تزریق فیلر لب طبیعی در کلنیک دکتر لیلی هاشمی

فیلر لب طبیعی و نچرال+مزایا🍬

تزریق ژل لب مدل‌ های مختلفی دارد و هر مدل برای یک فرم صورت مناسب است؛ اما در این میان فیلر لب طبیعی به تمام چهره‌ ها می‌آید و حالت جذابی را به صورت می‌بخشد. 

شاید بهترین حالت تزریق انواع‌ فیلر لب، فیلر لب طبیعی باشد؛ چرا که علاوه‌بر حجم دهی به لب‌ها حالت طبیعی لب را حفظ می‌کند و چهره را نچرال نشان می‌دهد.

فیلر لب طبیعی چیست؟

عموماً تزریق یک سی سی ژل می‌تواند باعث ایجاد نتایج طبیعی و بهتری شود. بسیاری از افراد علاوه‌بر اینکه به تغییر علاقه‌مند هستند از تغییراتی که چهره آنها را از حالت طبیعی خارج و ظاهری فانتزی برایشان ایجاد کند، اجتناب می‌کنند.

بهترین انتخاب برای این دسته افراد تزریق ژل لب نچرال یا طبیعی است که چین و چروک‌های ریز اطراف دهان و روی لب را رفع، عدم تقارن لب را برطرف و فرم لب را طبیعی و بهتر از سابق می‌کند.

در این روش همانند تزریق انواع فیلر ابتدا موضع مدنظر که لب‌ها هستند را بی‌حسی موضعی کرده و سپس ژل مدنظر را زیر پوست لب به میزانی که به حجم و برجستگی مدنظر برسد تزریق می‌کنند. 

بعضا این سوال را دارند که:

برای فرم لب نچرال چند سی سی ژل لازم است؟

در اینجا به شما پیشنهاد میکنم که توضیح دکتر هاشمی در ارتباط با این سوال را ببینید:

تزریق ژل لب نچرال و طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

تنوع مدل ژل لب به قدری زیاد است که هر شخص با هر سلیقه‌ ای که داشته باشد می‌تواند مدل مدنظرش را انتخاب و پزشک آن را روی لب اجرا کند. در این میان فیلر لب طبیعی از محبوبیت خاصی برخوردار است و برای افرادی که ریزنقش هستند یا صورت کوچکی دارند، می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

همچنین فیلر لب طبیعی که جزو بهترین مدل های تزریق لب است برای تمام کسانی که قصد تغییر دارند؛ اما نمی‌خواهند ظاهر طبیعی لب‌هایشان بیش از حد دستخوش تغییر شود پیشنهاد می‌شود. تزریق ژل لب نچرال برای افرادی که میخواهند لب‌ هایی برجسته اما طبیعی داشته باشند بسیار مناسب است.

ماندگاری فیلر لب طبیعی

ماندگاری فیلر لب طبیعی به عوامل مختلفی بستگی داشته و تکنیک‌ پزشک هنگام تزریق، عمق تزریق در زیر پوست و همچنین نوع برند فیلر تزریقی همگی در ماندگاری فیلر لب تاثیرگذار هستند.

به‌طور کلی ماندگاری انواع ژل بر پایه اسید هیالورونیک اسید عموما تا 12 ماه است و برای داشتن لب‌هایی طبیعی با حجم مناسب باید تزریق فیلر لب مجدداً تکرار شود.

مزایا و ویژگی های تزریق فیلر لب طبیعی یا نچرال

این روش و فرم تزریق محبوبیت زیادی به واسطه طبیعی و بودن و حجم مناسبی که به لب ها میدهد،دارد.تزریق فیلر لب طبیعی باعث هماهنگی و تناسب بین اجزای صورت می شود.در کل تزریق فیلر روشی غیرجراحی و زود بازده است که میتواند جایگزین عمل های جراحی که نقاهت و اثرات غیردلخواه برای شما دارد،باشد.پس اگر شماهم دوست داره چهره ای طبیعی و روشی برای صرفا رفع نقص هستید فیلر لب طبیعی به شما پیشنهاد می شود.

تزریق فیلر لب طبیعی در کلینیک زیبایی دکتر لیلی هاشمی.
تزریق یک سی سی فیلر لب طبیعی در کلینیک دکتر لیلی هاشمی

آیا فیلر لب طبیعی برای آقایان مناسب است؟

از مزیت‌های تزریق فیلر لب طبیعی این است که بخاطر عدم تغییرات شدید و غیرطبیعی در صورت، آقایان هم می‌توانند آن را تزریق کنند. 

در صورتی که فیلر لب طبیعی توسط پزشک حرفه‌ای و تکنیک‌ درجه یک تزریق شود ظاهری طبیعی به صورت آقایان می‌دهد و باعث رفع نواقص لب نیز می‌شود.

مراقبت‌های قبل از تزریق فیلر لب طبیعی

  • استفاده از الکل و دخانیات 7 روز قبل از تزریق ژل لب نچرال ممنوعیت دارد.
  • اطلاع وجود هرگونه عارضه پوستی یا تبخال به پزشک قبل از تزریق ژل لب مدل طبیعی ضروری است.
  • در صورت بارداری یا ابتلا به بیماری‌های اعصاب و روان آن را پزشک اطلاع دهید.
  • مصرف داروهای رقیق کننده خون ممنوع!

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر طبیعی

برای آنکه رضایت‌ بالای 90 درصدی از تزریق فیلر لب طبیعی حاصل شود باید مراقبت بعد از ژل لب جدی گرفته شود و توصیه‌های پزشک عملی شوند‌. مهم‌ترین این مراقبت‌ها:

  • سونا، جکوزی، دوش آب گرم و به‌طور کلی قرارگیری در محیط‌های گرم تا یک هفته ممنوع!
  • از دستکاری و فشار دادن محل تزریق ژل لب نچرال خودداری کنید.
  • کمپرس سرد التهاب و کبودی را کنترل می‌کند. 
  • از انجام فعالیت‌های سنگین و ورزش تا بهبودی کامل خودداری کنید.

طبیعی ترین فیلر لب؟

Of these fillers, Juvéderm is often considered the most natural-looking. It has a smooth consistency that allows it to integrate seamlessly with the lips and provide a subtle, plumping effect. The results are natural and long-lasting, as the hyaluronic acid in the filler gradually breaks down.

از میان این پرکننده ها، ژوویدرم(Juvéderm) اغلب طبیعی ترین ظاهر در نظر گرفته می شود. این یک قوام صاف است که به آن اجازه می دهد تا به طور یکپارچه با لب ها یکپارچه شود و جلوه ای ظریف و حجیم ایجاد کند. نتایج طبیعی و طولانی مدت هستند، زیرا هیالورونیک اسید موجود در فیلر به تدریج تجزیه می شود.

انواع مدل فیلر لب

بهترین تکنیک تزریق فیلر لب طبیعی با دکتر لیلی هاشمی

یکی از بهترین مدل‌های تزریق فیلر لب، مدل ژل لب نچرال است که با ایجاد تغییرات جزیی اما طبیعی هم زیبایی و هم پوستی جوان در ناحیه‌ لب و دهان به افراد هدیه می‌دهد. 

فیلر لب طبیعی یکی مدل‌های پرطرفدار در انواع ژل لب است که هم برای خانمها و هم آقایان مناسب بوده و تغییرات مثبتی در ظاهر افراد ایجاد می‌‌کند.

جهت تزریق فیلر لب طبیعی و دریافت مشاوره قبل از تزریق، همچنین اطلاع از تعرفه تزریق انواع فیلر و ژل با شماره‌های موجود در سایت کلینیک دکتر لیلی هاشمی تماس بگیرید.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟