تزریق فیلر خط خنده

فیلر خط خنده+روش درمان و فیلم☺

شما صاحب زیباترین لبخند دنیا هستید؛ اما فیلر خط خنده می‌تواند لبخندتان را بهتر از آنچه هست نشان دهد. تزریق فیلر خط خنده باعث کاهش خطوط اطراف لب و بینی و اصلاح اجزای صورت می‌شود. فیلر خط خنده یکی از تکنیک‌های پرطرفدار و محبوب‌ بین کسانی است که به هر دلیلی در بخش‌های پایینی صورت خود دچار افتادگی، چروک و خطوط ریز هستند و همواره با استقبال روبرو است.

فیلر خط خنده چیست؟

فیلر خط خنده یک روش عالی برای محو کردن خطوط عمیقی است که از اطراف دهان تا نزدیکی بینی به وجود آمده است. خط خنده باعث ایجاد مرزبندی‌ در صورت و جداسازی گونه‌ها از نواحی اطراف لب می‌شود؛ در نتیجه، باعث پیرتر دیده شدن صورت و خستگی آن شده و این اتفاق افراد را نسبت به صورتشان بدبین می‌کند.

فیلر خط خنده نوعی پرکننده پوستی طبیعی و امن است که خطوط خنده و اندوه و همچنین چین و چروک‌های پوستی را رفع می‌کند و باعث جوانی پوست و شادابی بیشتر صورت می‌شود. این روش به صورت بی‌حسی موضعی و سرپایی بدون ایجاد برش و بخیه انجام می‌شود و عموما پرکننده یا فیلر توسط سوزن های نازک و بدون ایجاد درد وارد پوست میشوند.

فیلر خط خنده باعث زیبایی لبخندتان می‌‌شود.
فیلر خط خنده باعث زیبایی لبخندتان می‌‌شود.

علت ایجاد خط خنده

✅ یکی از علل ایجاد خط خنده‌ بالا رفتن سن و پیر شدن است. کلاژن باعث محکم ماندن پوست و جلوگیری از افتادگی پوست می‌شود. افزایش سن باعث کاهش تولید کلاژن در نتیجه چین و چروک اطراف لب و دهان می‌شود. 

✅ پیری پوست صورت می‌تواند از افراد نزدیک زندگی ما مثل پدر یا مادر به ارث برسد و باعث ایجاد چین و چروک‌های زودتر از موعد می‌شود.

✅ برخی از عادات و حالات پرتکرار صورت می‌تواند باعث ایجاد چین و چروک‌های ماندگار و عمیق در صورت و کاهش کلاژن سازی شود. مثل جویدن مداوم آدامس که باعث ایجاد چین و چروک‌ های اطراف لب می‌شود. 

✅ عادت خواب نادرست و به طور همیشگی به پهلو خوابیدن باعث ایجاد فشار به پوست صورت و چین و چروک می‌شود. 

✅ قرارگیری طولانی مدت در معرض نور آفتاب بدون استفاده کرم‌های محافظ پوست یکی از دلایل عمیق شدن خط خنده است.

✅ سیگار کشیدن یکی از دلایل مهم چروک‌های اطراف لب و دهان است.

✅ لاغری بیش از حد هم می‌تواند روی خطوط عمیق کنار لب و خط خنده تأثیر بگذارد.

روش درمان خط خنده

تکنیک‌های زیادی برای درمان خط خنده وجود داشته که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. انواع روش‌ها برای درمان خط خنده می‌توان به تزریق ژل، تزریق چربی، بوتاکس و تزریق فیلر خط خنده اشاره کرد. 

در میان روش‌های نامبرده کم عوارض‌ترین  و بهترین روش فیلر خط خنده است که باعث پر کردن خطوط عمیق اطراف دهان می‌شود و کلاژن سازی را تحریک می‌کند.

یکی از فیلرهای معروفی که برای از بین بردن خطوط خنده استفاده می‌شود بر پایه هیالورونیک اسید است که به‌طور طبیعی در بدن وجود دارد و همین احتمال واکنش‌های آلرژیک را به کمترین حد ممکن می‌رسد.

مزایای تزریق فیلر خط خنده

مزایای فیلر خط خنده چیست؟
مزایای فیلر خط خنده

این روش کمتر تهاجمی است و احتمال واکنش‌های آلرژیک در آن خیلی کم است. دوره بهبودی آن کوتاه است و نیاز به استراحت خاصی ندارد. همچنین استفاده از این روش باعث ایجاد پوستی صاف و هموار می‌شود و کلاژن سازی و الاستین پوست را افزایش می‌دهد؛ در نتیجه، پوست مجدد جوانی خود را به‌دست می‌آورد. 

معایب تزریق فیلر خط خنده

عوارضی مثل خونریزی‌ غیر قابل کنترل یا کبودی‌های شدید در این روش بسیار نادر است؛ اما به‌طور کلی اگر به متخصص و فردی دارای مهارت مراجعه کنید عوارضی گریبانگیر شما نخواهد شد. 

معایب معمول تزریق فیلر خط خنده عبارتند از: تورم، کبودی، در برخی از موارد خارش پوست و آکنه که ممکن است در برخی از زیباجویان بروز کند و در کوتاه مدت از بین می‌رود. 

 

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر خط خنده

طبق مقاله موجود در سایت زیبایی کالو لطفاً نوبت‌های دندانپزشکی خود را 2 هفته عقب بیندازید تا از هرگونه تاثیر سو روی فیلر خط خنده و احتمال ابتلا به عفونت‌های باکتریایی جلوگیری شود. 

کرم‌های آرایشی را 24 ساعت متوقف کنید. سونا، حمام بخار و استخر تا 3 روز پس از تزریق فیلر خط خنده ممنوع است. همچنین از به پهلو خوابیدن و مصرف داروهای رقیق کننده و ورزش‌های سنگین را 72 ساعت خودداری کنید. استفاده از کمپرس سرد درد، کبودی و تورم را کاهش می‌دهد. 

چه کسانی فیلر خط خنده تزریق نکنند!

به‌طور کلی این روش برای بسیاری از افراد توصیه می‌شود؛ اما خانم‌های باردار، خانم‌هایی که در دوران شیردهی به سر می‌برند، افرادی که سیگار می‌کشند، مبتلا به ویروس تبخال هستند، بیماران مبتلا به دیابت به دلیل احتمال بهبود نیافتم زخم، بیماران مبتلا به سرطان‌ و سایر بیماری‌های خود ایمنی باید با مشورت پزشک متخصص تزریق فیلر خط خنده را انجام دهند و در صورت منع پزشک از تزریق خودداری کنند.

کلام آخر

فیلر خط خنده یا همان فیلر خط لبخند یکی از راهکارهای نسبتا بی‌خطر برای جوانسازی پوست و زیبایی بیشتر لبخند شما است. به شرطی که به کلینیک مجهز و پزشک حاذقی مراجعه کنید تا با تسلط کامل فیلر را به صورت شما تزریق کند و نتایج حاصل از آن برایتان رضایت‌بخش باشد.

جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر هاشمی به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید و نظرات سایر کاربران را درباره‌ی مهارت و نحوه‌ی تزریق ایشان مطالعه کنید. همچنین برای دریافت وقت از پزشک برای دریافت خدمات زیبایی با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.می‌توانید نمونه کارهای دکتر لیلی هاشمی را در صفحه آپارات ایشان مراجعه کنید.

پادکست دکتر هاشمی درباره فیلر خط خنده:

اگر میخواهید اطلاع بیشتری درباره تزریق فیلر خط خنده داشته باشید میتوانید پادکست دکتر لیلی هاشمی را بشنوید:

 

سوالات متداول

ماندگاری فیلر خط خنده چقدر است؟

عضلات اطراف لب و دهان دائم در معرض تغییرات و حرکت هستند؛ بنابراین تزریق فیلر خط خنده ماندگاری طولانی مدت ندارد و هر6 الی18 ماه بسته به متابولیسم بدن و ژنتیک فرد نیاز به ترمیم مجدد دارد.

بهترین مارک فیلر چیست؟

برندهای معتبر و با کیفیت زیادی از فیلرها در بازار موجود هستند که میتوانید آنها را تهیه کنید؛ اما بهتر است انتخاب برند فیلر خط خنده را به پزشک خود بسپارید تا با توجه به شرایط پوستی شما، میزان عمق و طول خط خنده و سن‌تان برند پیشنهادی خود را به شما ارائه دهد. به‌طور کلی برندهایی که بر پایه اسید هیالورونیک هستند برای خط خنده مناسب بوده و احیای پوست را انجام می‌دهند. از برندهای پرطرفدار موجود در بازار می‌توان به فیلرهای الانسه، رووفیل، نورامیس و… اشاره کرد. 

هزینه و قیمت فیلر خط خنده چقدر است؟

سه عامل مهمی که در قیمت فیلر خط خنده تأثیر گذار هستند عمق و طول خط خنده، نوع و برند فیلر، میزان جلسات و همچنین مهارت و پزشک و تجهیزات کلینیک است.

آیا فیلر خط خنده باعث افتادگی پوست میشود؟

خیر فیلر خط خنده با پر کردن چین و چروک ها و خطوط باعث ظاهری جوان تر برای شما می شود.

آیا تزریق ژل برای خط خنده درد دارد؟

به دلیل بی حسی موضعی میتوان گفت خیر

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟