رووفیل

معرفی ژل لب رووفیل+ویژگی و هزینه سال 1403💉

در این مطلب قرار است درباره‌ی ژل لب رووفیل(Revofil) و ویژگی‌های این برند محبوب‌ در بازار صحبت کنیم. یکی از برندهای خوب و باکیفیت ژل که در حال حاضر در بازار موجود بوده و طرفداران زیادی هم دارد، برند رووفیل است که توسط یک کمپانی معتبر در کره جنوبی تولید می‌شود.

این ژل لب می‌تواند باعث تغییرات شگفت انگیزی شود و تاثیرات خوبی روی فرم و مدل لب میگذارد. ماندگاری آن نسبتا خوب و عوارض کمی برایش گزارش شده است.برا یآشنایی بیشترتان با ژل رووفیل در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد:

آشنایی با ژل لب رووفیل

در گذشته تنوع برندهای ژل اینقدر زیاد نبود و انتخاب افراد برای تزریق ژل لب بسیار محدود بود. امروزه اما برندهای مختلفی از انواع‌ ژل وارد بازار شده‌اند که باید نسبت به هریک شناخت کافی داشته باشید تا بهترین انتخاب برای تزریق به لب یا سایر بخش‌های بدن خود را داشته باشید و برند انتخابی کمترین عوارض را برایتان داشته باشد. 

البته بهتر است بدانید خرید فیلر به عهده زیباجو نیست و پزشک آن را ارائه می‌دهد. ولی حق هر کسی است که از نوع برند قابل استفاده توسط پزشک برای لب‌های خودش باخبر باشد و درباره‌ی آن تحقیق کند.

این ژل برای اصلاح فرم لب‌ها و حجم دهی به لب استفاده می‌شود و همه را پس از تزریق حسابی ذوق‌زده می‌کند؛ چراکه زیبایی و طراوت خاصی به چهره می‌بخشد.

ژل لب رووفیل و تزریق آن در کلینیک دکتر لیلی هاشمی
ژل لب رووفیل Revofil

رووفیل بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده است و ریسک کمتری دارد. البته بیشتر فیلرهای موجود در بازار از این ماده ساخته می‌شوند چون این ماده به صورت طبیعی در بدن یافت می‌شود و واکنش‌های آلرژیک به آن خیلی خیلی کم است. 

دستیابی به فرمولاسیون این ژل حدود 10 سال طول کشیده است و ظاهری طبیعی به لب‌های افراد میبخشد. 

ماندگاری ژل لب رووفیل

ماندگاری ژل لب یکی از پرتکرارترین سوالات افراد هنگام تزریق ژل لب است. لب‌ها جزو اعضای پرحرکت صورت هستند و به همین دلیل ماندگاری فیلر در آن کم‌تر از سایر بخش‌ها است. ماندگاری ژل لب عموما 6 ماه گزارش شده است؛ اما ژل لب رووفیل ماندگاری بیشتری حدود 12 ماه دارد و به همین جهت انتخاب بسیاری از پزشکان است.

البته ماندگاری ژل علاوه بر برند، به توانایی تزریق حرفه‌ای پزشک، مراقبت‌های لازم بعد از تزریق ژل و میزان تزریق هم بستگی دارد.

The fillers are ideal for older skin that aims to achieve a natural, more youthful appearance. The aesthetic effects of the Revofil products are immediate. The results of a treatment can last from 10 to 12 months depending on the type of protocols.

مزایای تزریق ژل لب رووفیل

مزایای برند ژل لب رووفیل بسیار زیاد است و همین باعث محبوبیت آن بین کسانی شده که آن را تزریق کرده‌اند. در ادامه این مزایا را برای شما نوشته‌ایم.

  • باعث جوانسازی پوست اطراف لب و افزایش کیفیت پوست این بخش می‌شود.
  • ژل لب رووفیل ظاهری طبیعی برای لب‌ها ایجاد می‌کند و حجم یکسانی به لب‌ها می‌دهد.
  • ماندگاری آن نسبت به سایر ژل‌ها بیشتر است.
  • ترکیب آن هیالورونیک اسید بوده و به صورت طبیعی دورن بدن یافت می‌شود.
  • چین و چروک‌های عمیق اطراف لب را محو می‌کند و باعث جوانسازی پوست می‌شود.
  • از بهترین مواد با به روز ترین تکنولوژی دنیا ساخته شده و کیفیت بالایی دارد.

ممنوعیت و عوارض ژل لب رووفیل

تا کنون عوارض خاصی از تزریق ژل لب رووفیل(Revofil) گزارش نشده است. اما عوارض مانند کبودی، ورم، قرمزی خفیف و کمی سوزش بسیار عادی بوده و با تزریق هر برند ژلی احتمال ایجاد آنها وجود دارد. به‌طور کلی اکثر عوارض ژل لب در دسته‌بندی طیف خفیف قرار می‌گیرند و خطر خاصی افراد را تهدید نمی‌کند. 

این ژل برای مواردی منع مصرف دارد که در ادامه آورده‌ایم؛ ژل لب رووفیل نیاید درون رگ‌های خونی تزریق شود، برای افراد زیر 18 سال و همچنین خانمهای باردار یا شیرده ممنوع است. هم‌چنین از تزریق آن درون پلک باید پرهیز شود. 

در صورت وجود التهاب پوستی، تبخال و عفونت نیز تزریق ژل لب توصیه نمی‌شود.

کاربرد ژل لب رووفیل

از ژل لب رووفیل برای تزریق درون لب‌ها استفاده می‌شود. البته آن را به دیگر بخش‌های صورت هم تزریق می‌کنند اما درون لب‌ها بیشتر از سایر بخش‌ها تزریق می‌شود.

  • اصلاح فرم لب‌ها
  • رفع عدم قرینگی لب
  • رفع چین و چروک‌های عمیق اطراف لب
  • حجم دهی به لب
  • فرم دهی زیبا به لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب رووفیل

برای کسب نتیجه هر چه بهتر از تزریق ژل رووفیل بهتر است که یکسری از نکات مراقبتی را رعایت کنید:

از بودن درفضاهای گرم مثل سونا و جکوزی و زیر نور آفتاب خودداری کنید.

آب زیاد بنوشید و هیدراته باشید.

تا یک هفته بعد از تزریق از مصرف دخانیات و الکل دوری کنید.

با استفاده از کمپرس سرد میتوانید از ورم و کبودی بیشتر جلوگیری کنید.

تا حدودا یک هفته ورزش و فعالیت سنگین را کنار بذارید.

از لمس و فشار ناحیه تزریقی هم دوری کنید.

 

آیا ژل رووفیل را میتوان تخلیه کرد؟

بله درصورت نارضایتی می توانید با مراجعه به پزشک بخواهید که برایتان آنزیم تجزیه کننده تزریق کند.

هزینه و قیمت ژل لب رووفیل سال 1403

ژل لب رووفیل یک ژل لب دوفازی است که مقاومت زیادی در برابر آنزیم‌های حذف ژل دارد و ماندگاری آن بالا است. قیمت ژل لب رووفیل و درکل قیمت ژل لب با توجه به کاربرد آن توسط پزشک و میزان ژل تزریق شده تعیین می‌شود.

و در آخر

جهت انجام خدمات زیبایی مانند تزریق ژل لب و مشاهده نمونه کارهای دکتر هاشمی با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید‌ و پس از کسب اطلاعات کافی، برای رزرو وقت ویزیت اقدام کنید.

سوالات متدوال ژل لب رووفیل

انواع ژل لب روفیل:

رووفیل فاین Revofil Fine-رووفیل پلاس Revofil Plus-رووفیل اولترا Revofil Ultra-رووفیل اولترا والیوم Revofil Ultra Valume

ماندگاری ژل و فیلر رووفیل چقدر است؟

10 تا 12 ماه

آیا ژل لب رووفیل ایمن است؟

بله چون تاییدیه سازمان های پزشکی را دارد.

تزریق ژل لب رووفیل چقدر طول میکشد؟

مدت زمان تزریق ژل رووفیل بین 15 تا 30 دقیقه است.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟