برند بوتاکس، میزان دوز تزریقی و حتی دستمزد پزشک و خدمات کلینیک میتونن روی قیمت نهایی اثرگذار باشند.

 

سوالات متداول لیفت ابرو با بوتاکس

آیا بوتاکس ابرو خطرناک است؟

بوتاکس توسط fda تایید شده است. اما اگر بوتاکس ابرو توسط فردی غیر متخصص و بی‌تجربه انجام شود ممکن است خطراتی چشمان شما را تهدید کند و می‌تواند مشکلات جدی و جبران ناپذیری را برای بیمار ایجاد کند.

بعد از چند روز نتایج بوتاکس ابرو قابل مشاهده است؟

نتایج اولیه بوتاکس ابرو بعد از ۳ تا ۵ روز قابل مشاهده خواهد بود و این عدد بین ۷ تا ۱۰ روز نیز توسط برخی منابع گزارش شده است.

آیا بوتاکس باعث بالا رفتن ابروها می‌شود؟

با تزریق بوتاکس به اطراف ابرو عضلات آن ناحیه شل می‌شود و باعث صاف شدن پوست می‌شود ماهیچه‌های اطراف ابرو به سمت بالا کشیده می‌شوند و ابروها بالا می‌روند. بوتاکس ابرو باعث می‌شود ابروها بالاتر روند و چشم‌ها بازتر به نظر برسند.

کلام نهایی

تزریق بوتاکس در ناحیه ابرو به جهت اینکه عضلات این قسمت‌ ظریف و کوچک هستند، نتایج خوبی داره و میتونه روی جذابیت چهره شما اثرات مثبتی بذاره.  البته این روش موقتی هست و برای اینکه نتایج حاصل از اون موفقیت آمیز باشه لازمه طبق مدت زمانی که پزشک توصیه می‌کنه برای لیفت ابرو با بوتاکس به کلینیک مراجعه کنید. جهت دریافت وقت برای تزریق بوتاکس به ابرو در تهران از کلینیک دکتر لیلی هاشمی و مشاوره پیش از تزریق با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟