تزریق چربی به لابیا

تزریق چربی به لابیا✨هرآنچه باید بدانید

بهترین روش برای بازسازی بافت‌های آسیب دیده در واژن بخصوص قسمت لابیا تزریق چربی‌ به لابیا است‌. در تزریق چربی به لابیا، بافت تحلیل رفته، پوست چروک شده یا ظاهر نامتقارن لابیا ترمیم می‌شود و باعث حل مشکلات خانم‌ها در این خصوص و افزایش رضایت آنها از زوایای جنسی زندگی‌شان می‌شود. تزریق چربی به واژن و لابیا برای کسانی‌که به هر دلیلی از ظاهر فعالی لابیا و واژن خود رضایت ندارند، توصیه می‌شود.

تزریق چربی به لابیا چیست؟

در اصل تزریق چربی به لابیا برای رفع چین و چروک‌ و شل شدگی لابیای کوچک و لابیای ماژور یا لابیای بزرگ استفاده می‌شود. در این روش از چربی‌های بدن فرد برداشت و پس از پاکسازی چربی آنها را به لابیا تزریق می‌کنند. معمولا همراه این تکنیک، عمل لابیا پلاستی هم توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. 

چه کسانی برای تزریق چربی به لابیا اقدام می‌کنند؟

انتقال چربی‌ اتولوگ واژن یا همان تزریق چربی‌ به واژن و لابیا برای زنانی که بخاطر کهولت سن، یائسگی، کاهش تولید کلاژن یا زایمان دچار شلی و تغییر شکل لابیا شده‌اند مناسب است. تزریق چربی به لابیا، امن‌ترین گزینه جهت زیبایی بیشتر و رفع مشکلات این ناحیه‌ است. 

بهبود ظاهر واژن با تزریق چربی به لابیا
بهبود ظاهر واژن با تزریق چربی به لابیا

مزیت‌های تزریق چربی به لابیا

مزایای زیادی در تزریق چربی به لابیا ماژور وجود دارد که مهم‌ترین آنها زیبایی و افزایش رضایت افراد از ظاهر اندام خصوصی شان است. از دیگر مزیت‌های این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • انجام همزمان لیپوساکشن با تزریق چربی
  • رفع مشکل عدم قرینه بودن لابیا
  • رفع مشکل عفونت
  • جوانسازی بافت لابیا
  • ماندگاری چندین ساله چربی تزریق شده به لابیا
  • عوارض کم
  • برطرف کردن تیرگی لابیا

عوارض تزریق چربی به لابیا 

برای هر روش درمانی و زیبایی یک درصد جای ریسک باقی بگذارید؛ زیرا با وجود نادر بودن احتمال بروز عوارض خاصی وجود دارد. ضمنا عوارض کوتاه مدت جای نگرانی ندارند و خیلی زود رفع می‌شوند. 

  • بی حسی طولانی مدت
  • عدم تقارن لابیا ماژور
  • ایجاد کیست و توده چربی در موارد نادر
  • نکروز بافت در صورت تزریق توسط غیرمتخصص
  • کبودی
  • تورم 
  • قرمزی 

مراقبت های بعد از تزریق چربی‌ به لابیا

معمولا یک هفته پس از تزریق چربی، لابیا و مواضعی که مورد تزریق قرار گرفته است رو به بهبودی می‌رود. تورم، قرمزی و کبودی که عوارض کوتاه مدت تزریق چربی هستند به کمک کمپرس یخ کمتر شده و از بین می‌روند. 

خیلی‌ راحت پس از چند روز می‌توانید زندگی عادی را از سرگیرید؛ البته توصیه می‌شود تا یک ماه الی شش هفته پس از تزریق چربی‌ به لابیا از انجام فعالیت‌های سنگین و ورزشی خودداری شود. 

از تن کردن لباس تنگ پس از تزریق چربی‌ به لابیا خودداری کنید و داروهای تجویزی پزشک را جهت جلوگیری از عفونت مرتب مصرف کنید. 

نتایج تزریق چربی دقیقا بعد از تزریق قابل مشاهده است؛ اما فراموش نکنید بخشی ازین چربی‌ جذب می‌شود و برای آنکه از نتایج تا سال‌ها راضی بمانید، شاید به ترمیم و تزریق مجدد نیاز پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر دعوت می‌شود تا مقاله تزریق چربی به واژن را مطالعه کنید. 

کلام آخر؛ هزینه تزریق چربی به لابیا

هزینه‌ تزریق چربی به لابیا توسط پزشک متخصص  مشخص می‌گردد. ممکن است نوع خدماتی که در این تزریق دریافت کنید از سایرین متفاوت باشد یا حتی میزان و مقدار تزریق چربی با دیگری فرق کند؛ بنابراین نمی‌توان یک قیمت مشخص برای این کار تعیین کرد. پس از مشورت با پزشک، متخصص قیمت نهایی را به شما اعلام می‌کند. 

تزریق چربی به واژن برای افراد حجم لابیای ماژور و بهبود روابط جنسی و افزایش لذت و اعتماد به نفس در روابط خصوصی توصیه می‌شود تا نسبت به بدن و اندام خود احساس بهتری داشته باشند. جهت دریافت وقت تزریق چربی و همچنین انجام مشاوره و کسبا اطلاعات لازم در خصوص نحوه‌ی کار کلینیک با شماره‌های موجود در سایت کلینیک تماس بگیرید. 

سوالات متداول تزریق چربی به لابیا

آیا روش تزریق چربی و لابیا مانند تزریق چربی به صورت است؟

به صورت کلی تزریق چربی در تمام نقاط بدن یک فرایند را طی می‌کند و چربی از بدن فرد برداشته شده بعد از تصفیه به ناحیه دیگری از بدن تزریق می‌شود تفاوتی که در تزریق چربی در نواحی مختلف وجود دارد. روش تزریق و ماندگاری چربی تزریق شده در محل مورد نظر است.

آیا تزریق چربی به لابیا درد دارد؟

تزریق چربی به لابیا مانند هر تزریق چربی دیگری بی‌حسی انجام می‌شود اما با توجه به آستانه تحمل فرد ممکن است درد اندکی را تجربه کند.

آیا تزریق چربی به لابیا موجب تنگی واژن می‌شود؟

اگر تزریق چربی در ناحیه لاویا ماژور اتفاق بیفتد باعث تنگی واژن نخواهد شد. به هر حال تزریق چربی موجب سفت شدن لابیا می‌شود و ممکن است هنگام دخول این حس به فرد منتقل شود.

آیا تزریق چربی به لابیا در باروری تاثیر دارد؟

خیر تزریق چربی به لابیا یک روش زیباسازی برای بخش بیرونی است و تاثیر بر باروری یا عدم باروری فرد بعد از تزریق چربی نخواهد داشت.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟