هزینه تزریق بوتاکس صورت💲قیمت بوتاکس 1403

حتما میدونید که بوتاکس یه جور سم تصفیه شده و ضعیفه که باعث فلج موقت عضلات میشه تا روند پیری و چروک شدن پوست صورت با کندی مواجه بشه. هزینه‌ تزریق بوتاکس صورت یکی از فاکتورهای مهم برای کسایی هست که قصد تزریق بوتاکس دارند.

عوامل موثر بر هزینه تزریق بوتاکس صورت

عواملی هستن که همیشه روی هزینه‌ تزریق بوتاکس صورت تأثیر گذارن و باعث افزایش یا کاهش قیمت تموم شده بوتاکس میشن. این عوامل به شرح زیر هستند:

برند بوتاکس

از فاکتورهای مهم قیمت تزریق بوتاکس صورت برند بوتاکس انتخابی هست. بهتره به توصیه پزشک برند رو انتخاب کنید و خودتون هم انواع‌ برندهای معتبر بوتاکس چه داخلی مثل دیستون و چه خارجی مقل دیسپورت رو بررسی کنید و در نهایت بهترین رو انتخاب کنید. درسته که هر چقدر بوتاکس از برند معتبر و کمپانی معروف تری باشه قیمتش هم بیشتره ولی بهتره مرغوب‌ترین و خفن ترین برند رو تهیه کنید تا نتیجه‌ شگفت انگیز تر از چیزی باشه که انتظارش رو دارید.

مقدار تزریق بوتاکس

هر چه دوز بیشتری بوتاکس به موضع حساس تری در صورت تزریق بشه، هزینه تزریق بوتاکس صورت هم بیشتر میشه.

دستمزد پزشک

با توجه به مهارت، تخصص و حرفه‌ای بودن پزشک دستمزدها برای تزریق بوتاکس متفاوت هست؛ اما شما سعی کنید بهترین پزشک و درجه یک ترین کلینیک رو برای تزریق انتخاب کنید تا موفقیت تزریق بوتاکس تضمینی باشه.

خدمات کلینیک 

خدماتی که کلینیک‌ها ارائه میدن یکسان نیست و ممکنه کلینیکی بابت خدمات حرفه‌ای و خاصی که به متقاضیان میده مثل ارائه پک های مراقبتی، اتاق انتظار و استراحت، پذیرایی، لوازم یکبار مصرف جهت تزریق بوتاکس و… هزینه های بیشتری هم دریافت کنه.

هزینه تزریق بوتاکس صورت 1403 از برندهای مختلف 

هزینه‌های تزریق بوتاکس سال به سال تغییر می‌کنه و قطعا هزینه تزریق بوتاکس صورت در سال 1403 با سال گذشته تفاوت هایی داره و کمی بیشتر از قبل شده.

این موضوع بخاطر تغییر قیمت مواد اولیه تولید بوتاکس و تغییرات قیمت دلار در برندهای وارداتی است. به‌طور تقریبی قیمت تزریق بوتاکس صورت از برندهای مختلف به شرح زیر هست.

 

برند بوتاکس قیمت حدودی به تومان 
مصپورت 500 ویالی 430 هزار تومان الی 1.200.000 تومان 
دیسپورت 300 ویالی 2.400.000 الی 6.600.000
بوتاکس درماتوکس 100 ویالی700 الی 800 هزار تومان 

هزینه تزریق بوتاکس در تهران

هزینه تزریق بوتاکس در تهران نسبت به دیگر شهرها ممکنه کمی بیشتر باشه البته به لوکشین کلینیک و نوع تزریق هم بستگی داره و هر چه تزریق پیچیده تر و طولانی تر باشه قطعا قیمت نهایی هم بیشتر میشه.

به‌طور کلی سعی کنید بخاطر هزینه کمتر سلامتی‌ خودتون رو فدا نکنید و از یک پزشک متعهد و حرفه‌ای برای تزریق کمک بگیرید و به یه کلینیک منصف و معروف مراجعه کنید تا نتایج فارغ از هزینه‌ همونی بشه که شما میخواید. 

چه کنیم تا هزینه تزریق بوتاکس کم‌ تر بشه؟

برای اینکه قیمت تزریق بوتاکس صورت کمتر بشه چندتا راهکار منحصر به فرد داریم تا با بررسی اونها بتونید یکم هزینه‌ها رو تقلیل بدید. مثلاً

  • بگردید و پزشکانی پیدا کنید که با توجه به مهارت خوب و حرفه‌ای دستمزدهای متعارف دریافت می‌کنند.
  • سعی کنید با مشورت پزشک برندهای معتبر اما ارزان‌تر بوتاکس رو تهیه کنید.
  • نقاط استراتژیک و مهم صورت رو برای تزریق انتخاب کنید تا با تزریق بوتاکس به این قسمت‌ها تغییرات چشمگیری داشته باشید و هزینه برای تزریق به قسمت‌های اضافی نکنید.
  • اخبار و پیام های مرکز زیبایی مدنظر رو دنبال کنید. چون معمولا تخفیف ها و جشنواره‌ های فصلی باعث کاهش هزینه تزریق بوتاکس صورت میشه.
  • اگه تزریق رو به صورت مرتب و متناوب پیش یک پزشک انجام بدید احتمالا در جلسات بعدی براتون تخفیف قائل بشن  و باعث کاهش هزینه‌های تزریق بوتولینوم به صورت میشه.

آیا هزینه تزریق بوتاکس صورت تحت پوشش بیمه قرار می‌گیره؟ 

متأسفانه خیر، یعنی تقریبا اکثر عمل‌های زیبایی و خدمات درمانی مربوط به زیبایی و تزریق فیلرها تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار نمیگیره و شما باید هزینه رو به صورت آزاد پرداخت کنید. 

ممکنه برخی از جوانب درمانی تزریق بوتاکس رو بتونید با بیمه پرداخت کنید؛ اما تا جایی که مطلع هستیم تزریق بوتاکس صورت برای زیبایی بیشتر تحت پوشش ییمه نیست.

می‌تونید قبل از مراجعه برای تزریق از بیمه‌گذار خودتون بپرسید آیا تزریق بوتاکس صورت تحت پوشش بیمه هست یا خیر.

حرف نهایی

می‌دونم که خیلی مهمه هزینه‌ تزریق بوتاکس صورت معقول و منطقی باشه و در کنار اون نتایج هم عالی و درجه یک باشن ولی فراموش نکنید هزینه‌ برای تزریق بوتاکس مطمئن و بی عوارض هزینه برای سلامتی تون هست و لازمه که بهش توجه ویژه داشته باشید.

ضمنا برای دریافت مشاوره‌ قبل از تزریق و گرفتن نوبت ویزیت با شماره‌های موجود در سایت کلینیک دکتر هاشمی تماس بگیرید و در آخر شما ماه هستید و صورتتون با ما بیشتر از همیشه می‌درخشه!

 

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟