تزریق چربی به ران

تزریق چربی به ران؛ مزایا و عوارض رسیدن به پاهایی خوش فرم

پاها تأثیر بسیار زیادی در خوش‌اندام‌تر دیده شدن افراد می‌گذارند‌. یکی از بخش‌هایی که تناسب آن‌ها در زیبایی اندام خیلی مهم است ران‌ها هستند. تزریق چربی به ران پا اولین اقدام برای رفع مشکلات ظاهری ران و اصلاح فرم پا است.

بسیاری از افراد به صورت ژنتیکی یا دلایل خاصی دچار فرورفتگی در ران یا فرم پای نامناسب هستند. بهترین تکنیک برای این اشخاص استفاده از روش بی‌خطر تزریق چربی به ران پا است.

تزریق چربی به ران پا چیست؟

لاغری مفرط، ژنتیک و ارث و مشکلاتی مانند تصادف و زخمی شدن شدید بخشهایی از بدن مثل ران پا می‌تواند باعث ایجاد فرمی نامناسب و حتی فرو رفتگی های شدید در ناحیه ران شوند. 

این دلایل ظاهر کلی پایین تنه و پا را نامناسب نشان می‌دهند و ممکن است باعث احساس ناخوشایند درون افراد نیز، شود. یکی از راهکارهای کارآمد جهت رفع نواقص ران پا و داشتن پایی خوش فرم تر از زمان حال تزریق چربی به ران است. 

در این روش به شرطی که مقدار چربی مورد نیاز در بدن متقاضی وجود داشته باشد از شکم یا پهلو و سایر بخش‌های مناسب چربی‌ برداشت می‌شود و پس از خالص سازی و سانتریفیوژ چربی، به کمک کانول یا سوزن های نازکی چربی در منطقه مشخص شده در ران پا تزریق می‌شود. 

تزریق چربی به ران پا برای از بین رفتن لاغری و فرورفتگی‌های ران
تزریق چربی به ران پا برای از بین رفتن لاغری و فرورفتگی‌های ران

مزایا تزریق چربی‌ به ران پا 

مهم‌ترین فایده و مزیت تزریق چربی به ران رضایت درونی افراد و افزایش زیبایی فرم اندام‌شان است. در ادامه به دیگر مزایای این روش اشاره کرده‌ایم.

  • اصلاح فرم پا و ران
  • رفع فرورفتگی ران بر اثر دلایل مختلف
  • بدون عوارض
  • کم تهاجم
  • بدون بیهوشی
  • دوره نقاهت و بهبودی کوتاه
  • نتایج قابل مشاهده بلافاصله بعد از تزریق
  • قیمت مناسب
  • طبیعی و با ایمنی بالا
  • افزایش کلاژن سازی در این بخش و جوانسازی پوست ران

عوارض تزریق چربی‌ به ران 

تزریق چربی از امن ترین روش‌های افزایش زیبایی و بهبود فرم اندام و صورت است و از این روش برای کانتورینگ پا و ران هم استفاده می‌کنند. عوارض شایع این تکنیک کبودی، ورم و قرمزی محل تزریق یا موضع ساکشن چربی است که طی مدت کوتاهی رفع می‌شود. 

طبق گزارش ncbi یکی از عوارض نادر تزریق چربی، آمبولی چربی‌ بعد از تزریق است که در تزریق چربی به ران پا بسیار کم دیده و گزارش شده است. 

عفونت محل برداشت چربی در صورت مراقبت نکردن، تزریق غیر اصولی و عدم رعایت بهداشت نیز از عوارضی است که برخی دچار آن می‌شوند؛ البته مراجعه به مراکز معتبر و پزشک حرفه‌ای می‌تواند احتمال عفونت را تا نزدیک به صفر درصد کاهش دهد. کاری که تمامی کادر کلینیک دکتر لیلی هاشمی برای آن تلاش می‌کنند به حداقل رساندن عوارض تزریق چربی‌ پس از اتمام تزریق است. 

ماندگاری تزریق چربی‌ به ران؛ مراقبت‌های لازم برای افزایش ماندگاری تزریق چربی به ران پا

پس از تزریق چربی به پا برای آنکه نتایج حاصل شده مورد رضایت افراد باید اقداماتی انجام شود. با رعایت نکاتی که پزشک بیان می‌کند و مواردی که در ادامه نوشته‌ایم ماندگاری تزریق چربی‌ به ران پا بین یک تا سه سال افزایش می‌یابد و می‌تواند به نوعی تزریق چربی دائمی باشد. همچنین با رعایت این موارد سلامت‌ افراد بعد از تزریق حفظ می‌شود.

  1. عدم پوشیدن شلوار تنگ و چسبان تا بهبودی پس از عمل
  2. پوشیدن شلوارهای گشاد و آزاد برای راحتی پا 
  3. عدم وارد کردن فشار به باسن هنگام خوابیدن و دراز کشیدن و از کمپرس سرد برای کاهش ورم استفاده شود‌.
  4. خودداری از انجام فعالیت‌های سنگین تا 3 هفته پس از تزریق چربی به ران
  5. خودداری از استعمال دخانیات و مصرف الکل تا 3 هفته پس از تزریق
  6. برای جلوگیری از خونریزی های پیش‌بینی نشده چندروز قبل و تا 2 هفته بعد از تزریق از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین اجتناب شود. 
  7. رفتن به حمام، استخر و سونا تا 5 روز پس از تزریق ممنوع!
  8. پخش های ساکشن شده تا یک ماه نباید تحت فشار قرار بگیرند. 

چرا کلینیک دکتر لیلی هاشمی برای تزریق چربی به ران؟

می‌توانید با خیال راحت از نحوه‌ی تزریق حرفه‌ای و صحیح چربی به ران، کلینیک دکتر لیلی هاشمی را انتخاب و مشکلات موجود در ظاهر پاهای خود را رفع کنید. 

تمام تجهیزات این کلینیک در بهترین و به روز ترین حالت خود قرار دارند و رضایت افرادی که تزریق انجام داده‌اند در صفحه‌های اجتماعی کلینیک‌ مثل آپارات به اشتراک گذاشته شده است تا با دید بازتری این مجموعه را انتخاب کنید. 

کلینیک دکتر لیلی هاشمی با چندین سال فعالیت حرفه‌ای و درجه یک در حوزه زیبایی یکی از امن‌ترین و بهترین لوکیشن ها برای دریافت خدماتی مانند تزریق چربی به ران، تزریق چربی و تزریق ژل است. اگر قصد دارید برای سلامتی و زیبایی هرچه بیشتر خود اقدامی مثبت انجام دهید جهت دریافت وقت و رزرو نوبت تزریق چربی در تهران با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. 

سوالات متداول تزریق چربی به ران

  • تزریق چربی به ران پا برای چه کسانی مناسب است؟ آیا من کاندید مناسبی برای تزریق چربی به ران هستم؟

تمام کسانی که از سلامت بدنی کامل برخورداراند، در ناحیه ران پا دچار تحلیل چربی و عدم تقارن و لاغری مفرط در ران پا هستند، کاندید مناسبی برای تزریق چربی‌ خواهند بود.

  • آیا بعد از تزریق چربی به ران می‌توان دوید یا پرید؟

پس از بهبودی کامل و گذراندن دوران نقاهت می‌توانید سایر فعالیت‌های خود را از سرگیری کنید و پریدن یا دویدن باعث تغییرات شکل و حالتی در موضع تزریق نمی‌شود. حدود 50 تا 70 درصد چربی تزریق شده در این ناحیه تا سالیان سال باقی می‌ماند.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟