قیمت تزریق ژل لب

قیمت ژل لب در تهران+هزینه انواع فیلر💸

ژل لب نوعی ماده ساخته شده بر پایه هیالورونیک اسید است که باعث افزایش حجم و جوانی سازی پوست لب می‌ شود. قیمت ژل لب با توجه به عوامل مختلفی مشخص میشود که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم؛ اما لازمه بدانید که هزینه تزریق فیلر لب از عمل‌ های جراحی پروتز لب مقرون به صرفه و امن تر است. 

در این مقاله قصد داریم عوامل مؤثر بر قیمت ژل لب را بررسی کنیم و اطلاعات بیشتری درباره شان کسب کنیم پس اگر متقاضی تزریق ژل لب نیستید، همین حالا ازین صفحه خارج شوید و دیگر مقالات جذاب سایت کلینیک دکتر لیلی هاشمی را مطالعه کنید. 

قیمت ژل لب در سال 1403

قیمت ژل لب در سال 1403 با تعرفه جدید ارائه میشود چون مواد اولیه و ژل های وارداتی قطعا تغییر قیمت داشتند؛ اما چیزی که مهم است این هست که قیمت ژل لب از عمل‌های جراحی زیبایی لب همراه با برش و بخیه پایین تر و دوران نقاهت تزریق فیلر لب کمتر است. 

هزینه تزریق فیلر لب با توجه به مقداری که به لب تزریق می‌شود و مدل انتخابی متقاضی مشخص میشود. مثلاً ژل لب عروسکی‌ نسبت به ژل لب طبیعی مقدار بیشتری ژل و دقت بیشتری هم نیاز دارد در نتیجه امکان تغییر قیمت نیز هست.

قیمت تزریق ژل لب یا فیلر لب

البته این که چه خدماتی در سال 1403 توسط کلینیک انتخابی به زیبا جو ارائه میشود هم می‌تواند روی قیمت تزریق ژل لب تاثیر خودش را بگذارد و باعث بیشتر یا کمتر شدن هزینه‌های نهایی شود. 

واقعا نمی شود که یک قیمت از پیش تعیین شده  برای تزریق ژل لب گفت؛  چرا که فرم لب هر شخص و مدلی که انتخاب می‌کند میتواند برای هر کس متفاوت باشد. ضمن اینکه طبق تعرفه اکثر کلینیک‌ها قیمت ژل لب چیزی بین 2 الی 8 میلیون متغیر است.

قیمت ژل لب به برند و مقدار ژل تزریقی بستگی دارد.
قیمت ژل لب به برند و مقدار ژل تزریقی بستگی دارد.

عوامل موثر در قیمت ژل لب

عوامل زیادی هستند که در قیمت ژل لب موثرند و تأثیر خودشان را دارند. در ادامه قرار است آن عواملرا برایتان بیاوریم. به این شکل یک نقشه راه از هزینه‌های فیلر لب پیش روی شما هست که میتوانید به کمک آن قیمت ژل را تخمین بزنید. این عوامل شامل موارد زیر میشوند:

نوع ترکیبات ژل لب

اصولا انواع فیلر و ژل لب بر پایه هیالورونیک اسید تولید می‌شوند. گاهی ترکیباتی مثل وجود ویتامینه یا مواد دیگری جز اسید هیالورونیک باعث تفاوت قیمت انواع ژل می‌شوند. 

میزان ژل لب

هرچه مقدار ژل لب تزریقی بیشتر باشد قطعا قیمت بیشتری هم باید بابت آن پرداخت کنید.

برند ژل لب

برند ژل لب یکی از عوامل مهم قیمت ژل لب هست. برندهای خارجی با کیفیت بالا از کمپانی‌های معروف قطعا قیمت بیشتری نسبت به برندهای داخلی یا ژل های فله ای نامعتبر دارد و در کنار آن عوارض محدود و نتایج رضایت بخشی هم دارد. 

ماندگاری ژل

میزان ماندگاری ژل‌های مختلف متفاوت هست. هر چه میزان ماندگاری ژل بیشتر باشد قطعا قیمتش هم بیشتر میشود؛ اما نکته قابل توجه این است که تمدید ژل نیز در دفعه بعد در بازه زمانی بیشتری نیاز دارد و این می تواند در هزینه‌ها کمی صرفه جویی کند.

دستمزد متخصص

پزشک با توجه به تخصص، مهارت و میزان وقتی که برای زیباجو میگذارد دستمزد مشخصی دارد که همه این‌ها قبل از تزریق و در جلسه مشاوره با متقاضی بررسی میشود.

مدل ژل لب انتخابی

مدل ژل لب در قیمت فیلر لب تاثیر دارد. هر چقدر مدل خاص تر و نیاز به مهارت و تمرکز بیشتری داشته باشد امکان افزایش قیمت هم هست.

مراحل انجام تزریق ژل لب در کلینیک زیبایی لیلی هاشمی در تهران

  1. بررسی وضعیت و انتظارات شما توسط پزشک.
  2. بی حس کردن لب ها و ضدعفونی اطراف آن ها.
  3. تزریق ژل به نواحی مختلف لب.
  4. ماساژ و شکل دهی به لب برای یک دست شدن ژل لب.
  5. توصیه های لازمه توسط پزشک.

بهتر است برای گرفتن نتیجه مطلوب به کلینیک های معتبر مراجعه کنید.

مراقبت‌های بعد از فیلر لب

  1. استفاده از کمپرس یخ
  2. پرهیز از فعالیت سنگین
  3. پرهیز از مصرف الکل و دخانیات
  4. استفاده از کرم نرم کننده لب
  5. قرار نگرفتن در گرما
  6. نوشیدن مایعات کافی/با نی
  7. خوابیدن به پشت
  8. اجتناب از لمس لب ها
  9. استفاده نردن از لوازم ارایشی

عوارض فیلر لب

از عوارض تزریق لب مدل قلوه ای میتوان به ورم و کبودی ‚عفونت‚خارش‚حساسیت های آلرژیک اشاره کرد.

این موارد درصورت عدم مهارت کافی و بهداشت محیط امکان پیش آمدن دارند پس با انتخاب درست پزشک متخصص از عوارض هر چند احتمالی جلوگیری کنید.

یک سی سی ژل لب برای طبیعی بودن؟!

به توصیه خانم دکتر لیلی هاشمی:

تزریق یک سی سی ژل لب و قیمت آن

ویژگی و قیمت انواع ژل لب(فیلر لب)-ماندگاری ژل لب

قیمت و هزینه هر سی سی از انواع برند فیلر لب بستگی به ویژگی های آن ژل و برند دارد اما ما در ادامه به شما هزینه حدودی هر برند را میگوییم:

ژوویدرم(Juvederm)

  • نتایج طبیعی و ماندگار
  • هزینه هر سی سی ژل لب ژوویدرم بسته به انواعی که دارد از 3میلیون تومان شروع می شود.
  • ماندگاری 10 تا 12 ماه

بلوترو(Beloero)

  • ترکیب نرم و طبیعی
  • هزینه هر سی سی ژل لب بلوترو این ژل 8میلیون تومان است.
  • ماندگاری 8 تا 12 ماه

رستیلن(Restylane)

  • ایمنی و اثربخشی خوب
  • هزینه هر سی سی ژل لب رستیلن از 3میلیون تومان شروع می شود.
  • ماندگاری 6 تا 8 ماه

پرفکتا(Perfectha)

  • کیفیت و نتایج طبیعی و خوب
  • هزینه هر سی سی ژل لب پرفکتا از 3میلیون تومان شروع می شود.
  • ماندگاری 6 تا 18 ماه

ولبلا(Volbella)

  • نتایج نرم و طبیعی
  • هزینه هر سی سی ژل لب ولبلا از 3میلیون تومان شروع می شود.
  • ماندگاری 12 ماه

نورامیس(Neuramis)

  • حفظ رطوبت و حجم و نتایج طبیعی
  • هزینه هر سی سی ژل لب نورامیس از 2میلیون تومان شروع می شود.
  • ماندگاری6 تا 12 ماه

قیمت نیم سی سی ژل لب را برحسب این هزینه های حدودی میتوانید تخمین بزنید.

فرم های مختلف ژل لب در کلینیک لیلی هاشمی در تهران

در صورت عدم رضایت، قیمت تخلیه فیلر لب چقدر است؟

مزیت تزریق فیلر لب این هست که در صورت عدم رضایت میشود تا حد زیادی ژل را تخلیه کرد و لب را به فرم سابق برگرداند. هزینه تخیله فیلر لب با توجه به تکنیکی که پزشک انجام میدهد متفاوت هست.

مثلاً تخلیه با سوزن در صورتی رقیق است که ژل به دلیل عدم استفاده از تجهیزات خاص قیمت ارزانی دارد. اگر عوارض‌ تزریق ژل لب زیاد باشد به کمک سونوگرافی بهترین روش انتخاب می‌شود که بستگی هزینه های آن بستگی به نوع تکینک دارد. 

و در آخر به کمک تزریق آنزیم ژل را تخلیه می‌کنند که این روش هم با توجه به نوع آنزیم و جلسات تزریق هزینه‌ های مختص به خودش رو دارد. به طور کلی هزینه تخیله ژل لب با روش آنزیم از حدود 2 میلیون تومان شروع میشود و با توجه به نوع ژل و دیگر عوامل تغییر می‌کند.

 

در انتها باید بگویم که قیمت ژل لب با توجه به عوامل مختلفی تعیین میشود که برند ژل در این میان تأثیر بسزایی دارد. میتوانید برای اطلاع از قیمت فیلر لب و مشاوره قبل از تزریق با کلینیک دکتر لیلی هاشمی در ارتباط باشید. 

همچین پیشنهاد می‌کنیم از نمونه کارها و رضایت از تزریق ژل لب دکتر هاشمی در صفحات اجتماعی ایشان مثل آپارات و اینستاگرام دیدن کنید تا با دید بهتری نسبت به انتخاب پزشک تصمیم بگیرید.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟