تزریق ژل لب مدل قلبی

ژل لب مدل قلبی+عکس+هزینه و مراقبت ها💖

بعد از چشم‌ها، لب اولین عضوی است که زیبایی آن در صورت بسیار مهم است و برای اکثر افراد علی‌الخصوص خانم‌ها جذابیت فرم و حالت لب خیلی اهمیت دارد. در سالهای اخیر از تزریق انواع‌ فیلر برای فرم‌ دهی به لب‌ها استفاده می‌ شود و بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌ است. تزریق ژل لب مدل قلبی یکی از فرم ‌های پرطرفدار تزریق ژل بوده که بین خانم‌های جوان متقاضیان زیادی دارد.

تزریق ژل لب مدل قلبی چیست؟

تزریق ژل لب‌ مدل قلبی روی فرم بینی و حالت کلی صورت تأثیر زیادی می‌گذارد و از حساسیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین باید توسط پزشک حرفه‌ای و حاذق انجام شود. ظرافت و تمرکز در تزریق ژل لب مدل قبلی به لب بالا اهمیت ویژه‌ای دارد و در نهایت پس تزریق نقطه‌ای ژل به لب بالا پزشک با ماساژ فرم نهایی‌ لب را مشخص می‌کند. 

بیشترین تمرکز در تزریق ژل لب مدل قبلی روی قسمت V لب‌ها است که نیازمند توجه زیادی است. در تزریق مدل قلبی باید دو قسمت بالایی لب شکل قلب و قسمت پایینی لب هم شکل V درآید‌. 

To create heart-shaped lips, injecting filler specifically at the center top and bottom of the lips can enhance their appearance. It is important to avoid adding too much volume to the sides and corners. By focusing on fullness at the top and center bottom, a pouty and glamorous heart shape illusion can be achieved.

 

کاندیدای مناسب تزریق ژل لب قلبی چه کسانی هستند؟

اگر بتوانید بهترین مدل ژل لب را برای فرم صورت و حالت چهره خود انتخاب کنید دیگر نیازمند آنزیم برای تخلیه ژل لب نخواهید شد. برای اینکار می‌توانید از پزشک زیبایی درخواست آنالیز چهره و ارائه مدل پیشنهادی برای ژل لب‌ شما داشته باشید. به‌طور کلی اگر شامل موارد زیر می‌شوید،برای تزریق ژل لب مدل قلبی کاندید مناسبی هستید:

  • اگر به زیبایی لبخندتان اهمیت میدهید و بیشتر از بقیه لبخند می‌زنید.
  • اگر حجم لب پایین شما زیاد و لب بالایی نازکی دارید. 
  • اگر زیر 40 سال هستید. 
  • اگر صورت بیضی و کشیده دارید، کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل لب مدل قلبی هستید.

هزینه ژل لب مدل قلبی

حتما برای تزریق ژل لب مدل قلبی و پی بردن به هزینه ها از دوستان و اشنایان و یا حتی کلینیک های سطح شهر بارها و بارها سوال پرسیده اید ایا هزینه ژل لب مدل قلبی در تهران با شهرهای دیگر متفاوت است؟ ایا برای تمامی مراجعه کنندگان هزینه ژل لب مدل قلبی یکسان است؟ قطعا خیر با توجه به اناتومی لب شما و یا حتی جنس مواد استفاده شده قیمت ها می تواند متفاوت باشد، مقدار ژل مصرفی برای هر فرد در مدل قلبی متفاوت می باشد و از همین رو هزینه های ترزریق ژل لب مدل قلبی برای همه یکسان نیست لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره های کیلینیک تماس حاصل فرمایید.

ماندگاری تزریق ژل لب مدل قلبی چقدر است؟

به‌طور معمول میزان فیلری که در تزریق ژل لب مدل قلبی استفاده میشود از سایر مدل‌ها بیشتر است در نتیجه ماندگاری آن نیز بیشتر می‌ شود. 

نوع و برند ژل در میزان ماندگاری آن تاثیر مستقیمی دارد و برخی از برندهای معتبر حتی تا 24 ماه ماندگاری دارند؛ البته لازم به ذکر است متابولیسم بدن و میزان جذب ژل توسط بدن نیز در ماندگاری ژل اثرات خود را می‌گذارند ‌‌و حالت استاندارد ماندگاری انواع‌ ژل بین 6 الی 24 ماه است. 

فیلرهای تزریقی بعد از مدتی ماندگاری خود را از دست می‌دهند و نیاز به تمدید و تزریق مجدد است. در این میان مراقبت‌های فرد پس از تزریق ژل لب می‌تواند ماندگاری آن را بیشتر کند.

اگر از تزریق ژل لب مدل قلبی رضایت نداشتم چه کنم؟ 

قطعا پیش می‌آید که برخی از افراد پس از تزریق ژل لب مدل قلبی از فرم و حجم لب‌های خود راضی نیستند و ترجیح می‌دهند ژل را تخلیه کنند.

این کار اگر زیر نظر پزشک با مهارت و تخصص کافی انجام شود، راحت و امکان پذیر است‌. پزشک باید بتواند فرم اولیه لب را حفظ و ژل را تخلیه کند و این کار نسبتا مشکلی است. با کمک تزریق آنزیم‌هایی به لب، باعث از بین رفتن ژل و برگشت حالت اولیه لب می‌شوند. 

البته اسید هیالورونیک پس از چند ماه جذب شده و تزریق ژل لب مدل قلبی نیاز به تمدید پیدا می‌کند؛ بنابراین اگر از تزریق آنزیم صرف نظر کرده‌اید می‌توانید تا جذب کامل ژل صبوری کنید. چرا که تزریق آنزیم نیاز به مهارت بالایی دارد تا پس از از بین رفتن فیلر داخل لب، فرم لب‌ها ناخوشایند نشود.

تزریق ژل لب فرم قلبی در کلینیک زیبایی دکتر لیلی هاشمی

چند سی‌ سی ژل برای مدل لب قلوه‌ ای مناسب است؟

پزشکان پیشنهاد می‌کنند برای بار اول حدود یک سی سی ژل به لب‌ها تزریق کنید تا مطمئن شوید از این تغییر رضایت‌ دارید و روی چهره شما نشسته است.

می‌توانید تزریق ژل لب مدل قلبی را طی چند مرحله انجام دهید و هر مرحله مقدار کمی ژل(نیم سیسی) اضافه کنید تا از فرم نهایی لب و حجم آنها رضایت کامل داشته باشید.اما در عین حال برای بعضی افراد تزریق نیم سی سی ژل لب هم باعث ایجاد تغییر می شود.

به‌طور کلی حجم و فرم اولیه لب‌ ها در میزان ژلی که بابد تزریق شود تاثیرگذار است. معمولا برای تزریق ژل لب مدل قلبی بین یک سی‌ سی الی دو سی‌سی ژل استفاده می‌شود.

اگر قصد داشته‌باشید لب شما طبیعی‌ تر به نظر برسد، می‌ توانید از تزریق نیم سی‌سی ژل لب استفاده کنید.

آیا برند ژل در تزریق ژل لب قلبی تاثیر دارد؟ 

در بحث تزریق ژل، مخصوصا تزریق ژل به لب‌ها برند و کیفیت ژل تزریقی اهمیت بالایی دارد. سعی کنید به کلینیک‌هایی مراجعه کنید که از ژل‌های باکیفیت‌ و معتبری مثل ژل لب نورامیس یا رووفیل استفاده  و از انواع‌ ژل‌های درجه 2 و 3 اجتناب می‌کنند. 

استفاده از ژل‌های درجه چند هر چند بار هزینه کمتری روی دوش زیباجو می‌گذارد؛ اما باعث ایجاد عوارضی مثل گوله شدن ژل لب می‌شود.

بهترین ژل‌های لب، ژل‌های بر پایه هیالورونیک اسید است که خاصیت جوانسازی و هیدراته کردن پوست را دارند و باعث رفع چروک های پوستی و افزایش حجم لب می‌شوند و برای تزریق ژل لب مدل قبلی بهترین نوع ژل‌های موجود در بازار هستند. 

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب مدل قلبی

  1. مشاوره با پزشک
  2. مطلع کردن پزشک از داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید.
  3. عدم استفاده از دارو های رقیق کننده(از چند روز قبل)
  4. عدم استفاده از الکل و نیکوتین(24ساعت قبل)

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب مدل قلبی چیست؟

توجه مراقبت‌های بعد از تزریق ژل می‌تواند به ماندگاری و نتایج بهتر آن کمک کند. مهم‌ترین مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب مدل قلبی:

  • تا دو روز نوشیدنی‌ داغ میل نشود. 
  • به لب‌ها فشار وارد نکنید و آنها را روی هم فشار ندهید. 
  • تا از بین رفتن کامل بی‌حسی از خوردن و آشامیدن بپرهیزید. 
  • برای کاهش اثرات ورم و کبودی از کمپرس سرد کمک بگیرید. 
  • ورزش سنگین و فعالیت‌های طولانی مدت تا 48 ساعت ممنوع!
تزریق ژل لب مدل قلبی توسط دکتر لیلی هاشمی
تزریق ژل لب

مزایای ژل لب مدل قلبی

  1. بازدهی سریع
  2. قابلیت تنظیم
  3. کم درد
  4. بهبودی سریع
  5. حجم دهی طبیعی

انواع ژل های مورد استفاده در تزریق ژل لب مدل قلبی

  • Juvederm:

حاوی هیالورونیک اسید-نتایج طبیعی و ماندگار

ماندگاری 6 تا 12 ماه-برای نیازهای مختلف

  • Restylane:

حاوی هیالورونیک اسید غیرحیوانی-نتایج طبیعی و یکنواخت

ماندگاری بین 6 تا 12 ماه-تزریق برای صورت و لب

  • Belotero:

حاوی هیالورونیک اسید با غلظت بالا-نتایج طبیعی و ماندگار

ماندگاری بین 6 تا 12 ماه-حجم دهی طبیعی برای لب ها

  • Radiesse:

حاوی کلسیم و هیدروکسید اپاتیت-حجم دهی و لیفتینگ

ماندگاری بین 12 تا 18 ماه-تحریک تولید کلاژن طبیعی پوست

  • Teosyal:

حاوی هیالورنیک اسید با غلظت بالا-نتایج طبیعی و ماندگار

ماندگاری بین 6 تا 12 ماه-کاهش تورم و کبودی بعد از تزریق

  • Sculptra:

حاوی پلی ال لاکتیک اسید-تحریک تولید کلاژن

دوام تا 2 سال-مناسب برای حجم و ساختار لب ها

  • Radiesse:

حاوی کلسیم هیدروکسید اپاتیت-مناسب حجم دهی و لیفت

ماندگاری 12 تا 18 ماه-تحریک تولید کلاژم طبیی برای پوست

تزریق ژل لب مدل قلبی در کلینیک زیبایی دکتر لیلی هاشمی در تهران

انواع مدل تزریق ژل به لب

بهترین دکتر تزریق ژل لب تهران

عکس ژل لب مدل قلبی در کلینیک دکتر لیلی هاشمی در تهران
تزریق ژل لب مدل قلبی

کلینیک ها و پزشکان متخصص زیادی هستند که با ارائه خدمات مختلف و میزان مهارت متفاوت‚ با تزریق ژل لب برای شما تاثیر مستقیمی در زیبایی ظاهری شما دارند.خانم دکتر لیلی هاشمی با داشتن تخصص و مهارت بالا و با داشتن کلینیک مجهز در ارائه هر چه بهتر خدمات برای شما می کوشند.اگر شما هم تمایل به انجام خدمات در کلینیک دکتر لیلی هاشمی دارید میتوانید برای مشاوره رایگان با ما در ارتباط مستقیم باشید.

کلام آخر

انسان ذاتا دنبال زیباتر شدن است. اینکه شما زیبا هستید شکی ذر آن وجود ندارد؛ اما اگر احساس می‌کنید با تزریق ژل لب چهره شما از حالت طبیعی خارج می‌شود باید بگوییم که احساس درستی است.

با تزریق ژل لب مدل قلبی توسط یک تزریق کننده ناشی صورت شما حالت طبیعی خود را از دست می‌دهد؛ اما با تزریق ژل لب نزد یک پزشک حرفه‌ای می‌توانید مطمئن باشید که زیباتر از اکنون شده و نتایجی طبیعی دریافت خواهید کرد‌. 

دکتر هاشمی در کلینیک زیبایی خود با استفاده از بهترین برندها و با تجربه و مهارت بالایی که دارند در جهت زیبایی هرچه بیشتر شما میکوشند.برای اطلاع بیشتر از هزینه ها و مشاوره رایگان میتوانید با ما در ارتباط باشید.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟