پروفایلو؛ ویژگی‌ها،مزایا و معایب

یکی از موادی که انقلابی بزرگ و تحولی عظیم در دنیای ژل‌ها به‌وجود آورد، ژل پروفایلو است. این ژل با تحریک کلاژن سازی باعث احیای ساختار پوست و محو شدن چین و چروک‌ها و در نهایت ظاهر بهتری براتون میشه.

این ژل بدون نیاز به جراحی باز و عمیق پوست رو جوان و اون رو سفت می‌کنه. پروفایلو برای کسانی که نشونه‌های پیری کم‌کم در ظاهر و چهره‌شون دیده می‌شه، بهترین گزینه ممکن می‌تونه باشه. جهت آشنایی بیشتر با ژل پروفایلو و نحوه‌ی تزریقش با مجله آنلاین کلینیک‌ دکتر لیلی هاشمی همراه باشید. 

پروفايلو چيست؟

این ژل یک درمان تخصصی برای بازسازی پوست صورت و بازیابی جوانی مجدد پوست است. ژل Profhilo تولید کلاژن و الاستین رو تحریک می‌کنه و باعث آزادسازی آرام آرام اسیدهیالورونیک می‌شه.

Profhilo یک نوع اسید هیالورونیک است که قابلیت انتشار درون پوست رو داره و سلول‌های پوستی رو از درون بازسازی می‌کنه.. سرعت اثر این ژل بالا و طوریه که ظرف مدت 2 هفته اثراتش روی پوست صاف شما نمایان می‌شه. 

این ژل به‌طور حقیقی با آبرسانی به پوست باعث شادابی و طراوت پوست شده و شفافیت پوست قشنگ شما رو بیشتر می‌کنه. ژل پروفایلو در دو نوع اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم و اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا تولید می‌شه که نوع اول برای نفوذ به لایه‌های عمیق پوست مناسب است و نوع دوم آبرسانی به پوست رو تقویت می‌کند.

مزایای تزریق ژل پروفایلو

تزریق ژل Profhilo باعث انتشار یکنواخت هیالورونیک اسید در لایه‌های عمیق پوست می‌شه و سپس به محو شدن چین و چروک‌های پوستی کمک می‌کنه. ژل پروفایلو یک لیفت کننده قوی پوستی است و مزایای زیادی داره که در ادامه به مهم‌ترین اونها اشاره کردیم.

  • باعث تحریک کلاژن سازی پوست می‌شود. 
  • لیفتینگ قوی پوست
  • باعث بهبود تناژ و بافت پوست می‌شود.
  • رفع چین و چروک‌های پوستی
  • رفع افتادگی و شلی پوست صورت در نواحی خاص
  • باعث شفافیت پوست می‌شود.  
  • ایجاد ظاهری طبیعی و جذاب

عوارض تزریق پروفایلو 

با وجود آنکه این ژل یکی از ژل‌های طبیعی و کاملا مناسب‌ و سازگار با پوست است و عوارض خاصی ندارد؛ اما در بعضی از موارد ممکنه باعث بروز حساسیت بشود که در ادامه اونها رو براتون نوشتیم. عوارض تزریق ژل پروفایلو به شرح زیر است.

ممکن است باعث تورم پوست بشه و درد و ناراحتی در موضع تزریق ژل نیز، از معایب این روش هست. همچنین احساس گرما در پوست و افزایش این گرما از عوارض تزریق پروفایلو است. ضمنا احساس خارش به صورت موقتی هم از معایب این روش گزارش شده که زود رفع می‌شه و جای نگرانی نداره!

کاندیدای مناسب ژل پروفایلو

این ژل پروفایلو در حال حاضر موفق به موفق به دریافت تأییدیه FDA شده است و برای جوانسازی پوست بهترین گزینه‌ ممکن است. کاندیدای مناسب تزریق ژل پروفایلو دو گروه هستند. کسانی که قصد پیشگیری از پیری پوست دارند و کسانی که قصد ترمیم پوست را دارند. 

پیشگیری

بعد از 24 سالگی پوست رفته رفته کلاژن سازی را کم می‌کند و در اوایل 30 سالگی اولین نشانه‌های پیری پوست ظاهر می‌شود. با تزریق ژل پروفایلو در این سن می‌توان تولید کلاژن رو افزایش داد‌. این ژل باعث حفظ و تحریک چرخه طبیعی سلول‌های پوستی می‌شود و ظاهری شاداب تر به پوست می‌بخشد. 

ترمیم 

گروه دیگری که ژل Profhilo برای آنها پیشنهاد می‌شود و کاندیدای مناسب تزریق ژل‌اند، افرادی هستند که در دوران میانسالی یا بیشتر قرار دارند و چین و چروک های سطح پوست‌ براشون آزار دهنده و ناخوشاینده. ژن پروفایلو در این افراد باعث هیدراتاسیون پوست و بهبود کیفیت اون می‌شه.

مراقبت‌های قبل از تزریق پروفایلو

توصیه می‌شه چند روز قبل از تزریق ژل از مصرف نوشیدنی‌های الکلی و دخانیات اجتناب کنید تا کبودی و تورم کمتر بشه و نتایج حاصل از تزریق رضایت‌بخش باشد. 

همچنین استفاده از داروهای غیراستروئیدی و رقیق کننده خون رو متوقف کنید و درصورتی که مسئله‌ای موجب استرس شما شده است قبل از تزریق با پزشک مشورت کنید. 

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل پروفایلو 

خیلی زودتر از چیزی که فکرش رو بکنید می‌تونید بعد از تزریق Profhilo به زندگی عادی و فعالیت‌های روزمره برگردید؛ اما با رعایت چند نکته که در ادامه آورده‌ایم روند بهبودی رو با سرعت بالاتری طی می‌کنید و زودتر زندگی‌ عادی رو پیش می‌گیرید. 

  • لمس کردن موضع تزریق با دست آلوده خودداری کنید تا عفونت نکند. 
  • استخر، سونا، جکوزی و به‌طور کلی محیط‌های خیلی گرم تا یک هفته ممنوع!
  • آرایش کردن را 24 الی 48 ساعت به تأخیر بیندازید. 

ماندگاری تزريق پروفايلو چقدر گزارش شده است؟

معمولا نتایج حاصل از این روش ماندگاری 6 ماه تا 12 ماه دارند؛ البته سوخت و ساز بدن و میزان فعالیت افراد و ژنتیک نیز در ماندگاری ژل پروفایلو اثرگذار هستند. 

ضمنا منطقه‌ای که ژل در آن تزریق شده است در ماندگاری ژل پروفایلو تاثیر دارد. میزان حرکت یک عضو در ماندگاری ژل تاثیر می‌گذارد. هرچند پروفایلو بیشتر برای احیای پوست استفاده می‌شود تا حجم دهی؛‌ اما مهم است که این نکته رو بدونید و با علم به اون ژل رو نتخاب کنید‌. از Profhilo بیشتر برای مناطق پایینی گردن، گردن،قفسه سینه، دست، صورت و پا استفاده می‌شود.

مکانیسم عمل پروفایلو 

ژل پروفایلو از یک ماده آب دوست تهیه شده است و رطوبت رسانی خوبی دارد. این ماده که هیالورونیک اسید نامیده می‌شود در بدن انسان هم یافت می‌شود. ژل پروفایلو باعث هیدراتاسیون پوست می‌شود و در این فرآیند می‌تواند 1000 برابر وزنی که دارد آب جذب کند. 

 درنتیجه با تزریق پروفایلو به پوست شما، پوست بین 3 تا 5 روز پس از تزریق شفاف و روشن شده و کدورتش به مرور کم می‌شه. همانطور که اشاره شد پوست بعد از 30 سالگی کلاژن سازی رو کمتر می‌کنه و این ژل با اثرگذاری ثانویه باعث تحریک کلاژن سازی و لیفت پوست می‌شود. 

هر نوع ژل Profhilo دارای وزن مولکولی خاصی است و در افراد با ویژگی‌های متفاوت شرایط درمان اثرگذارتری رو فراهم می‌کنه و منجر به بهبود کیفیت پوست و زیبایی بیشتر آن می‌شود. 

تفاوت جالپرو یا پروفایلو در چیست؟

هدف تمامی فیلرها و ژل‌ها کمک به تحریک کلاژن سازی، افزایش سلامت و شادابی پوست است. جالپرو و پروفایلو بیشتر برای جوانسازی به کار می‌روند و نقش چندانی در حجم دهی به اعضای صورت یا اندام‌های بدن ندارند. تفاوت این دو در ترکیبات سازنده و جزییات‌شان در اثرگذاری است که در جدول زیر اومده.

پروفایلو جالپرو
دارای تعداد نقاط بیشتر برای تزریق در یک ناحیه خاص است و نتایج چند روز بعد قابل مشاهده است.تعداد نقاط تزریق در یک ناحیه کمتر است و نتایج بلافاصله قابل مشاهده است.
در Profhilo آزادسازی اسید هیالورونیک آهسته انجام می‌شود. چالپرو به کمک سلولهای فیبروبلاست در زیر پوست به پروتئین سازی و کلاژن سازی کمک می‌کند. 
Profhilo جنبه‌ی آبرسانی و جوانسازی قوی‌تری دارد‌. جالپرو با تحریک کلاژن سازی و آزادسازی اسید هیالورونیک باعث جایگزینی HA از دست رفته می‌شود. 
بیشتر برای لیفت و شفافیت پوست استفاده می‌شودبه جهت داشتن اسیدآمینه در درمان کک و مک و لکه از پروفایلو موثرتر است. 

نتیجه‌گیری؛ تزریق حرفه‌ای ژل پروفایلو در کلینیک دکتر لیلی هاشمی

ژل پروفایلو محصولی است که مبدأ تولید آن کشور ایتالیا بوده و برای جوانی و بازیابی طراوت پوست یک گزینه کلیدی و تاثیرگذار است. این ژل 5 منطقه تزریق در صورت دارد که پزشک اونها رو می‌شناسه و ژل رو از طریق این مناطق به لایه‌های عمیق پوست تزریق می‌کنه تا بهترین نتیجه رو بگیرید. 

نتایج چند روز بعد پدیدار شده و چین و چروک‌های پوستی به مرور محو می‌شوند. حتی وقتی که خوابیده‌اید ژل Profhilo دست از جوانسازی پوست شما برنمی‌داره و تمام قد پروسه آبرسانی رو تا زمانی که اثرات ژل ماندگار باشد، ادامه میده!

جهت رزرو وقت و تزریق Profhilo می‌تونید از خدمات کلینیک دکتر لیلی هاشمی بهره‌مند بشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. 

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟