تزریق فیلر شقیقه و افزایش جوانی پوست

تزریق فیلر شقیقه-تاثیرات و ماندگاری🌜

تزریق فیلر به‌عنوان یکی از موثرترین روش‌های رفع عیوب پوستی و مشکلاتی مانند چین و چروک شناخته می‌شود. تزریق فیلر شقیقه تا حد زیادی پوست پیشانی را لیفت و آن را جوان‌ تر می‌کند. شقیقه به‌ عنوان یکی از اعضای صورت با بالا تر رفتن سن دچار افتادگی رو به پایین می‌شود و زیبایی چهره‌تون رو تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ پس مهم است که برای زیباتر شدن دست‌ به کار شوید!

تزریق فیلر پیشانی برای کاهش خطوط عمیق و چروک‌های ریز روی پیشانی فوق العاده است و می‌تواند افتادگی پوست این قسمت را برطرف کند. عموما از انواع ژل برای تزریق فیلر شقیقه استفاده می‌شود.در ادامه بیشتر خواهم گفت

فیلر شقیقه چیست؟

فیلر شقیقه برای چیست؟عموما با افزایش سن و سایر عوامل محیطی پوست شقیقه دچار افتادگی، چروک و تحلیل بافت می‌شود. حالت استخوانی که شقیقه پیدا می‌کند برای خیلی از افراد خوشایند نیست. در این هنگام تزریق فیلر به شقیقه به کمک افراد می‌آید و باعث بهتر شدن اوضاع پوست می‌شود.

باتوجه به میزان فرورفتگی شقیقه و افتادگی پوست تکنیک پزشک برای تزریق فیلر به شقیقه فرق می‌کند و با کمک سوزن یا کانول فیلر را تزریق می‌کند. 

فیلر شقیقه عموما از انواع ژل‌های باکیفیت‌ بر پایه اسیدهیالورونیک تشکیل شده و آبرسانی خوبی به پوست انجام می‌دهد. تزریق فیلر به شقیقه‌ها باعث رفع افتادگی و کاهش چین و چروک‌های این قسمت می‌شود. این کار به بهبود حالت چشم‌ها و ابروها نیز، کمک بسیاری می‌کند.

فیلر شقیقه چیست؟و تاثیر فیلر شقیقه در زیبایی چهره
تزریق فیلر شقیقه برای رفع چین و چروک‌های پوست و حالت زیبای چشم‌ها موثر است.

بررسی مزایا و فواید تزریق فیلر شقیقه و تاثیرات لیفت شقیقه با فیلر

تزریق فیلر شقیقه عموما در مدت زمان کوتاه و بدون درد خاصی انجام می‌شود. نتایج و تاثیر فیلر شقیقه خیلی زود ظاهر می‌شوند و دوران نقاهت آن بسیار کوتاه است و به خاطر همین مزایا، خیلی از افراد برای احیای پوست پیشانی و شقیقه تزریق فیلر شقیقه را انتخاب می‌کنند. دیگر مزایای این روش هم:

اصلاح بافت پوست

ساختار و بافت پوست در هر فرد مشخص و متفاوت است. هنگامی که مشکلی در بافت پوست ایجاد شود کل ساختار آن دچار تغییر می‌شود و این تغییرات خود را به صورت افتادگی، شلی، لک‌های پوستی و چین و چروک نشان می‌دهند. 

با تزریق فیلر شقیقه می‌توان ساختار و بافت پوست را تا حد زیادی اصلاح کرد و مشکلات بیان شده را رفع کرد. 

قابل برگشت

یکی از مهم‌ترین مزایای تزریق فیلر شقیقه قابل برگشت بودن این روش است. اگر فردی به هر دلیلی از نتایج تزریق فیلر راضی نباشد می‌ تواند به کمک آنزیم‌های مربوط به انواع ژل اثرات ناشی از آن را در زیر پوست از بین ببرد و آنها را تخلیه کند. 

بدون جراحی و برش

تزریق فیلر به شقیقه برای کسانی که به دنبال روشی امن و بدون جراحی و برش جهت جوانسازی پوست هستند، بهترین گزینه ممکن است و تنها خونریزی خیلی‌ مختصری دارد که در برخی از افراد به خاطر فرو رفتن سوزن یا کانول درون پوست ایجاد می‌شود. 

آبرسان پوست

پوست اگر رطوبت مورد نیاز را نداشته باشد حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و دچار خشکی می‌شود. تزریق فیلر به شقیقه می‌تواند شرایط را برای آبرسانی بهتر به پوست مهیا کند و باعث شادابی بیشتر پوست شود. 

مقرون به صرفه

این روش نسبت به انواع جراحی‌های پلاستیک و عمل‌های همراه بیهوشی و حتی تزریق چربی صرفه مالی دارد و قیمت آن مقرون به صرفه است؛ زیرا مراحل انجام تزریق فیلر شقیقه کوتاه و عموما در یک جلسه خلاصه می‌شود. 

نتایج طبیعی

نتایج حاصل از این تکنیک کاملآ طبیعی و مناسب فرم صورت افراد هستند و ظاهر مطلوبی به پوست می‌دهد؛ در نتیجه، باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت درونی افراد از چهره شان می‌‌شود. 

عوارض تزریق فیلر شقیقه

تزریق فیلر به شقیقه اگر در محیطی استریل و حرفه‌ای انجام شود و فرد تزریق کننده از مهارت کافی برخوردار باشد، همچنین از فیلر باکیفیت و مرغوبی استفاده شود هیچ عوارضی ندارد؛ اما در برخی از افراد با توجه به وضعیت پوست و ژنتیک‌‌شان عوارض زیر به صورت کوتاه مدت بروز پیدا می‌کند:

  • خونریزی خیلی کم
  • خارش پوست
  • تورم و قرمزی
  • کبودی
  • گوله شدن ژل
  • عدم تقارن دو طرف شقیقه
  • واکنش آلرژیک به فیلر

ماندگاری فیلر شقیقه

میزان ماندگاری فیلر در شقیقه‌ها بستگی به متابولیسم بدن فرد، فعالیت و حرکت عضو در صورت دارد. هرچه حرکت عضوی که به آن فیلر تزریق شده بیشتر و فعالیت فرد هم زیاد باشد ماندگاری فیلر شقیقه کمتر می‌شود. 

عموماً ماندگاری تزریق فیلر به شقیقه بین 9 تا 12 ماه تخمین زده می‌شود و توصیه می‌شود برای ترمیم و افزایش ماندگاری جلسه دوم نیز جهت تزریق به پزشک مراجعه و هر 6 الی 12 ماه جهت تزریق مجددا به کلینیک مراجعه شود.

One average, temple filler will last between 9 and 12 months. This depends on the metabolism of the patient and the product used. 

مراقبت های بعد از فیلر شقیقه 

با رعایت نکاتی که در ادامه‌ بعد از تزریق فیلر به شقیقه باید انجام شود، نتایج بهتر و ماندگار تری از تزریق به دست می‌آید. این نکات و مراقبت‌ها عبارتند از:

توصیه می‌شود از انجام فعالیت‌های سنگین مخصوصا فعالیت‌هایی که موجب اعمال فشار به سرو صورت می‌شود خودداری کنید. افزایش فشار باعث زیاد شدن ورم صورت و شقیقه پس از تزریق می‌شود. 

24 ساعت پس از تزریق فیلر صورت،صورت را با آب ولرم و دستمال تمیز ضدعفونی کنید‌ تا دچار عفونت نشوید. کمپرس یخ می‌تواند ورم حاصل از تزریق را کمتر کند. 

از دست زدن و ایجاد فشار و ماساژ شقیقه بعد از تزریق اجتناب شود. 

از قرارگیری در محیط‌های گرم، آفتاب مستقیم، سونا و بخار خودداری کنید و یک هفته این نکته را رعایت کنید. سعی کنید روی شقیقه‌ها نخوابید و نحوه درست خوابیدن را از پزشک بپرسید و سر را بالاتر از بدن بگذارید.

نحوه تزریق فیلر به شقیقه-فرایند تزریق فیلر شقیقه

نحوه لیفت شقیقه با فیلر اینگونه است که ابتدا پزشک با دقت صورت و شقیقه شما را بررسی میکند و از انتظارات و نیاز های شما مطلع میشود و سپسپ با ضدعفونی و بی حسی موضعی کارش را شروع میکند و با فیلره مطابق با نیاز های شما و تکنیک های خاصی تزریق را در نقاط مختلف شقیقه انجام میدهد. بعد از تزریق با توصیه های لازم برای انجام مراقبت های لازم برای جلسه ویزیت بعدی نوبت دهی انجام می شود.اگر هم لازم به ترمیم باشد که جلسه ترمیم هماهنگ میشود.

تزریق فیلر شقیقه برای چه کسانی مناسب است؟

تزریق فیلر به شقیقه برای کسانی که میخواهند زیبایی و جوانی را به صورت خود برگردانند روشی مناسب و آسان است اما ار بخواهم دقیق تر بگویم مناسب چه کسانی است:

اگر فکر میکنید اثرات پیری و افزایش سن روی چهره شما تاثیراتی مثل افتادگی پوست و چین و چروک در ناحیه شقیقه داشته است،خب این روش مناسب شماست.

اگر به هر دلیلی مثل لاغری و ژنتیک و.. عضلات کمی در صورتتان دارید و و کمی فرورفتگی در شقیقه دارید،خب این روش مناسب شماست.

اگر هم به هر دلیلی شقیقه های فرورفته ای دارید یا در این ناحیه و چشم ها بی حالتی حس میکنید میخواهید چهره جوان تر و شاداب تری داشته باشید،بله این روش برای شماست.

تزریق فیلر شقیقه باعث لیفت پوست میشود.
تزریق فیلر شقیقه و تاثیرات زیاد آن

چه کسانی نباید فیلر شقیقه انجام دهند؟

بعضا با داشتن مشکلات خاصی نمی توانند تزریق فیلر مثلا در ناحیه شقیقه انجام دهند.اگر سابقه بیماری های خود ایمنی مثل لوپوس و روماتیسم دارید و یا اگر مادر باردار و شیرده ای هستید بگذارید تا دوران بارداری و شیرده ایتان تمام شود . یا اگر عفونت و بیماری فعال دارید و یا در تزریق های گذشته حساسیت یا عوارضی نادری در شما مشاهده شده بهتر است که برای سلامتیتان هم که شده فیلر شقیقه انجام ندهید و همیشه در جلسه مشاورهم،پزشک خود را از هر موضوع قابل ذکری مطلع کنید.

هزینه تزریق فیلر شقیقه

هزینه تزریق فیلر شقیقه رت نمیتوان بصورت دقیقی گفت اما میتوان عوامل موثر بر آن و هزینه و قیمت حدودی فیلر شقیقه را گفت مثلا هزینه تزریق فیلر به شقیقه مرتبط با موقعیت کلینیکم،مهارت پزشکم،میزان فیلر تزریقی و برند فیلر است اما بصورت متغیر و تقریبی قیمت و هزینه تزریق فیلر به شقیقه بین 2 تا 8 میلیون تومان است که به شما پیشناد میکنم که در کلینیک معتبر با پزشک حاذق و برندهای معتبر و دارای تاییدیه فیلر شقیقه را انجام دهید تا نتیجه خوبی برایتان حاصل شود.

انواع فیلر برای تزریق به شقیقه-بهترین فیلر برای شقیقه

فیلرهایی هستند که بر پایه هیالورونیک اسیدند و به دلیل اینکه جذب آب بالا و تزریق آسان دارند برای کاهش چین و چروک گزینه مناسبی هستند:

ژوویدرم(Juvederm)

بلوترو(Belotero)

رستیلن(Restylane)

فیلرهایی هم هستند که بر پایه پلی لاکتیک اسیدند و به دلیل تقویت کنندگی و تشکیل کلاژنی که دارند برای افزایش حجم و جوانسازی طبیعی شقیقه استفاده میشوند:

اسکالپترا(Sculptra)

تزریق فیلر شقیقه در کلینیک دکتر لیلی هاشمی

تزریق فیلر شقیقه می‌تواند باعث جوانی بیشتر پیشانی، لیفت شقیقه و بهبود حالت شقیقه و چشم‌ها شود. اگر به هر دلیلی دچار فرو رفتگی و افتادگی پوست در بخش شقیقه‌ها شده‌اید، چین و چروک‌های عمیق پیشانی یا شقیقه برایتان ناخوشایند است با کمک تزریق فیلر به شقیقه تمامی این مشکلات رفع می‌شوند. جهت دریافت وقت از کلینیک‌ دکتر لیلی هاشمی و تزریق فیلر به شقیقه میتوانید با در ارتباط مستقیم باشید.

سوالات متدوال تزریق فیلر شقیقه

آیا تزریق ژل(فیلر) به شقیقه درد دارد؟

با استفاده از کرم های بی حسی قبل از تزریق میتوان گفته که خیر دردی ندارد.

تزریق فیلر به شقیقه در کدام نقطه از شقیقه انجام میشود؟

حد فاصل بین روش مو و فرورفتگی چشم

بهترین برند و مارک ژل شقیقه چیست؟

ژوویدرم-رستیلن-بلوترو جزو برند های خوب هستند.

تزریق ژل به شقیقه چقدر طول میکشد؟

حدودا بین 15 تا 30 دقیقه

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟