نیم سی سی ژل لب

نیم سی سی ژل لب+عکس و قبل و بعد+هزینه🧡

در تزریق ژل لب چیزی که بیشتر از همه برای بسیاری از زیباجویان مهم است طبیعی بودن لب‌ها و نتیجه طبیعی و منطقی است. نیم سی سی ژل لب برای آنکه اولین بار نتایج کامل رضایت‌بخش از تزریق ژل لب بگیرد مناسب‌ترین مقدار ممکن است.

در این مقاله درباره‌ی فیلر طبیعی لب با نیم سی سی ژل لب صحبت می‌کنیم و ویژگی‌های این تکنیک تزریق را بررسی می‌کنیم.

آیا نیم سی سی ژل لب برای من کافی است؟

قطعا می‌دانید که ژل لب چه تاثیر فوق‌العاده‌ای روی آبرسانی به پوست لب و کاهش چروک‌های عمیق اطراف لب و دهان دارد. مخصوصا اگر از یک برند ژل درجه یک و تکنیک حرفه‌ای برای لب استفاده شود.

اما اگر در مقدار تزریق ژل مردد هستید، با توجه به نظر و پیشنهاد پزشک از نیم سی سی ژل لب شروع کنید تا پزشک برای رسیدن به نتیجه دلخواه کم کم میزان ژل را اضافه کند.

میزان تزریق ژل می‌توان بین نیم سی سی ژل لب تا سه سی سی طبق نظر پزشک و فرم لب متقاضی تغییر کند.

پزشک برای رسیدن به بهترین نتیجه باید نسبت به آنالیز فرم لب و انتخاب بهترین مدل ژل لب که با چهره فرد هماهنگ باشد، حساسیت لازم را به خرج دهد.

لب هایی طبیعی با نیم سی سی ژل لب
لب هایی طبیعی با نیم سی سی ژل لب

نیم سی سی ژل لب چقدر ماندگاری دارد؟

پاسخ به این سوال بستگی دارد که شما مراقبت های بعد از تزریق ژل به لب را به درستی انجام دهید یا نه!اما در کل بخواهم بگویم اگر در روزهای ابتدایی بعد از تزریق از خوردن و نوشیدن خوراکی های داغ پرهیز کنید یا سولاریم نروید و و فعالیت سنگین نداشته باشید.میتوانید ماندگاری ژل لب تان را بیشتر کنید اما باز هم به سیستم بدنی هر فرد بستگی دارد ممکن است بدن شخصی زودتر ژل را از بین ببرد ولی بدن شخصی دیگر دیرتر ژل را از بین ببرد.

تزریق نیم سی سی ژل لب به لب بالایی یا پایین؟

بعضی از متقاضیان تصمیم می‌گیرند که تنها یک قسمت لب مثلاً لب بالایی یا لب پایین برجسته شود. این موضوع سلیقه‌ ای است و نظر پزشک هم می‌تواند نتایج را بهتر از آنچه افراد تصور میکند، نشان دهد.

معمولا نیم سی سی ژل لب برای حجم دهی کامل یک لب معمولی کافی است و بخش زیادی ازین فیلر برای افزایش حجم لب و برجسته‌سازی لب و مقدار کمی از آن برای رفع ایرادات و تقارن لب استفاده میشود. 

برای برجسته سازی هر دو لب بالایی و پایینی احتمالا نیم سی سی ژل لب کافی نباشد و مقدار بیشتر مثلاً یک سی سی فیلر لب لازم یاشد. 

تزریق یک سی سی ژل لب برای طبیعی بودن

آیا جوانسازی لب با تزریق نیم سی سی ژل لب امکان‌پذیر است؟

در حالت کلی هیدراته و ترمیم کردن لب‌ها با نیم سی ژل لب امکان‌پذیر است و این مقدار ژل لب برای ایجاد تغییرات طبیعی و ظریف بسیار پیشنهاد می‌شود.

معمولا نیم سی سی ژل لب برای ایجاد فرم طبیعی لب کافی است و باعث ایجاد تغییرات چشمگیری نمی‌شود؛ اما باعث نشاط و زیباتر دیده شدن لبها می‌گردد. 

به‌طور کلی این مقدار ژل لب سبب آبرسانی به لب‌ها، محو کردن چروک‌های غیرطبیعی روی لب و جوانسازی پوست خشک و چروک لب است.

عکس تزریق ژل لب نیم سی سی

در ادامه چند عکس از تزریق ژل لب نیم سی سی رو با شما به اشتراک می گذاریم تا ببینید نیم سی سی ژل لب حتی در عکس هم چقدر تاثیر دارد

تزریق نیم سی سی ژل لب طبیعی در کلینیک دکتر لیلی هاشمی
تزریق نیم سی سی ژل لب طبیعی

آیا برای اولین بار نیم سی سی تزریق ژل لب کافی است؟

بسیاری از پزشکان بر اساس تجربه و پیش زمینه‌ای که از قبل دارند و با توجه به نگرانی‌های متقاضیان برای غیرطبیعی شدن لب‌ هایشان پیشنهاد میدهند در اولین جلسه‌ تزریق نیم سی سی ژل لب به لب‌ها وارد شود و در چند روز بعد، پس از بهبودی ورم لب در صورت تقاضا مقدار بیشتری تزریق  می‌ شود تا فرم نهایی لب مشخص شود. 

پزشکان سعی می‌کنند افراد به نیم سی سی ژل لب بهترین نتیجه را بگیرند؛ اما اگر فرد درخواست تزریق مقدار بیشتری داشته باشد پس از انجام جلسات مشاوره و آنالیز فرم لب‌ها، ژل بیشتری تزریق می‌شود. 

Generally speaking, 0.5 ml of lip filler will provide subtle but noticeable results to the lips, with an average increase in volume of around 5-10%.

Tailored

چند سی سی ژل لب برای لب لازم است؟

انتخاب مقدار سی سی ژل تزریقی به لب بستگی به فرم و اندازه لب هر فرد دارد ولی 0.5 تا 1 سی سی برای فرم دهی کلی کافی است اما اگر میخواهید حجم بیشتری به لب هایتان دهید با مشورت با پزشک خود این کار را انجام دهید.

در انواع مدل ژل لب مقدار ژلی که استفاده می شود متفاوت است و با پزشک متخصص با علم بر مقدار هرکدام تزریق را انجام میدهد. در تصویرقبلی که عکس تزریق ژل لب نیم سی سی رو مشاهده کردیم حالا ببینیم فرق تزریق نیم سی سی با یک سی سی ژل لب چقدر است.

تزریق یک سی سی ژل لب طبیعی در کلینیک دکتر لیل هاشمی
لب های طبیعی با تزریق یک سی سی ژل لب

انواع ژل برای تزریق نیم سی سی ژل لب-هزینه نیم سی سی ژل لب

هزینه و قیمت ژل لب:

ژوویدرم(Juvederm)

  • نتایج طبیعی و ماندگار
  • هزینه تزریق نیم سی سی ژل لب ژوویدرم بسته به انواعی که دارد از 1.5میلیون تومان شروع می شود.
  • ماندگاری 10 تا 12 ماه

 

بلوترو(Beloero)

  • ترکیب نرم و طبیعی
  • هزینه نیم سی سی ژل لب بلوترو این ژل 4میلیون تومان است.
  • ماندگاری 8 تا 12 ماه

 

رستیلن(Restylane)

  • ایمنی و اثربخشی خوب
  • هزینه تزریق نیم سی سی ژل لب رستیلن از 1.5میلیون تومان شروع می شود.
  • ماندگاری 6 تا 8 ماه

 

پرفکتا(Perfectha)

  • کیفیت و نتایج طبیعی و خوب
  • هزینه نیم سی سی ژل لب پرفکتا از 1.5 تومان شروع می شود.
  • ماندگاری 6 تا 18 ماه

 

ولبلا(Volbella)

  • نتایج نرم و طبیعی
  • هزینه نیم سی سی ژل لب ولبلا از 1.5میلیون تومان شروع می شود.
  • ماندگاری 12 ماه

 

نورامیس(Neuramis)

  • حفظ رطوبت و حجم و نتایج طبیعی
  • هزینه هر سی سی ژل لب نورامیس از 2میلیون تومان شروع می شود.
  • ماندگاری6 تا 12 ماه

 

نتیجه‌گیری

ژل لب علاوه‌بر فرم‌دهی و افزایش حجم لب‌ ها می‌تواند باعث شادابی پوست لب و جوانسازی آن‌ها شود. تزریق نیم سی سی ژل لب می‌تواند حجم کم اما زیبا و طبیعی به لب بدهد. 

همچنین باعث رفع ایرادات و عدم تقارن لب‌ های بالایی و پایینی می‌شود.

جهت دریافت نوبت مشاوره پیش از تزریق و گرفتن نوبت ویزیت از کلینیک زیبایی دکتر لیلی هاشمی در تهران میتوانید با ما در تماس باشید.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟