لیفت لب با نخ

لیفت لب با نخ_مراقبت های بعد از آن

لیفت لب با نخ یک روش ساده برای بهبود شکل و ظاهر لب‌ هاست که نیازی به جراحی ندارد. در این روش، نخ‌های خاصی به صورت غیر جراحی در لب قرار می‌گیرند و به مرور جذب می‌شوند.

در لیفت لب با نخ حجم لب ها زیاد نمیشود بلکه باعث فرم دهی لب با نخ میشوند و طول لب را بیشتر و باعث قرینه سازی لب با نخ و بالا رفتن لب‌ ها و ایجاد ظاهری جوان ‌تر و زیبا تر بصورت طبیعی می‌شوند. لیفت لب با نخ به ویژه برای کسانی که می‌ خواهند لب‌ هایشان پرتر و جذاب تر به نظر برسد، گزینه‌ ای عالی است.

این روش دوره نقاهت کوتاهی دارد و نتایج آن به صورت طبیعی دیده می‌شود.

این روش برای کسانی که نمی‌خواهند جراحی لیفت انجام دهند مقرون به صرفه و امن‌ تر است. اگر قصد انجام لیفت لب را دارید تا آخر مطلب با ما باشید؛ چرا که در مجله آنلاین کلینیک دکتر هاشمی اطلاعات کاملی از این تکنیک در اختیارتان قرار می‌گیرد. 

نحوه‌ ی انجام لیفت لب با نخ

پزشک بدون آنکه برش‌های عمیقی روی لب ایجاد کند از طریق سوزن و طبق درخواست متقاضی در محل‌ های مناسب روی لب سوراخ‌ های زیر ایجاد می‌کند و سپس نخ لیفت را که عموماً از جنس پلیمر قابل جذب است وارد بخش‌ های زیرین پوست می‌کند.

بعد از قرارگیری نخ‌ ها در جای خود پزشک به قدر کافی آنها را می‌کشد و فیکس می‌کند. این روش باعث تغییرات چشمگیری نمی‌شود؛ اما برای کسانی که به‌دنبال چهره‌ ای طبیعی هستند پیشنهاد خوبی است. 

با کمک لیفت لب با نخ می‌ توان لب‌ ها را قرینه‌ سازی کرد و کمی فرم آن‌ ها را بهبود بخشید. همچنین امکان رفع چین و چروک گوشه‌ های لب نیز وجود دارد. نخ لیفت کاملآ با پوست سازگار است و پس از مدتی به طور کامل جذب پوست می‌شود.

لیفت لب با نخ
لیفت لب با نخ

 

مزایا لیفت لب با نخ

1. غیرجراحی بودن: یکی از بزرگ‌ ترین مزایای لیفت لب با نخ، غیر جراحی بودن آن است. این ویژگی باعث کاهش خطرات و عوارض مربوط به جراحی‌ های سنتی می‌شود.

2. دوره نقاهت کوتاه: برخلاف جراحی‌ های لب که نیاز به دوره نقاهت طولانی دارند، لیفت لب با نخ به فرد اجازه می‌ دهد تا به سرعت به فعالیت‌ های روزمره خود بازگردد.

3. نتایج طبیعی: این روش باعث تحریک تولید کلاژن در پوست می‌ شود که نتیجه‌ ای طبیعی و جوان‌ تر را به همراه دارد.

4. زمان انجام کوتاه: پروسه لیفت لب با نخ معمولاً در یک جلسه کوتاه انجام می‌شود.

5. قابلیت تنظیم: نخ‌ ها می‌توانند به دقت در نقاط مورد نظر قرار گیرند تا شکل و تقارن دلخواه لب‌ ها را ایجاد کنند.

 

عوارض‌ لیفت لب با نخ

هر یک از خدمات زیبایی مثل لیفت صورت با نخ یا تزریق انواع فیلر اندام که به  درخواست زیباجویان انجام می‌شود مستلزم پذیرش این نکته است که عوارض جانبی نیز، در پی خواهد داشت. 

هرچند لیفت لب با نخ اگر توسط یک پزشک ماهر و با تجربه انجام شود، عوارض خاصی پیش نخواهد آمد و تنها همان عارضه‌ های شایع که طبیعی هم هستند مانند کبودی، التهاب، ورم و قرمزی بروز می‌دهند که با کمپرس سرد خیلی زود برطرف می‌شوند. 

در صورت لیفت غیر اصولی لب با نخ و استفاده از نخ لیفت نامرغوب امکان عفونت، آسیب عصبی و بی‌ حسی بافت لب و هماتوم نیز وجود دارد. 

لیفت لب با نخ باعث:

نتایجی که از لیفت لب با نخ حاصل می‌شوند، عموما طبیعی‌تر بوده و چهره را دستخوش تغییرات عجیب و غریبی نمی‌کند. دیگر مزایای لیفت لب با نخ شامل موارد زیر است:

  • باعث بهبود شرایط لب بالا و پایین می‌ شود که در اثر پیری و آسیب نور آفتاب نازک شده‌اند. 
  • چروک و خطوط خنده را محو می‌کند. 
  • چین نازولیبال یا خط اندوه را بهبود می‌بخشد. 
  • افتادگی و چین و چروکهای اطراف لب بالا و پایین را برطرف می‌کند. 
  • باعث افزایش طول لب می‌شود.
  • باعث بالا رفتن لب بالا میشود.

ماندگاری لیفت لب با نخ

به‌طور کلی ماندگاری لیفت لب با نخ بستگی به سبک زندگی و نوع نخ و تکینک پزشک دارد. هرچه فرد بیشتر در معرض دود سیگار، حرکات زیاد صورت و تابش مستقیم نور آفتاب باشد احتمال زودتر از بین رفتن اثرات لیفت هم وجود دارد. 

لیفت لب با نخ
لیفت لب با نخ

ضمن اینکه از دو نوع نخ خاردار و نخ ساده برای لیفت استفاده می‌شود که نخ خاردار ماندگاری بهتری نسبت به نخ ساده دارند و ماندگاری آنها تا 5 سال تخمین زده می‌شود. در حالی که دوام نخ‌های صاف حدود 6 ماه است.

همچنین نخ لیفت قابل جذب از نخ لیفت غیرقابل جذب ماندگاری بیشتری دارد و به‌طور کلی تا سه سال ماندگاری دارد؛ البته نمی‌توان مدت زمان دقیقی برای ماندگاری لیفت لب با نخ مشخص کرد و همه‌ چیز به صورت تخمینی بیان شده‌ است؛ چرا که، سبک زندگی فرد و مراقبت وی از لیفت لب‌ ها بسیار در ماندگاری لیفت لب مهم است.

مراقبت‌ های بعد از لیفت لب با نخ

با رعایت نکات مراقبتی بعد از انجام لیفت لب عوارض سریعتر از بین می‌روند و نتایج رضایت‌ بخش‌ تر خواهند بود:

  • در هوای خشک و سرد از بالم یا روغن‌های طبیعی برای جلوگیری از خشکی و ترک لب استفاده کنید. 
  • اجازه دهید ورم لب‌ها فروکش کند و سپس درمان های مراقبتی را شروع کنید. 
  • از کمپرس سرد برای کاهش ورم و کبودی استفاده شود. 
  • خط لب‌ ها را نخارانید. 
  • پماد های تجویز شده را طبق دستور پزشک به لب بزنید. 
  • ورزش و فعالیت سنگین را تا 72 ساعت بعد از لیفت نخ کنسل کنید. 

امن‌ ترین لیفت لب با نخ در کلینیک دکتر لیلی هاشمی

لیفت لب با نخ به کمک انواع نخ لیفت باکیفیت و مرغوب قابل جذب یا غیرقابل جذب انجام می‌شود و نتایج حاصل از آن باعث افزایش طول لب، فرم دهی، مقداری برجستگی و همچنین رفع عدم تقارن لب‌ها می‌شود.

این روش برای تمام کسانی که لب‌های نازک و افتاده‌ دارند و از عمل جراحی فراری هستند، پیشنهاد می‌شود.در کلینیک زیبایی ما، با بهره‌گیری از بهترین نخ‌ ها و تخصص پزشکی مجرب، تجربه‌ ای مطمئن و رضایت‌ بخش از لیفت لب با نخ را به شما ارائه می‌دهیم. با ما تماس بگیرید تا زیبایی طبیعی لب‌های خود را باز یابید 

 

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟