تزریق چربی به دست

تزریق چربی به دست🤚جوانسازی پوست،ماندگاری و هزینه

درباره‌ی تزریق چربی به دست چیزی می‌دانید؟ مبحث جوانسازی پوست با تزریق چربی تنها مختص صورت نیست و سایر اعضای بدن نیز می‌توانند به کمک تزریق چربی جوانی مجدد خود را به دست آورند. 

تزریق چربی به دست یک روش عالی برای رفع چروک های روی دست و داشتن دستانی نرم و بدون چروک است. برای آنکه دستانی صاف با پوستی شفاف و نرم داشته باشید‌ می‌توانید از انواع فیلرها مثل چربی کمک بگیرید.

چند نکته درباره‌ی تزریق چربی‌ به دست

تزریق چربی به دست در مقایسه با سایر روش‌ها مثل تزریق بوتاکس و ژل با بدن فرد سازگارتر است و به جهت اینکه از چربی‌های بدن هر شخص برای دست‌هایش استفاده می‌شود کمترین میزان عوارض را شاهد هستیم. 

مرحله اول تزریق چربی به دست برداشت چربی از مناطقی است که ذخیره چربی مدنظر را در خود دارند. 

سپس پالایش و فرآوری سلول‌های چربی‌ انجام می‌شود و در نهایت چربی‌ تمیز و باکیفیت به نواحی مدنظر در دست تزریق می‌شود تا پوست نازک شده و چروک دست‌ها مجدد احیا شود. کل مرحله برداشت و تزریق چربی به دست حدود 45 تا 60 دقیقه طول می‌کشد و خیلی سریعتر از چیزی که فکرش را بکنید نکنم تمام می‌شود.

مزایای تزریق چربی به دست

این روش برای جوانی و شادابی پوست دست در افراد مسن و کسانی که به هر دلیلی در جوانی دست‌های چروکیده دارند انجام می‌شود و مزایای مهم این روش از بین رفتن چروک‌های دست است. از دیگر مزایای این روش عبارتند از:

  • طبق گزارشات پزشکان در سایت ncbi:

بعد از تزریق چربی به دست، واکنش‌های آلرژیک تزریق چربی  مشاهده نشد؛ زیرا چربی از بدن خود فرد برداشته می‌شود.

  • جوانسازی عمیق پوست دست
  • رضایت حداکثری بیماران از این روش
  • پوشاندن دقیق رگ‌ها و تاندون‌ها و ایجاد سطحی یکنواخت روی پوست دست و ظاهری جوان
  • زیبایی بیشتر دست‌ها
  • ماندگاری بالا و نتایج طولانی مدت دارد به طوری که بار اول تزریق چربی به دست حدود 6 ماه و پس از ترمیم نتایج آن 2 تا 8 سال ماندگاری دارد. 
تزریق چربی به دست برای جوانی مجدد دست‌ها
تزریق چربی به دست برای جوانی مجدد دست‌ها

عوارض تزریق چربی به دست

طبق مطالعات منابع خارجی تقریبا تمام عوارض ناشی از تزریق چربی به دست که کمی تورم و قرمزی بوده پس ازمدت کوتاهی رفع شده و دست به حالت طبیعی بعد از تزریق برگشته است. اما سایر عوارض احتمالی این روش شامل خونریزی‌، کبودی، تورم، سوزش و درد و حساسیت در محل تزریق است. 

مراقبتهای بعد از تزریق چربی به دست؛ 10 اقدام مراقبتی

  1. از دستکاری و فشار وارد کردن به دست‌ها بپرهیزید. 
  2. سه روز اول در ناحیه تزریق چربی‌ به دست کمپرس سرد بگذارید. 
  3. رفتن به سونا، استخر آب گرم و قرارگیری در معرض نور آفتاب ممنوع
  4. نمک و ادویه در غذاها ممنوع
  5. در صورت مواجهه به کبودی و ورم استرس نگیرید و آرامش خود را حفظ کنید همه‌چیز ظرف مدت یک هفته بهتر می‌شود.
  6. تا 48 ساعت از استحمام و شستن دست‌ها خودداری کنید. 
  7. داروهای تجویزی را مصرف کنید.
  8. ناحیه برداشت چربی‌ را با گن بیندید.
  9. به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید. 
  10. مصرف میوه، سبزیجات تازه و آبمیوه‌های طبیعی را فراموش نکنید.

هزینه تزریق چربی به دست

هزینه تزریق کردن چربی به دست به عوامل مختلفی مثل میزان پیچیدگی عمل، میزان چربی که باید از بدن برداشته شود، محل کلینیک و تجربه پزشک بستگی دارد.با اینکه ممکن است هزینه تزریق چربی و دست برای برخی منطقی نباشد اما نتایج جذاب آن می‌تواند بسیاری را ترغیب به انجام این عمل کند. اینکه طراوت و جوانی به دست‌های شما بازگردد و دست‌هایی صاف و زیبا داشته باشید.
اگر ساکن پایتخت هستید می‌توانید برای تزریق چربی در تهران با کلینیک ما در تماس باشید.

ماندگاری تزریق چربی به دست

تزریق چربی به دست یک عمل زیبایی است که با انتقال چربی از یک قسمت از بدن مثل شکم یا ران انجام می‌شود. تزریق چربی دست یک عمل جوان سازی پوست دست به شمار می‌رود که به کمک آن حجم از دست رفته دستان شما دوباره باز می‌گردد.
مدت زمان ماندگاری نتایج تزریق چربی به دست به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در مدت زمان ماندگاری تزریق چربی کیفیت چربی است که به دست منتقل می‌شود.تخصص و تجربه پزشک در برداشت چربی باکیفیت بسیار تاثیرگذار است. اگر چربی خوب باشد، احتمال باقی ماندن آن در دست‌ها و حفظ حجم دست بسیار زیاد است.

در نتیجه اثرات تزریق چربی دست می‌تواند سال‌ها باقی بماند ولی اینکه آیا تزریق چربی دائمی است یا نه؟ در مقاله جداگانه‌ای بررسی شده‌است. لازم است این مورد را هم در نظر داشته‌باشید که مدت زمانی که طول می‌کشد تا نتایج تزریق چربی دست بروز پیدا کند به مراقبت‌های بعد از عمل توسط بیمار و تکنیکی که پزشک استفاده می‌کند، بستگی دارد.

کلام آخر

تزریق چربی به دست یکی از روش‌های مدرن برای جوانسازی پوست دست و داشتن دست‌هایی زیباتر از چیزی که در حال حاضر دارید، است. این روش یکی از بهترین تکنیک‌ها و بی‌خطرترین آنها برای بازیابی پوست دست و صاف شدن پوست در ناحیه انگشت‌ها است. 

سوالات متداول تزریق چربی به دست

تزریق چربی‌ به دست برای چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمام کسانی که علاقه‌مند به تغییر شکل ظاهری دست‌های خود دارند، روی دست‌هایشان جای بریدگی و رد بخیه مانده است یا حتی رگ‌های برآمده و دست‌های لاغر یا دست‌هایی با پوست چروکیده دارند می‌توانند تزریق چربی‌ به دست را انجام دهند.

چه کسانی نباید تزریق چربی به دست را انجام دهند؟

تمامی خانم‌های باردار و شیرده نباید به دستشان تزریق چربی کنند. افرادی که دارای بیمارهای پوستی و عفونی در قسمت دست‌ها هستند و تمام کسانی که بیماری‌های روحی و روانی دارند از تزریق چربی به دست منع می‌شوند مگر اینکه پزشک متخصص در این امر اجازه تزریق را بدهد.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟