تزریق چربی نانوفت زیر چشم

نانوفت زیر چشم، رفع گودی و سیاهی😍مزایا، عوارض و هزینه

نانوفت زیر چشم یک روش مدرن برای درمان سیاهی هاله دور چشم و رفع گودی زیر چشم است؛ زیرا زیر چشم یکی از قسمت‌هایی است که دائما در معرض تغییر قرار دارد و پیری، کم‌خوابی و کمبود بسیاری از فاکتورهای خونی اولین تأثیر خود را روی زیر چشم می‌گذارند. 

از آنجا که در صورت هر فرد، اولین عضو برای برقراری ارتباط چشم‌ها هستند این مورد اهمیت دارد که چشم‌های ما حالت خستگی، بی‌حوصلگی و پیری نداشته‌باشند تا بتوانیم اولین قدم را برای برقرای ارتباط با دیگران برداریم.

نانوفت چیست؟

نانوفت nanofat در واقع سلول‌های چربی‌ غنی شده با سلول‌های بنیادی افراد است که تاثیر چند برابری روی رفع نواقص صورت دارد‌. چرا که سلول‌های بنیادی تکه تکه شده و تولیدمثل می‌کنند و روی بهبود پوست و شادابی آن تاثیر به سزایی دارند. نانوفت در حوزه زیبایی یک فناوری نوین است و تغییرات چشمگیر آن حدودا 6ماه بعد از تزریق چربی، نمایان می‌شود و آن زمان است که شما از دیدن اثرات آن شگفت‌زده خواهید شد.

نانوفت از جدیدترین و کاربردی‌ترین روش‌های بهبود و جوانسازی پوست هست که در نقاط مختلفی از جمله گردن، صورت و زیرچشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش بدون انجام جراحی و با کمک فناوری نانو صورت می‌گیرد.

نانوفت زیر چشم باعث جوانی پوست می‌شود.
نانوفت زیر چشم باعث جوانی پوست می‌شود.

نانوفت زیر چشم

نانوفت زیر چشم همان سلول‌های چربی‌ همراه با سلول‌های بنیادی است که باعث تحریک بیشتر کلاژن سازی و ترمیم بافت‌های آسیب دیده می‌شوند. نانوفت زیر چشم به طور معجزه آسایی موجب کاهش اثرات پیری بر زیر چشم شده و چین و چروک‌های این بخش را رفع می‌کند. 

نانوفت خاصیت کشسانی پوست را تقویت می‌کند و تیرگی زیر چشم‌ها را کاهش می‌دهد. این روش در مقایسه با تزریق چربی‌ معمولی اثرات بهتر و ماندگار تری دارد و به جهت داشتن سلول‌های بنیادی به صورت اصولی تیرگی دور چشم را برطرف می‌کند. 

ابتدا پزشک تمام جوانب را بررسی‌ می‌کند تا ببیند آیا فرد کیس مناسبی برای تزریق نانوفت زیر چشم است یا خیر. سپس با کمک بی‌حسی موضعی یا بیهوشی از محل‌های مشخص شده چربی مدنظر را برداشت کرده و پس از فرآوری چربی‌ و جداسازی سلول‌های زنده و ترکیب آن با سلول‌های بنیادی، نانوفت حاصل شده به موضع هدف یعنی زیر چشم تزریق می‌شود. 

نانوفت یک روش علمی و اصولی است و اثرات مثبت آن روی چهره افراد تایید شده. البته انتخاب کلینیک مناسب و پزشک حرفه‌ای هم در گرفتن نتایج رضایت‌بخش شرط است.

دکتر Tarek Aesthetics نیز درباره تزریق نانوفت زیر چشم می‌گوید:

Nano fat grafting under the eyes is a type of dermal filler. The procedure involves injecting small amounts of fat to straighten wrinkles and smoothen the skin. The fat is retrieved through liposuction from an area with high accumulated fat. Usually, the fat is harvested from the lower belly, hips, or thighs. Once the fat is removed, it is put into a centrifuge device to separate any impurities.

پیوند نانو چربی زیر چشم نوعی پرکننده پوست است. این روش از تزریق مقادیر کمی چربی برای صاف کردن چین و چروک و صاف کردن پوست استفاده می‌کند. چربی از طریق لیپوساکشن از ناحیه ای با میزان چربی انباشته بالا برداشته می‌شود. معمولاً چربی از قسمت تحتانی شکم، باسن یا ران‌ها برداشت می‌شود. پس از برداشتن چربی، آن را در دستگاه سانتریفیوژ قرار می دهند تا ناخالصی‌ها جدا شوند.

نحوه تزریق نانوفت زیر چشم

نحوه تزریق چربی نانوفت زیر چشم توسط دکتر لیلی هاشمی

علل گودی و سیاهی زیر چشم ؛ چه کسانی کاندید مناسب نانوفت زیر چشم هستند؟

تیرگی چشم جزو مواردی است که هیچکس با آن مسالمت‌آمیز رفتار نمیکند و اکثر کسانی که به آن مبتلا هستند در پی تلاش برای درمان این مشکل‌اند. اگر می‌خواهید بدانید علل مختلف تیرگی دور چشم و گودی زیر چشم چیست حتما ادامه‌ی مطلب را بخوانید. 

  • خستگی و اختلالات خواب

خواب زیاد، بد خوابی و کم خوابی از عوامل گودی و تیرگی زیر چشم هستند. تجمع مایعات و پف زیر چشم و در نتیجه سیاهی زیر چشم یکی از دلایل کم‌خوابی‌های طولانی است که به مرور اثر خود را روی پوست گذاشته‌اند. 

  • حساسیت و آلرژی

آلرژی همواره باعث خارش چشم و صورت می‌شود و بسیاری از افراد ناخودآگاه هنگام خارش، چشمان خود را مالش داده و حسابی زیر چشم را دستکاری می‌کنند. این اتفاق به مرور باعث سیاهی زیر چشم می‌شود. 

  • کم‌خونی

کم‌خونی یکی از عواملی است که به‌طور شدید باعث سیاهی و گودی زیر چشم می‌شود.

  • یبوست مزمن

یبوست یکی از دلایل گودی و سیاهی دور چشم است که  اگر در کنار تزریق نانوفت زیر چشم درمان شود امکان سیاهی مجدد زیر چشم کم‌تر می‌شود.

  • کم آبی بدن 

هنگامی که آب کافی به بدن نرسد، پوست زیر چشم به مرور سیاه، کدر و گود می‌شود. 

  • افزایش سن

اصولاً افزایش سن باعث نازک شدن و افتادگی پوست مخصوصا در ناحیه زیر چشم می‌شود و نتیجه این نازکی پوست سیاهی و گودی زیر چشم می‌شود. نانوفت زیرچشم می‌تواند با کمک سلول‌های بنیادی این مشکلات را درمان کند.

  • ژنتیک 

سوابق ژنتیکی فرد می‌تواند در دوران کودکی بروز کند و باعث تیرگی و گودی زیر چشم‌ها شود‌. این سوابق به مرور با بزرگسالی خود را بیشتر نشان می‌دهند.

بهبود مشکلات زیر چشم با تزریق چربی نانوفت برای زیر چشم

مزایای تزریق نانوفت زیر چشم

مهمترین مزیت تزریق نانوفت زیر چشم، ایجاد پوستی شفاف و زیبا در زیر چشم است. از دیگر مزایای این روش عبارتند از:

  • روشی طبیعی است و عوارض جدی به دنبال ندارد و درنتیجه باعث تحریک طبیعی جوانسازی پوست زیر چشم می‌شود. 
  • باعث شادابی و طراوت زیر چشم می‌شود. 
  • در رفع کک و مک نیز، موثر است. 
  • در درمان اسکار و از بین بردن جای جوش و سوختگی نیز کاربرد دارد. 
  • تزریق نانوفت زیر چشم به صورت مرتب و همیشگی تأثیرات شگرفی روی پوست زیر چشم می‌گذارد.
  • چون چربی از بدن شخص گرفته می‌شود عوارض، پس زدن، آلرژی و حساسیت ندارد. 

عوارض تزریق نانوفت زیر چشم

نانوفت زیر چشم از اصولی‌ترین و استانداردترین روش‌های تزریق فیلر است و اگر توسط پزشک حرفه‌ای انجام شود کمترین عارضه‌ای ندارد. تحقیقات نشان می‌دهد تزریق چربی‌ به روش نانو عوارضی ندارد و آسیبی به سلول‌ها نمی‌زند. اما به‌طور کلی عوارض نانوفت به شرح زیر است:

احتمال بروز زخم در بخش ساکشن چربی‌ یا بخش تزریق چربی‌ وجود دارد. نگران نباشید این زخم‌ها با مراقبت صحیح بهبود می‌یابند. 

کبودی، ورم و قرمزی از عوارض تزریق نانوفت زیر چشم است که با مراقبت و استفاده از کمپرس سرد بهتر می‌شوند. عفونت یکی از عوارض نادر تزریق نانوفت است که با رعایت بهداشت و مصرف آنتی‌بیوتیک زیر نظر پزشک رفع می‌شود. 

رفع گودی زیر چشم با تزریق نانوفت زیر چشم
رفع گودی زیر چشم با تزریق نانوفت زیر چشم

مقایسه‌ی نانوفت با سایر فیلرها برای زیر چشم

اگر همچنان نسبت به انجام تزریق نانوفت زیر چشم مردد هستید شاید بهتر باشد جدول زیر را مشاهده کنید تا تفاوت‌های آن با سایر فیلرها را متوجه شوید و بهتر انتخاب کنید. 

تزریق نانوفت زیر چشمتزریق سایر فیلرها
دوره بهبودی کوتاه و سریع دوره بهبودی نسبتاً طولانی 
بدون بروز آلرژی و حساسیت امکان حساسیت
مواد طبیعی و چربی‌ خود بدنمواد شیمیایی 
درد کم و بدون درددرد نسبتا خفیف تا شدید
ماندگاری بیشتر ماندگاری کوتاه‌تر

ماندگاری نانوفت زیر چشم

ماندگاری نانوفت به عوامل مختلفی بستگی دارد. ازجمله عوامل تاثیرگذار در ماندگاری نانوفت زیر چشم، شیوه تزریقی است که پزشک متخصص انتخاب می‌کند، نوع پوست مراجع و تعداد جلسات تزریق نانوفت زیر چشم هم در میزان ماندگاری آن موثر خواهندبود. اگر مراجع در جلسات شارژ و تمدید تزریق نانوچربی به موقع حاضر شود ممکن است نتایج آن تا 2سال نیز ماندگار باشند.

هزینه نانوفت زیر چشم

هزینه تزریق نانوفت زیر چشم برای هرکس با توجه به نظر پزشک، مقدار چربی برداشت شده و میزان چربی‌ تزریق شده تعیین می‌شود‌. تمام مسایل توسط پزشک بررسی و سپس قیمت نهایی‌ به زیباجو ارائه می‌شود؛ البته در این روش به جهت ایمن بودن و رعایت استانداردهای جهانی انتخاب بسیاری از افراد است تا با کمترین عوارض زیباترین پوست را داشته باشند و هزینه آن چندان برایشان مهم نیست.

کلام آخر 

نانوفت زیر چشم یکی از روش‌های نوین تزریق چربی به همراه سلول‌های بنیادی است که باعث جوانسازی پوست صورت و ایجاد شادابی و طراوت بیشتر در نواحی زیر چشم می‌شود. 

این روش در مقایسه با سایر روش‌های تزریق پرکننده از امنیت بالایی برخودار است و مزایای بسیار زیادی دارد. اگر شما هم از تیرگی هاله دور چشم تان رنج می‌برید همین حالا با شماره‌های کلینیک تماس گرفته و اولین نوبت خالی برای رزرو تزریق نانوفت زیر چشم را دریافت کنید. 

سوالات متداول نانوفت زیر چشم

چه زمانی اثرات تزریق چربی با نانوفت زیر چشم قابل مشاهده هستند؟

ممکن است اثرات نانوفت زیر چشم بین چند هفته تا چند ماه طول بکشد تا مشخص شود. تغییرات بعد از تزریق چربی با نانوفت به صورت مرحله‌ای و با مرور زمان قابل مشاهده می‌باشد.

آیا نانوفت زیر چشم درد دارد؟

از آنجا که تزریق چربی با سوزن‌های کوچک انجام می‌شود معمولاً دردناک نخواهد بود. اینکه نانوفت زیر چشم درد دارد یا نه به آستانه تحمل فرد و بخشی از بدن که تزریق در آن صورت می‌گیرد نیز بستگی دارد.

بهترین سن تزریق نانوفت زیر چشم چه زمانی است؟

بهترین سنی که برای تزریق نانوفت پیشنهاد می‌شود زمانی است که فرد اولین علائم پیری پوست را مشاهده می‌کند اما هنوز این علائم به صورت خطوط ریز هستند و چین و چروک‌های کمی به وجود آمده‌اند.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟