پی آر پی

راه یافتن بهترین دکتر پی آر پی در تهران، بهترین مرکز پی آر پی در تهران و اهمیت آن، کاندیدای مناسب پی آر پی و نظرات کسانی که پی آر پی داشته‌اند با شما صحبت می‌کنیم.پی آر پی یک روش زیبایی کاملاً طبیعی است که از خون شما استفاده می کند و پلاسمای غنی شده از پلاکت را به محل مورد نظر که می تواند صورت یا مو باشد، تزریق می کند. این روش که عوارض بسیار کمی دارد، یک روش بسیار طبیعی و کم دردسر است زیرا ماده بیرونی را وارد بدن شما نمی کند. در واقع، بدن شما یک سری مکانیزم های طبیعی درمان و جوانسازی در خود دارد که پی آر پی از همین مکانیزم ها استفاده می کند.از مهمترین کاربردهای پی آر پی می توان به جوانسازی، رفع جای اسکار و آکنه، رفع تیرگی و چین و چروک دور چشم و روشن تر شدن پوست اشاره کرد. پی آر پی معمولاً در 2 تا 3 جلسه انجام می شود. از مهمترین مزیت های پی آر پی می توان به طبیعی بودن، کم عارضه بودن و ماندگاری بالا اشاره کرد.

تخفیفات جشنواره

در حال حاضر جشنواره تخفیفی در حال برگزاری نیست.

نمونه کار ها

هیچ داده ای یافت نشد

توضیحات

تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) روشی درمانی است که با استفاده از فاکتورهای رشد و سلول‌های بنیادی بدن فرد، به تسریع رشد موها کمک می‌کند. این روش با برداشت چند سی‌سی خون و افزایش غلظت پلاکت‌ها، سپس تزریق به نواحی مورد نظر، باعث تحریک رشد موها و تقویت فولیکول‌های مو می‌شود.در ادامه درباره بهترین دکتر پی آر پی در تهران، بهترین مرکز پی آر پی در تهران و اهمیت آن، کاندیدای مناسب پی آر پی و نظرات کسانی که پی آر پی داشته‌اند با شما صحبت می‌کنیم.

پی آر پی یک روش زیبایی کاملاً طبیعی است که از خون شما استفاده می کند و پلاسمای غنی شده از پلاکت را به محل مورد نظر که می تواند صورت یا مو باشد، تزریق می کند. این روش که عوارض بسیار کمی دارد، یک روش بسیار طبیعی و کم دردسر است زیرا ماده بیرونی را وارد بدن شما نمی کند. در واقع، بدن شما یک سری مکانیزم های طبیعی درمان و جوانسازی در خود دارد که پی آر پی از همین مکانیزم ها استفاده می کند.

از مهمترین کاربردهای پی آر پی می توان به جوانسازی، رفع جای اسکار و آکنه، رفع تیرگی و چین و چروک دور چشم و روشن تر شدن پوست اشاره کرد. پی آر پی معمولاً در 2 تا 3 جلسه انجام می شود. از مهمترین مزیت های پی آر پی می توان به طبیعی بودن، کم عارضه بودن و ماندگاری بالا اشاره کرد.

فرآیند تزریق پی آر پی در تهران در کلینیک تخصصی زیبایی دکتر لیلی هاشمی

گام اول: خون گرفتن

ابتدا با استفاده از سرنگی مخصوص، 30 تا 60 میلی‌لیتر خون فرد برداشت می‌شود. میزان خون برداشت‌شده بستگی به ناحیه‌ای دارد که قرار است PRP تزریق شود.

گام دوم: جداسازی

در این مرحله، پلاسمای غنی از پلاکت از خون با استفاده از سانتریفیوژ جدا می‌شود. فرآیند شامل دو مرحله سانتریفیوژ با سرعت‌های متفاوت است که در نهایت پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) را از سایر اجزای خون جدا می‌کند.

گام سوم: استخراج و فعالسازی

بعد از جداسازی، پلاسمای غنی از پلاکت با استفاده از یک عامل فعال‌ساز فعال می‌شود تا اثربخشی بیشتری در روند ترمیم و رشد موها داشته باشد.

گام چهارم: تزریق

در آخرین مرحله، پلاسمای غنی از پلاکت به نواحی از سر که دچار ریزش و یا کم‌تراکم هستند، تزریق می‌شود. سوزن‌هایی که در این روش استفاده می‌شود بسیار ظریف هستند و باعث کم‌ترین درد ممکن می‌شوند.

مراقبت‌های بعد از تزریق پی آر پی

دکتر لیلی هاشمی به بیمار یادآوری می‌نمایند که تزریق پلاسمای غنی از پلاکت معمولاً باعث بروز یک سری پاسخ‌های بیولوژیکی می‌شود و محل تزریق ممکن است برای حدود 3 روز متورم و دردناک باشد. لذا مواردی را به وی توصیه می‌نمایند:

  • داروهای ضدالتهابی مصرف ننماید و یک داروی ضد درد دیگر که توسط پزشک تجویز شود، استفاده کند.
  • برای محافظت و بی‌حرکت کردن مفصل آسیب‌دیده از بریس یا باند استفاده نماید.
  • برای کمک به کاهش درد و تورم پس از تزریق، چند بار در روز به مدت 10 تا 20 دقیقه از کمپرس سرد استفاده نماید.

کاندید های مناسب پی آر پی

افرادی که مناسب انجام پی آر پی هستند این ویژگی ها را دارند:

  1. کسانی مبتلا به انواع ایدز هستند.
  2. اشخاصی که مبتلا به انواع سرطان هستند.
  3. افرادی که دیگر رشد مو ندارند.
  4. افرادی که چین و چروک و اسکار در بدن خود دارند.
  5. کسانی که آروتوروز زانو دارند.
  6. کسانی هپاتیت نوع سی دارند.
  7. افرادی که داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنند.
  8. کسانی که بیماری های دیابتی دارند.
  9. افرادی که میزان پلاکت خونشان کمتر از نرمال است.

بهترین دکتر پی آر پی در تهران

عمل های پی آر پی صورت از آنجایی که از حساسیت بالایی برخوردارند حتما باید توسط پزشک متخصص و در بهترین مرکز پی آر پی تهران انجام شوند در غیر اینصورت ممکن است صدمات و خسارت جبران ناپذیری را به شما بزنند. یکی از معیار‌هایی که باید پزشک متخصص پی آر پی داشته باشد گذراندن دوره‌های مخصوص و دارا بودن مدرک جراحی عمومی و مدارک تخصصی پی آر پی می‌باشد.

یکی از مهمترین معیار ها داشتن تجربه زیاد و نمونه کار موفق از انجام پی آر پی در تهران میباشد. طبیعتا داشتن نمونه کار های متعدد موفق گویای تجربه و مهارت دکتر متخصص پی آر پی می‌باشد.

علاوه بر همه موارد گفته شده داشتن مشاوره قبل از انجام پی آر پی در تهران را میتوان مهمترین مورد بیان کرد تا فرد قبل از عمل بتواند نگرانی ها و شرایط خود را با دکتر به اشتراک بگذارد تا با خیال راحت تصمیم گیری کند. خوشبختانه در مطب ما مشاوره به صورت کاملا رایگان انجام میشود تا شما عزیزان با خیال آسوده بتوانید تصمیم بگیرید. همچنین شما پس از پی آر پی در تهران تنها نخواهید بود و در هر زمانی می‌توانید از مشاوره های دکتر بهره‌مند شوید.

 

در ادامه درباره اهمیت انتخاب بهترین مرکز پی آر پی در تهران صحبت خواهیم کرد.

بهترین مرکز پی آر پی در تهران

علاوه بر انتخاب بهترین دکتر پی آر پی در تهران انتخاب بهترین کلینیک پی آر پی در تهران نیز از این جهت حائز اهمیت است:

  • بهداشتی بودن محیط و استریل شده
  • استفاده از مواد و متریال بهداشتی و استاندارد
  • دارا بودن کادر مجرب و پزشک متخصص و با تجربه
  • استفاده از بهترین کم خطر ترین روش ها
  • استفاده از بروزترین تکنیک های روز دنیا برای پی آرپی به صورت و سایر نقاط بدن
  • استفاده از مدرن ترین دستگاه های روز دنیا
  • نظرات و بازخورد مراجعه کنندگان

در صورت نبودن هر کدام از موارد ممکن است سلامتی شما به خطر بیفتد. خوشبختانه در کلینیک دکتر لیلی هاشمی تمامی محیط کاملا بهداشتی و استریل شده و دستگاه ها و مواد و متریال استفاده شده استاندارد و از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا می‌باشد.

در جستجو برای بهترین مرکز پی آر پی مو در تهران، چندین عامل حیاتی وجود دارد که باید در نظر گرفت. این عوامل شامل بودجه، دلیل درمان، ارتباط با پزشک، قدرت تشخیص پزشک، شهرت کلینیک، و پروتکل‌ها و فرآیندهایی که کلینیک دنبال می‌کند، می‌باشد. در ادامه، به بررسی هر یک از این عوامل در کلینیک تخصصی زیبایی دکتر لیلی هاشمی خواهیم پرداخت.

  • بودجه و بیمه

بسیاری از بیماران نگرانی درباره هزینه‌های درمان پی آر پی در تهران را دارند، زیرا بسیاری از بیمه‌ها این نوع درمان را پوشش نمی‌دهند. در کلینیک تخصصی زیبایی دکتر لیلی هاشمی، تلاش می‌شود تا خدمات با کیفیت بالا را با هزینه‌ای مناسب ارائه داد. همچنین، در این کلینیک با توجه به نیازهای مالی بیماران، برنامه‌های پرداخت متنوعی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

  • دلیل درمان

بسته به دلیل درمان، انتخاب بهترین مرکز پی آر پی در تهران متفاوت است. برای مثال، اگر فردی به دنبال درمان ریزش مو است، باید به دنبال کلینیکی بگردد که متخصصین مجرب در این زمینه وجود داشته باشند. در کلینیک تخصصی زیبایی دکتر لیلی هاشمی، پزشکی با تجربه و دانش فنی بالا در زمینه‌های مختلف از جمله ریزش مو و جوان‌سازی پوست وجود دارد.

  • ارتباط با پزشک

ارتباط خوب با پزشک یکی از عواملی است که می‌تواند تجربه درمان را برای بیمار بهبود بخشد. در کلینیک تخصصی زیبایی دکتر لیلی هاشمی، پزشک با دقت بالا به نیازهای بیماران گوش می‌دهد و با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز، به آن‌ها کمک می‌کند تا تصمیمات مناسبی بگیرند.

  • قدرت تشخیص پزشک

قدرت تشخیص به‌موقع پزشک یکی از شاخص‌های مهم در انتخاب بهترین مرکز پی آر پی در تهران است. در کلینیک تخصصی زیبایی دکتر لیلی هاشمی، پزشکان با تجربه و دانش فنی بالا قادر به تشخیص دقیق و سریع علائم و بیماری‌های مرتبط با PRP هستند و بر اساس آن، درمان مناسب را پیشنهاد می‌دهند.

  • شهرت کلینیک

شهرت و اعتبار یک کلینیک می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت خدمات ارائه شده باشد. کلینیک تخصصی زیبایی دکتر لیلی هاشمی با داشتن شهرت مثبت و رضایت مشتریان فراوان، یکی از مراکز معتبر و مطمئن در زمینه تزریق PRP در تهران است.

  • پروتکل‌ها و فرآیندها

PRP یک درمان پزشکی نسبتاً جدید است و استانداردها در آن به‌طور کامل تعریف نشده‌اند. در کلینیک تخصصی زیبایی دکتر لیلی هاشمی، با رعایت دقیق‌ترین پروتکل‌ها و استانداردهای موجود، خدمات با کیفیت بالا ارائه می‌شود. از جمله این پروتکل‌ها می‌توان به استفاده از تجهیزات پیشرفته، رعایت بهداشت و ایمنی، و اجرای فرآیندهای تزریق با هدایت اولتراسوند اشاره کرد.

 

چرا برای پی آر پی در تهران به کلینیک زیبایی دکتر لیلی هاشمی مراجعه کنیم؟

دکتر لیلی هاشمی با بیش از 20 سال سابقه کار و بیش از 3000 پرونده از مراجعان قبلی، توانسته است احساس زیباتر شدن را به افراد بسیار زیادی هدیه بدهد. به دلیل اینکه تجربه و مهارت پزشک در خدمات زیبایی خصوصاً پی آر پی بسیار مهم است، دکتر لیلی هاشمی به دلیل تجربه و تعداد عمل پی آر پی مو که تا کنون انجام داده است،می‌توان گفت بهترین دکتر پی آر پی مو در تهران برای انجام این کار خواهد بود.

کلینیک تخصصی زیبایی دکتر لیلی هاشمی با توجه به تمامی این عوامل، یکی از بهترین مراکز پی آر پی در تهران است. با ارائه خدمات با کیفیت بالا، رعایت استانداردهای پزشکی، و توجه به نیازهای مالی بیماران، این کلینیک توانسته است رضایت مشتریان فراوانی را کسب کند. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید و سوالات و ابهامات خودتون  رو با ما در میون بزارید تا بتونید بهترین نتیجه ممکن رو بگیرید. همچنین شما پس از انجام عمل تنها نیستید و پشتیبانی مادام العمر ما رو دارید.

 

جهت مشاهده و دانلود PDF این صفحه بر لینک زیر کلیک کنید.

پی آر پی در تهران + مشاوره رایگان

مزایای خدمات پی آر پی مطب دکتر هاشمی

طبیعی

پی آر پی، به دلیل اینکه از هیچ ماده بیرونی استفاده نمی کند و در آن از خون خود شما استفاده می شود، بسیار طبیعی بوده و از مکانیزم بدن برای جوانسازی و شفاف سازی پوست استفاده می کند.

بدون عارضه

با توجه به طبیعی بودن عمل پی آر پی، این روش عارضه خاصی ندارد و فقط ممکن است مانند همه روش های زیبایی، جای تزریق فقط برای چند روز درد و التهاب داشته باشد.

کم هزینه

پی آر پی نسبت به نتایج آن، روش بسیار کم هزینه ای است و شما فقط با 2 تا 3 جلسه پی آر پی می توانید به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید.

چرا مطب دکتر لیلی هاشمی؟

مشاوره پیش از تزریق

تزریق برندهای معتبر

تزریق توسط متخصصین زیبایی

نتایج

کیفیت انجام کار
 0/5 
برخورد پرسنل
 0/5 
کیفیت مواد
 0/5 
محیط مطب
 0/5 

مشاوره رایگان

جهت دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید

سوالات متداول

جواب تزریق چربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟