تزریق فیلر لب؛ 10 مزیت فیلر برای لب

قطعا می‌دونید که فرم و حجم لب‌ها چقدر روی کاریزماتیک بودن چهره تاثیرگذاره. این روزها با کمک تزریق فیلر لب، لب‌ها زیباتر از همیشه شده‌اند. غالبا لب‌های برجسته و نسبتا حجیم جزو معیارهای زیبایی محسوب می‌شوند و محبوبیت زیادی بین افراد به خصوص خانم‌ها دارد. یکی از روش‌های مرسوم برای افزایش حجم لب و زیبایی فرم آن‌ها تزریق فیلر لب است. 

احتمال این سوال براتون پیش اومده که تزریق فیلر لب چیست و چطور انجام می‌شود؟ به چه کسانی تزریق فیلر برای لب پیشنهاد می‌شود و نحوه‌ی انجام آن چگونه است؟ برای آشنایی بیشتر با روش تزریق فیلر، مزیت‌ها و مراقبت‌های بعد از آن با مجله زیبایی کلینیک دکتر لیلی هاشمی همراه باشید.

نمونه کار دکتر هاشمی؛فیلر لب
نمونه کار دکتر هاشمی؛فیلر لب

فیلر لب چیست؟

به نقل از مجله اینترنتی هیئت جراحی زیبایی صورت آمریکایی فیلرهای پوستی، ماده‌های ژل مانندی‌اند که بیشتر اونها مورد تایید FDA قرار دارند و برای تزریق زیر پوست گزینه خوبی هستند. این مواد خاصیت انعطاف پذیری برای نواحی پویا و درحال حرکت مانند لب‌ها دارند و به همین سبب برای تزریق به این قسمت‌ها مناسب‌اند. 

فیلرها همان پرکننده‌های پوستی هستند که برای برگرداندن حجم از دست رفته لب و اعضای صورت و جوانسازی این بخش‌ها استفاده می‌شود. پزشکان حاذق زیبایی از این فیلرها برای زیبایی بیشتر شما زیبارویان عزیز و رفع نقص‌های صورت و لب مانند عدم تقارن لب‌ها استفاده می‌کنند. 

معمولا از فیلرهای اسید هیالورونیک برای تقویت حجم لب استفاده می‌شود. قطعا خوشحال می‌شید که بدونید این ماده یک ماده طبیعی موجود در بدن همه ما انسان‌ها است و بعد از تزریق به لب نه تنها باعث افزایش حجم آن می‌شود، بلکه آبرسانی به این عضو رو هم بیشتر و از بروز واکنش‌های آلرژیک بدن نیز، به جهت طبیعی بودن جلوگیری‌ می‌کند.

تزریق فیلر لب به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این روش فقط برای زیبارویانی که به‌دنبال زیبایی بیشتر هستند نیست و کسانی که از مشکلاتی مانند عدم تقارن لب‌ها هم رنج می‌برند نیز، می‌توانند از تزریق فیلر لب استفاده کنند. به‌طور کلی این روش به افراد زیر پیشنهاد می‌شود:‌

  • کسانی که لب‌های نازک و کم حجم دارند. 
  • کسانی که از نقص یا نامتقارن بودن لب‌ها رنج می‌برند
  •  کسانی که به علت کهولت سن، فرم و حجم لب‌هایشان تغییر کرده است. 
  • کسانی که سلامت کامل فیزیکی دارند و مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی و سرطان نیستند. 
  • کسانی که عفونت دهان یا تبخال ندارند. 
  • کسانی که انتظار نتایج مافوق تصور از تزریق فیلر به لب ندارند. 

این روش عموما با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. پزشک لب‌ها را به کمک بیحس کننده‌هایی مانند لیدوکائین بی حس کرده و پس از بی‌حس شدن لب‌ها از حاشیه انتهایی لب‌ها کار تزریق شروع می‌شود. 

بعد از گوشه‌ها، انحنای وسط لب بالا و کمان‌های دهانی فرم داده می‌شوند. پس از حجم دادن حاشیه لب‌ها، داخل لب رو فرم می‌دهند. در طول صحبت پزشک از کیسه یخ برای جلوگیری از خون‌ریزی، تورم یا کبودی بگیرد. 

10 مزیت تزریق فیلر لب برای زیبارویان

از مزیت‌های تزریق فیلر لب می‌توان به زیباتر شدن فرم‌ لب‌های بی‌نظیرتون اشاره کرد. در ادامه به 10 مزیت اساسی تزریق فیلر به لب اشاره می‌کنیم.

  1. بالا رفتن حس اعتماد به نفس با رفع عیوب ژنتیکی لب
  2. حجم دادن به لب‌های نازک 
  3. رفع مشکل عدم تقارن لب‌ها
  4. دکتر هنگام تزریق فیلر نسبت به کلاژن و چربی کنترل بیشتری روی مقدار و نحوه‌ی تزریق دارد. 
  5. اگر نتیجه ناخوشایند باشد، امکان برگشت و تخیله فیلر وجود دارد. 
  6. اگر از نتیجه راضی نباشید،لب‌ها به جهت حرکت زیاد خیلی زود فیلر را حل میکنند.
  7. می‌توان چند جلسه تزریق را ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید. 
  8. دوران نقاهت آن کوتاه است. 
  9. عوارض ناشی از تزریق مانند کبودی و ورم خیلی زود از بین می‌روند. 
  10. هیالورونیک اسید یکی از ماده‌های طبیعی موجود در بدن و پایه تشکیل دهنده‌ی فیلرها است که بدون عوارض بوده و مشکلی در بدن ایجاد نمی‌کند.
تفاوت قبل و بعد از تزریق فیلر لب توسط دکتر لیلی هاشمی
تفاوت قبل و بعد از تزریق فیلر لب توسط دکتر لیلی هاشمی

عوارض فیلر لب چیست؟

اگر جهت تزریق فیلر به صورت علی‌الخصوص لب‌ها به کلینیک تخصصی این کار و همچنین به پزشک ماهری مراجعه کنید که از بهترین مواد و تجهیزات استفاده می‌کنند، قطعا این کار عوارضی نخواهد داشت؛ اما در غیر این صورت امکان نارضایتی بالا می‌رود. 

عوارض رایج و معمول این روش کبودی جزیی و ورم لب‌ها است که تا چند روز بعد از تزریق اثری از اونها باقی نخواهد ماند. بهتر است در صورت تداوم ورم، کبودی یا درد بیش از حد به پزشک مراجعه کنید. 

ماندگاری فیلر لب چقدر است؟

همه‌چیز بستگی به نوع برند فیلر انتخابی بستگی دارد. هر چه از برند با کیفیت‌تری‌ استفاده کنید، ماندگاری فیلر بیشتر می‌رود؛ البته ژنتیک بدن و میزان متابولیسم بدن نیز، در حل شدن زودتر فیلر لب بستگی دارد. 

هر چه متابولیسم بدن بیشتر باشد، حل شدن فیلر لب سریع‌تر است؛ البته به‌طور کلی پرکننده‌های لب معمولا بین 12 تا 24 ماه دوام دارند. این گزارش به نقل از مجله پزشکی کلینیک کلیولند ثبت شده است. 

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر لب

این روش یک عمل سرپایی است و نیاز به مراقبت‌های خاصی ندارد. به‌طور کلی می‌تونید بعد از تزریق خیلی عادی زندگی روزمره خودتون رو از سر بگیرد.

  • آشامیدن مایعات با نی تا 72 ساعت بعد از تزریق فیلر لب توصیه می‌شود. 
  • عدم ماساژ موضع تزریق
  • عدم میل کردن غذاهای سفت و داغ پس از تزریق
  • دو هفته پس از تزریق فیلر از سونا و حمام داغ بپرهیزید. 

معرفی بهترین برند فیلر لب

البته می‌توانید در کلینیک با پزشک خود درباره‌ی بهترین برند فیلر لب و فیلر مناسب لب‌های خود مشورت کنید. می‌توانید ویدیو‌های مربوط به تزریق فیلر لب رو در صفحه آپارات مربوط به کلینیک مشاهده کنید. در ادامه برندهای معروف فیلرهای پرکننده لب را بررسی می‌کنیم.

  • برند پرفکتاperfectha مدل دیپ

این برند جزو برندهای لوکس فرانسوی است و برای تزریق مدل روسی و اروپایی بسیار مناسب است. ماندگاری آن بین 10 تا 12 ماه بوده و به صورت تک سی سی تزریق می‌شود. 

  • برند Inovosense بهترین برند فیلر لب ساخت ایران

یکی از مرغوب‌ترین برندهای ایرانی که درصد بالایی اسید هیالورنیک است و به راحتی توسط آنزیم تخیله می‌شود.

  • برند فیلر لب رووفیل revofil گرید A

این برند جزو بهترین فیلرهای لب محسوب می‌شود. ساخت کشور کره است و ماندگاری آن بین 6 الی 8 ماه بوده و مخصوص متد روسی و اروپایی لب به کار می‌رود.

  • برند فیلر لب رووفیل revofil  گرید B

این فیلر به صورت 10 سی سی عرضه می‌شود و برای هر شخص بر اساس نیاز شخص مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماندگاری آن 6 ماه و حجم دهی متوسطی دارد. 

  • برند فیلر لب Pluryal ساخت کشور اتریش

پرکننده فیلر پلوریال یک فیلر جدید برای جوانسازی پوست است. عملکرد آن شبیه فیلرهای بر پایه‌ی اسید هیالورونیک اسید بوده و خطوط سطحی لب را از بین می برد. کیفیت این برند بسیار بالا بوده و سبب آبرسانی و حجم دهی عالی پوست لب می‌شود. 

  • برند نورامیس neuramis  گرید A

ماندگاری این فیلر لب محصول کشور کره بین 8 الی 10 ماه است. حجم دهی خوبی دارد و به صورت تک سی سی تزریق می‌شود. 

زیبایی لب‌ها با تزریق فیلر
زیبایی لب‌ها با تزریق فیلر

نتیجه‌گیری؛ زیبارویی با کلینیک دکتر لیلی هاشمی

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی با بهترین تجهیزات و کیفیت انجام می‌شود. جهت دریافت خدماتی مانند فیلرلب، تزریق چربی و تزریق ژل به صورت و لب با تیم مشاوره کلینیک تماس بگیرید. 

تمامی محصولات مقابل چشمان شما زیبا رویان آنباکس می‌‌شود و شما با خیال راحت از کیفیت محصولات می‌توانید آن‌ها برای تزریق به صورت و اندام خود انتخاب کنید.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟