تزریق فیلر لب در کلینیک دکتر لیلی هاشمی

معرفی انواع مدل ژل لب+ویژگی ها🔥

فرم دهی به لب‌ها جزو پرطرفدارترین روش‌های زیبایی در چند سال اخیر است که با کمک انواع فیلر انجام می‌شود. در این مقاله درباره‌ی انواع مدل ژل لب صبحت می‌کنیم و با فرم‌های مختلف و محبوب ژل لب آشنا می‌شویم. 

تزریق ژل لب علاوه‌بر زیبایی و افزایش حجم لب‌ ها باعث آبرسانی به پوست لب و  اطراف لب و همچنین جوانسازی مجدد این نواحی می‌شود.

بررسی انواع مدل ژل لب

در طی دوران مختلف با توجه به سلیقه و جزییات صورت افراد مدل‌های مختلفی از ژل لب به‌وجود آمد و برخی از آنها همیشه متقاضی برای تزریق دارند. تفاوت مدل ژل لب بخاطر تفاوت در روش و محل تزریق است و طبق درخواست زیباجو انجام می‌شود. در ادامه‌ رایج‌ترین انواع‌ مدل ژل را برایتان آورده‌ایم.

تنوع مدل ژل لب بسیار زیاد است.
تنوع مدل ژل لب بسیار زیاد است.

 

ژل لب مدل قلبی

در مدل ژل لب قلبی تمرکز پزشک برای تزریق فیلر روی ناحیه V شکل صورت است. ژل لب مدل قلبی چندان جدید نیست؛ اما به علت گستردگی مدل‌های مختلف به این نام شهرت یافته و اکثر دختران جوان متقاضیان تزریق این مدل ژل لب هستند.

در این روش اسیید هیالورونیک به نواحی خاصی از لب تزریق می‌شود تا مدلی قلبی شکل به لب بدهند و لب‌ها را به شمایل قلب برجسته‌ کنند.

ژل لب مدل عروسکی

برای کسانی که لب‌های باریک دارند این مدل ژل لب بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در این مدل تمرکز روی افزایش حجم لب پایینی و فرم آن دادن به شکل عروسک باربی است. این مدل ژل لب به نام ژل لب باربی نیز معروف بوده و بیشتر دختران جوان طرفدار آن هستند؛ البته به دلیل تزریق فیلر زیادتر از حد معمول باید دید که آیا ژل لب عروسکی با جزییات صورت شما هماهنگی دارد یا خیر!

 ژل لب مدل روسی

تمرکز مدل ژل لب روسی بیشتر روی کمان Cupid(قوس بالای لب) است و این تکنیک بیشتر روی کشیدگی‌ و حاشیه لب‌ها مانور می‌دهد و حجم لب‌ها در آن اولویت نیستند.

در این روش هر دو لب بالایی و پایینی فیلر دریافت می‌کنند اما بیشتر لب‌های بالایی فرم دهی می‌شوند. در افرادی که به علت کهولت سن دچار افتادگی و چروک لب‌ بالایی شده‌اند یا افرادی که کمان لب ندارند تزریق ژل لب مدل روسی بهترین است.

ژل لب مدل چاکدار

این مدل یکی از مدل‌های خیلی جذاب و زیبا است که طی فرایند تزریق ژل لب، لب‌های پایینی به دو بخش تقسیم شده و با وسیله‌ای شیار وسط لب را نگهداشته و دوطرف را حجم می‌دهند. شکافی که وسط لب ایجاد می‌شود، مدل ژل لب چاکدار می‌گویند. این تکنیک عمدتا روی لب پایینی متمرکز می‌شود.

ژل لب مدل گرد

مدل ژل لب گرد که به مدل ژل لب غنچه‌ای هم معروف است با تزریق ژل و فیلر به بخش میانی لب‌ها و فرم دهی به لب‌ها به صورت گرد و غنچه‌ای ایجاد می‌شود.

ژل لب مدل طبیعی

در این روش که به عنوان مدل ژل لب نچرال هم از آن یاد می‌شود تمام تمرکز پزشک جهت رفع عیب‌های لب، افزایش آبرسانی به پوست لب، کاهش چین و چروک‌های اطراف لب و همچنین حجم دهی کاملا طبیعی به لب است. در واقع، سعی می‌شود علاوه‌بر تزریق ژل فرم طبیعی لب‌ها حفظ شود.

ژل لب قلوه‌ای

در مدل ژل لب قلوه ای سعی در منحنی کردن زاویه‌های تیز لب و حجم دهی به لب می‌شود تا لب‌ها به صورت برجسته و منحنی دیده شوند. لب‌های قلوه‌ای نهایتا فرمی گرد و مدور به خود می‌گیرند و زیباتر از همیشه روی صورت زیباجویان می‌درخشند.

ژل لب مدل سه دکمه

در این روش پزشک روی سه نقطه یعنی برجستگی وسط لب بالا و دوطرف لب پایینی تمرکز می‌کند. گاهی این تکنیک‌ به صورت برعکس یعنی دو طرف لب پایینی و مرکز لب پایینی نیز تزریق می‌شود.

تزریق ژل لب توسط دکتر لیلی هاشمی

هزینه تزریق انواع مدل ژل لب

برای قیمت ژل لب واحد یکسانی نمی‌توان برای هر مدل تخمین زد. هر شخص طبق مدلی که مدنظر دارد، میزان فیلری که نیاز است و فرم لب‌های خود هزینه‌ای متفاوت می‌پردازد.

ضمن اینکه مهارت پزشک، برند فیلر انتخابی و همچنین خدمات کلینیک در قیمت نهایی انواع مدل ژل لب تاثیر خود را می‌گذارد.

سعی کنید قبل از اینکه قیمت و هزینه برایتان مهم باشد معتبرترین و بهترین پزشک را برای تزریق ژل لب انتخاب کنید تا بهترین نتیجه و کمترین عوارض را داشته‌ باشید و فراموش نکنید هیچ ارزانی بی حکمت نیست!!

مقایسه تزریق ژل لب و تزریق چربی‌ به لب

چه ژل و چه چربی‌ هردو جزو فیلرهای پوستی و طبیعی محسوب می‌شوند که حجم دهی و جوانسازی می‌کنند و با بدن انسان سازگار هستند. در جدول زیر می‌توانید راحت‌تر مقایسه‌ی تزریق ژل یا تزریق چربی‌ را مشاهده‌ کنید و ویژگی‌های هر یک را ببینید.

تزریق ژل به لب یا تزریق چربی به لب
تزریق ژلکم تهاجمهزینه کمترماندگاری کمترماده خارجی اما سازگار با بدن
تزریق چربیتهاجمی تر نسبت به تزریق ژلهزینه بیشترماندگاری بیشترچربی بدن با امکان جذب بیش از حد

 

چطور مدل ژل لب مناسب خودمان را انتخاب کنیم؟

Consider your facial structure: Your natural lip shape and facial structure will play a role in determining the best lip filler shape for you. For example, if you have a smaller mouth and thinner lips, you may want to aim for a more subtle enhancement to achieve a natural look.

ساختار صورت خود را در نظر بگیرید: شکل طبیعی لب و ساختار صورت شما در تعیین بهترین شکل پرکننده لب برای شما نقش دارد. برای مثال، اگر دهان کوچک‌تری دارید و لب‌های نازک‌تری دارید، ممکن است بخواهید برای دستیابی به ظاهری طبیعی، ظاهری ظریف‌تر داشته باشید.

اگر از ژل لب راضی نبودم چه کنم؟

مزیت تزریق ژل این است که در صورت عدم رضایت از چهره پس از تزریق می‌توان آن را به کمک آنزیم تخلیه و لب‌ها را به حالت اولیه برگرداند.

نتیجه‌گیری؛ بهترین‌ مدل ژل لب در کلینیک دکتر هاشمی

تنوع مدل ژل لب در صنعت پزشکی و زیبایی بسیار زیاد است و هر شخص طبق فرم صورت، سلیقه شخصی و پیشنهاد پزشک یکی از این مدل‌ها را انتخاب می‌کند.

جهت دریافت مشاوره‌ قبل از تزریق ژل ذر تهران و انتخاب مدل ژل لب، هم‌چنین دریافت وقت ویزیت از کلینیک دکتر لیلی هاشمی با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

2 پاسخ

  1. من حدود چند ماه پیش برای انتخاب مدل تزریق ژل لب خیلی سردرگم بودم ولی با مشاوره ی قبل از درمان که با دکتر لیلی هاشمی داشتم مدل ژل لب عروسکی رو انتخاب کردم و الان لب هام همون فرم فانتزی که میخواستم رو دارن.حجم لب هام از چیزی که تصور میکردم خیلی بهتر شده😍

    1. خوشالم که نتیجه دلخواهتون رو از کلینیک دکتر لیلی هاشمی گرفتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟