فیلر چانه؛5 دلیل مهم برای ماندگاری بیشتر

در سال‌های اخیر زیبایی چانه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و متقاضیان تزریق فیلر چانه روز به روز با افزایش روبرو است. فیلر چانه یک تکنیک غیرجراحی فرم‌دهی و حجم دادن به چانه است که باعث جذابیت بخش‌های پایینی صورت می‌شود و زیبایی‌ چهره را دوچندان می‌کند. 

جهت آشنایی با فرآیند تزریق ژل چانه و کاربردهای فیلر تا انتهای مطلب این بخش از مجله دکتر هاشمی را مطالعه کنید.

کاربردهای فیلر چانه

ظاهر انسان‌ها دائم دستخوش تغییراتی است که گاهی نتیجه آن باب میل افراد نیست. مثل عقب نشینی استخوان جمجمه و فک که باعث تغییر شکل چانه و مسن دیده شدن چهره می‌شود. در اینجور مواقع تزریق انواع پرکننده‌ می‌تواند فرم صورت را اصلاح و رضایت‌ درونی افراد از خودشان را بیشتر کند. در ادامه به کاربردهای فیلرچانه اشاره کرده‌ایم.

رفع نواقص صورت

دلایل زیادی می‌تواند باعث ایجاد نقص در صورت و ظاهر افراد شود. برخی به‌طور ژنتیکی دچار چانه‌های عقب رفته یا نامتقارن هستند. بعضی افراد نیز به علل مختلفی مثل حادثه، تصادف، لاغر های مفرط یا حتی بیماری ممکن است دچار نقص در ظاهر و بخش‌های پایینی صورت مثل چانه شوند. در این مواقع فیلر چانه می‌تواند این ایرادات را رفع و احساس خوشایند زیبایی را به افراد هدیه دهند.

زاویه سازی صورت 

کانتورینگ صورت و زاویه‌دار کردن آن برای بسیاری از افراد مهم و حائز اهمیت است. به همین دلیل به‌دنبال راهی ایمن و بدون عوارض برای داشتن چانه‌ای خوش فرم و صورتی با زاویه V هستند و انتخاب اکثر این افراد تزریق فیلر چانه است.

بررسی‌ مراحل تزریق فیلر چانه

تزریق ژل چانه چندان پیچیده نیست و با کمک پزشک متخصص خیلی کوتاه و سریع انجام می‌شود. ابتدا پزشک موضع تزریق را ضدعفونی‌ می‌کند و سپس محل را بی‌حس یا مقداری از داروی بیحسی را همراه پرکننده پوستی به چانه تزریق می‌کند. 

بعد با کمک سوزن یا کانول مقدار مشخصی از ژل با برند مدنظر را وارد چانه و فرم‌دهی می‌کند. در طول مدت تزریق ازصحبت کردن یا تکان خوردن منع می‌شوید و پس از اتمام کار که بین 40 تا 60 دقیقه طول می‌کشد، می‌توانید برای استراحت به منزل برگردید؛ البته پس از چند روز برای بررسی‌ فرم نهایی چانه نیاز به ویزیت پزشک دارید. 

تزریق فیلر چانه جهت زاویه بهتر فک و چانه
تزریق فیلر چانه جهت زاویه بهتر فک و چانه

فیلر چانه چه مزایایی دارد

مهم‌ترین مزیت فیلر چانه زیبایی‌ فرم صورت و اصلاح ظاهر چانه است. می‌توانید نمونه کارهای جذاب دکتر هاشمی را در صفحه آپارات ایشان مشاهده و زاویه سازی های جذاب ایشان را با جزییات ببینید. دیگر مزایای فیلرچانه شامل موارد زیر می‌شود:

  • کاهش چین و چروک‌های چانه و نواحی اطراف آن
  • فرم دهی به چانه برای افرادی که چانه مربعی یا کوچک دارند.
  • ایمن و بدون تهاجم با عوارض کم است. 
  • اصلاح غبغب بزرگ
  • اصلاح عقب‌نشینی چانه 

تزریق فیلر چانه چه معایبی دارد

موسسه ملی بهداشت آمریکا درباره‌ی عوارض معمولی تزریق فیلر چانه نوشته است: عوارض جانبی ناشی از فیلرها کوتاه مدت و طبیعی بوده و می‌توان آنها را کنترل کرد. به‌طور کلی این فیلرها بر پایه هیالورونیک اسید هستند که سازگاری زیستی بالایی با بدن انسان دارند ولی گاهی در موارد نادر توده، کیست، آبسه و دیسترس تنفسی گزارش شده است.

عوارض معمول مثل کبودی، ورم، درد و قرمزی پس از چند روز با کمک کمپرس سرد و داروهای مسکن و ضدالتهاب تجویزی پزشک محو و زیبایی تزریق فیلر خود را نشان می‌دهد. پیشنهاد می‌شود در مقاله تزریق ژل چیست؟ نکات مراقبتی را حتما مطالعه کنید. 

چند سی‌سی فیلر چانه مناسب است؟

برای همه به‌طور دقیق و مشخصی نمی‌توان یک مقدار در نظر گرفت. با توجه به سن افراد و وضعیت چانه ممکن است کمی مقدار تزریق فیلر در هر شخص متفاوت باشد؛ اما میزان یک سی سی به صورت پیشفرض بهترین مقدار تزریق فیلر چانه است. 

5 علت تاثیرگذار در ماندگاری ژل چانه

بیشتر فیلرها بین 12 تا 18 ماه در بدن افراد باقی می‌مانند؛ اما با این حال نمی‌توان مدت زمان مشخصی برای فیلر چانه در نظر گرفت و عموما بین 9 تا 18 ماه آن را تخمین می‌زنند. ماندگاری ژل چانه به مواردی مثل:

  1. وضعیت پوست شخص و سن
  2. میزان متابولیسم بدن
  3. میزان حرکت عضوی که به آن فیلر تزریق شده 
  4. برند ژل 
  5. مواد سازنده ژل

هزینه فیلر چانه چقدر است؟

باتوجه به میزان فیلر، تکنیک پزشک و تجهیزات کلینیک و برند ژل قیمت فیلر چانه متفاوت است؛ اما در مقابل امنیت و عوارض کمی که این روش دارد می‌توان هزینه‌ای که پرداخت می‌شود را ناچیز دانست. 

کلام آخر

اگر جزو متقاضیان تزریق فیلر چانه هستید بدانید که شما با هر صورتی زیباترین بوده و این روش صرفا برای رضایت بیشتر از خودتان است. می‌توانید بدون آنکه درد زیادی را متحمل شوید یا امکان خطر برای بدنتان وجود داشته باشد، زیباتر از همیشه شوید. 

جهت دریافت نوبت از کلینیک دکتر لیلی هاشمی با شماره موجود در سایت تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره و کسب اطلاعات کافی، به آدرس کلینیک‌ مراجعه‌ و بهترین خدمات زیبایی را دریافت کنید. 

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟