تزریق بوتاکس دیستون

بوتاکس دیستون؛مقایسه بوتاکس دیستون و مصپورت

امروز قراره درباره‌ی بوتاکس دیستون که یه محصول فوق‌العاده عالی از یه شرکت دانش بنیان ایرانی هست صحبت کنیم. تقریبا هممون پوست صاف و بدون چروک رو دوست داریم. گاهی با کمک اصلاح سبک زندگی‌ می‌تونیم از پوستمون مراقبت کنیم. گاهی هم بنا به دلایل مختلفی مثلا ژنتیک و نوع پوست این امکان وجود نداره و دست به استفاده روش های دیگه ای مثل تزریق بوتاکس و فیلر می‌زنیم. 

بوتاکس دیستون در سال 1396 توسط شرکت ایمن واکسن البرز به بازار عرضه شد و تونست استاندارهای EP و USP رو کسب کنه و در رقابت با انواع‌ برندهای خارجی حرفی برای گفتن داشته‌ باشه.

مواد تشکیل دهنده بوتاکس دیستون

لازمه بدونید که به‌طور کلی بوتاکس از سم بوتولینوم ساخته میشه و در مطلب انواع بوتاکس بیشتر در موردش توضیح دادیم هچنین باید توجه داشت که ترکیب اصلی و پایه ساخت بوتاکس همین سم هست که باعث مسمومیت غذایی میشه؛ اما، با تصفیه شدن استاندارهای لازم برای آنکه به صورت تزریق شود رو پیدا می‌کنه. 

به غیر از بوتولینوم  نوروتوکسین در بوتاکس از انواع‌ مواد نگهدارنده مثل آلبومین، لاکتوز و هماگلوتونین نیز ساخته شده است. 

این برند برای کسانی که به شیر یا فرآورده های حاوی لاکتوز حساسیت دارند توصیه نمیشه؛ اما برای باقی افراد فرمولاسیون مطمئن و امنی دارد و نتایج حاصل از تزریق آن موفقیت آمیز است و در آخر لازم به ذکره که این محصول در حجم های 500 یا 300 واحدی در بازار وجود داره که طبق توصیه پزشک می‌تونید حجم مدنظر رو خریداری کنید.

تزریق بوتاکس برند دیستون
تزریق بوتاکس برند دیستون

شرح عملکرد بوتاکس دیستون

به زبون خودمونی وقتی بوتاکس دیستون به صورت تزریق میشه، سیناپس های عصبی ماهیچه هدف رو از کار میندازه و مانع از ارسال پیام‌های عصبی و آزاد شدن استیل کولین میشه در نتیجه پیام حرکت از عصب به عضله نمی‌رسه و عضله از کار میفته.

اینجوری پوست صورت چروک نمیشه و چروک های سطحی هم کم کم محو میشن. یعنی به طور موقت عضلات ناحیه تزریق فلج میشن و روند چروکی پوست با توقف یا کندتر شدن روبرو میشه.

کاربرد بوتاکس دیستون

اگه همه راه های بهتر شدن وضعیت پوستتون رو رفتید و نتیجه نگرفتید و الان ناامید و شاید کمی خسته در حال مطالعه این صحفه‌اید باید بگیم که بوتاکس می‌تونه یه نقطه روشن برای شما و بازیابی جوونی مجدد پوستتون باشه.

شاید یه روش صددرصد طبیعی نباشه اما با انتخاب یه پزشک حرفه‌ای و کلینیک معتبر می‌تونید نتایج نسبتا طبیعی و رضایت‌بخشی رو از تزریق بوتاکس بگیرید. برای اینکه با کاربردهای بیشتر بوتاکس دیستون آشنا بشید حتما موارد زیر رو بخونید.

  • تزریق به اطراف لب و دهان برای از بین بردن خطوط لبخند و خطوط ریز و سحطی اطراف دهان
  • تزریق به چانه و گونه برای لیفت پوست این نواحی
  • برای تزریق به وسط ابرو جهت محو کردن خط گلابلا
  • جهت محو کردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم
  • تزریق به اطراف ابرو برای رفع افتادگی پلک
  • رفع خطوط افقی و عمودی پیشانی
  • رفع چین و چروک قسمت میانی سینه‌ها
  • رفع چروک و لیفت پوست گردن 

مزایای تزریق بوتاکس دیستون

پس از مراجعه متوجه خواهید شد که یکی از انواع رایج بوتاکس دیستون است و با مراجعه برای تزریق بوتاکس در تهران یکی از انتخاب های شما این بوتاکس است بوتاکس دیستون یک برند ایرانی باکیفیت هست که در مقایسه با انواع‌ خارجی قیمت مناسبی داره و این باعث کاهش هزینه‌های جاری افراد در بخش خدمات زیبایی میشه.

ضمن اینکه کیفیت این بوتاکس عالیه و نتایج حاصل از اون خیلی زود خودشون رو نشون میدن. یعنی بالافاصله بعد از تزریق می‌تونید تغییرات رو مشاهده کنید و بعد از گذشت دو هفته به‌طور کامل تغییرات روی پوست اعمال میشه.

ماندگاری بوتاکس دیستون خوبه و این باعث محبوبیت بوتاکس ایرانی دیستون شده.

بوتاکس دیستون دکتر لیلی هاشمی

عوارض تزریق بوتاکس دیستون

به هرحال نمیشه از عوارض محدود ورود سوزن و ماده خارجی به پوست چشم پوشی کرد و باید بگیم که در اگه تزریق بوتولینوم توسط یه پزشک کاربلد و در یک کلینیک مطمئن و از یک برند معتبر انجام نشه ممکنه با عوارض جدی همراه باشه.

 در غیر این صورت یعنی استفاده از برند عالی و پزشک درجه یک، از تزریق بوتاکس نترسید و خیالتون راحت باشه که خیلی زود عوارض معمول اون رفع میشه. از عوارض طبیعی تزریق بوتاکس دیستون میشه به موارد زیر اشاره کرد. 

  • خارش
  • ورم
  • التهاب
  • خونریزی
  • سرفه
  • افتادگی پلک
  • سردرد
  • گلو درد
  • ادرار دردناک

اگر عوارض بیشتر از چند روزی که پزشک توصیه می‌کنه طول کشید و آزار دهنده شد حتما به پزشک مراجعه کنید تا بررسی‌ های بیشتر انجام بشه.

ماندگاری بوتاکس دیستون

اگه بخوایم از ماندگاری بوتاکس دیستون بگیم به طور معمول بین 3 الی 6 ماه روی صورت ماه شما موندگاره و زیباترتون می‌کنه؛ اما باید اینو بدونید که موندگاری بوتاکس رو صورت هرکس یه جوره و بسته به عوامل مختلفی داره. این عوامل عبارتند از:

_ قدرت عضله‌های شخص: هرچه فرد عضلات قوی تری داشته باشه بوتاکس زودتر اثرش از بین میره و باید تندتند تزریق داشته باشه.

_سن: افراد مسن تر پوست نازک تری دارند و این باعث میشه اثرات بوتاکس زودتر از صورتشون از بین بره. پس اگر در بهترین سن بوتاکس اقدام به تزریق آن کنیم می‌توانیم ماندگاری بیشتری را از بوتاکس دیستون ببینیم!

_نوع پوست: افرادی که پوست ضخیم تری و چربی دارند دوام و ماندگاری بوتاکس دیستون در آنها کم‌تر است‌. 

همچنین مراقبت فرد و استفاده از روش های دیگه مثل تزریق فیلر می‌تونه ماندگاری بوتاکس دیستون رو بیشتر کنه.

هزینه بوتاکس دیستون 

هزینه بوتاکس دیستون نسبت به برندهای دیگر بوتاکس که خارجی هستند به صرفه تره چون وارداتی نیست و داخل کشور تولید میشه در نتیجه خیلی از هزینه‌هایی که روی داروهای وارداتی اعمال میشه روی قیمت این نوع بوتاکس تأثیری نداره.

بوتاکس دیستون نسبت به مقداری که تزریق میشه، نوع کاربرد تزریق که درمانی باشه یا برای خدمات زیبایی استفاده بشه قیمت متفاوتی داره ولی خیالتون تخت!

چون که این بوتاکس در مقایسه با برندهای وارداتی قیمت تمام شده کمتری داره و از لحاظ اقتصادی برای کسانی که می‌خوان هزینه کمتر بپردازند و نتیجه رضایت‌بخش‌ دریافت کنند، بهترین انتخاب ممکنه!

مقایسه بوتاکس دیستون و مصپورت

هر دو برند دیستون و مسپورت جزو برندهای درجه یک ایرانی بوتاکس هستند. بسیاری از ما میپرسن که کدوم نوع بهتره! شاید نشه گفت دقیقا کدوم برند بهتر از اون یکی هست ولی با مطالعه جدول مقایسه‌ای زیر بهتر می‌تونید تصمیم بگیرید که از کدوم برند استفاده کنید. 

بوتاکس دیستون 

بوتاکس مصپورت 
اثرات بلافاصله بعد از تزریق مشاهده میشه حدود 4 الی 10روز زمان لازمه 
لاکتوز داره و باید در شرایط خاص نگهداری بشهپودری هست و شرایط نگهداری خاصی ندارد 
بخش مواد سریع‌تر و ماندگاری 6 ماهه بخش مواد کندتر و ماندگاری 6 ماهه
پروتئین کمتر و واکنش‌های آلرژیک کم‌تر 

پروتئین کمی دارد و یک نواخت پخش میشه 

سوالات متداول بوتاکس دیستون

قیمت بوتاکس دیسون چقدره؟

بوتاکس دیسون ساخت کشور ایران است در مقایسه با کیفیت ارائه شده قیمت با صرفه‌ای دارد.

بوتاکس مارک دیستون خوبه؟

بوتاکس دیستون استانداردهای بین المللی و داخلی رو رعایت کرده و از لحاظ کیفیت جایگاه خوبی با توجه به رقبا دارد.

تفاوت اصلی بوتاکس دیسون و مسپورت

این دو بوتاکس عملکرد مشابهی دارند اما با توجه به ویژگی‌های هر فرد و واکنش بدن او نسبت به لاکتوز، یکی از این دو استفاده می‌شود بوتاکس دیستون و بوتاکس مصپورت در زمان نتیجه‌گیری و ساختار کمی تفاوت دارند.

آیا بوتاکس دیستون حساسیت زا است؟

اگر بدن شما به لاکتوز شیر واکنش نشان می‌دهد و به آن حساسیت دارید توصیه می‌کنیم که از بوتاکس دیستون استفاده نکنید. البته در جلسه مشاوره با دکتر لیلی هاشمی متخصص زیبایی با مطرح کردن این مسائل بهترین نوع بوتاکس به شما پیشنهاد داده خواهد شد.

نتیجه گیری

اگه میخواید هم صورت جوان و زیبایی داشته باشید‌ و هم نتایج حاصل از تزریق بوتاکس براتون خوشایند باشه میتونید از بوتاکس دیستون که یه برند ایرانی درجه یکه استفاده کنید. این بوتاکس تولید شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی هست و استانداردهای ملی و بین‌المللی رو کسب کرده و نتایج آزمایشات بالینی اون هم موفقیت آمیز بوده پس  بعد از تکمیل کردن تحقیقات تون از منابع معتبر با خیال راحت تزریق کنید‌ و از جوونی مجدد پوستتون لذت ببرید.

برای دریافت وقت ویزیت و مشاوره قبل از تزریق با شماره‌های موجود در سایت کلینیک دکتر لیلی هاشمی تماس بگیرید‌. همچنین جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر از شما دعوت می‌کنیم تا صفحه آپارات کلینیک رو مشاهده و دنبال کنید.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟