ژل لب مدل گرد

ژل لب مدل گرد+هزینه و مزایا👩🏻‍🦰

تزریق ژل لب برای جذابیت بیشتر لب‌ها، حجم دهی و اصلاح فرم لب بهترین گزینه ممکن است. ژل لب به مدل‌های مختلفی تزریق می‌شود که تزریق ژل لب مدل گرد جزو مدل‌های پرطرفدار است. 

ژل لب مدل گرد برای دختران جوان و بانوانی با سن زیر 40 سال بسیار مناسب است و پیشنهاد می‌شود. این مدل بیشتر روی برجستگی لب‌ها و افزایش حجم لب تمرکز می‌کند که در ادامه بیشتر درباره‌ی آن صحبت می‌کنیم:

معرفی تزریق ژل لب مدل گرد

در این مدل بیشتر ژل روی بخش میانی لب یعنی قوس بالای لب(کمان کوپید) تزریق می‌شود. این مدل حجم لب را بیشتر می‌کند و به آن حالت کروی می‌دهد و باعث دیده شدن لب‌ها به شکل غنچه می‌شود. به همین علت به ژل لب مدل گرد، ژل لب غنچه‌ای نیز می‌گویند. 

پس از ضدعفونی‌ کردن و تزریق ژل با سوزن های نازکی به لب‌ها، پزشک با دست ژل را حرکت داده به آن فرم نهایی گرد را می‌دهد. ژل لب مدل گرد زوایای لب را اصلاح کرده و آنها را از حالت تیز خارج می‌کند. 

ژل لب مدل گرد به لب بالایی و پایینی حجمی برابر می‌دهد و لب‌ها را برجسته‌تر از حد معمول نشان می‌دهد و در عین حال طبیعی دیده شده و حالتی غیرمعمول ندارد. 

مزایای تزریق ژل لب مدل گرد

تزریق ژل لب مدل گرد برای زیبایی بیشتر
تزریق ژل لب مدل گرد در کلینیک دکتر لیلی هاشمی

به‌طور کلی مزایای تزریق ژل لب اصلاح فرم لب و حالت بخشی بهتر به لب‌ها است: اما دیگر مزیت‌های تکنیک تزریق ژل لب مدل گرد عبارتند از:

  • از بین رفتن چین و چروک‌های سطح لب و اطراف لب
  • رفع عدم تقارن دوطرف لب
  • ماندگاری مناسب
  • نتیجه طبیعی و فوری پس از تزریق
  • جوانسازی چهره و لب
  • آبرسانی به پوست و نرمی صاف شدن آن 

عوارض تزریق ژل لب مدل گرد

عوارض معمول تزریق ژل لب مدل گرد مثل عوارض تزریق سایر ژل‌ها تورم، کبودی و ورم است که پس از گذشت 3 الی 5 روز رو به بهبود می رود و با کمپرس سرد نیز، تورم و کبودی کنترل می‌شود. 

در صورت تزریق اصولی نزد پزشک متخصص و حاذق عوارض تزریق به کمترین حد خود رسیده‌ و خطری متقاضی رو تهدید نمی‌کند. 

ماندگاری ژل لب مدل گرد

مراقبت بعد از تزریق ژل لب، کیفیت ژل و نحوه تزریق پزشک در ماندگاری ژل لب مدل گرد تاثیر بسیار دارند؛ اما به‌طور کلی ژل لب مدل گرد بین 6 تا 12 ماه ماندگاری دارد و پس از جذب کامل ژل به دلیل فرآیند کلاژن سازی مقداری از فرم لب باقی می‌ماند که پس از تمدید ژل می‌توان حالت گرد را مجدد به لب داد. 

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب مدل گرد چیست؟

توجه مراقبت‌های بعد از تزریق ژل می‌تواند به ماندگاری و نتایج بهتر آن کمک کند. مهم‌ترین مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب مدل گرد:

  • تا دو روز نوشیدنی‌ داغ میل نشود.
  • به لب‌ها فشار وارد نکنید و آنها را روی هم فشار ندهید.

    ژل لب مدل گرد از انواع مدل‌های لب است که برای جذابیت هر چه بیشتر استفاده می شود.
    ژل لب مدل گرد از انواع مدل‌های لب
  • تا از بین رفتن کامل بی‌حسی از خوردن و آشامیدن بپرهیزید.
  • برای کاهش اثرات ورم و کبودی از کمپرس سرد کمک بگیرید.
  • ورزش سنگین و فعالیت‌های طولانی مدت تا 48 ساعت ممنوع!

After 12 to 24 hours, your pain should go away. Your swelling should go away after 24 to 48 hours, but it may take up to a week.

علت ورم بعد از تزریق ژل لب مدل گرد چیست؟

التهاب و تورم لب پس از تزریق ژل طبیعی است. اما بخاطر ورود کانول یا سوزن و همچنین تحریک عروق ریز داخل لب و در نهایت افزایش خون رسانی در این قسمت ورم و التهاب ایجاد می‌شود. معمولا این ورم بین 3 تا 5 روز طول می‌کشد و در برخی از موارد 7 الی 14 روز ادامه می‌یابد. 

نوع ژل در میزان ورم نیز مهم است. ژل‌هایی که آب کمتری جذب می‌کنند به سختی ورم می‌کنند و برای تزریق به خطوط لب گزینه مناسبی هستند. 

البته برای بخش‌های دیگر لب نوع دیگری از ژل پیشنهاد می‌شود. ضمنا تورم با کمپرس یخ و مکمل‌هایی مثل بروملین و آرنیکا که توسط پزشک تجویز می‌شوند، کاهش می‌یابد. 

دلیل خشکی لب بعد از تزریق ژل لب مدل گرد چیست؟

اصولاً خشکی لب پس از تزریق ژل لب مدل گرد پیش می‌آید. کسانی که ورم را تجربه کرده‌اند احتمالا خشکی لب هم داشته‌اند. این خشکی مشکل خاصی نیست و بیشتر در اثر زدن کرم بی‌حسی روی لب ایجاد می‌شود. 

بسیاری از افراد بعد از ژل لب مداوم زبان خود را روی لب می‌کشند تا آن را مرطوب کنند؛ اما این کار باعث خشکی بیشتر پوست سطحی لب می‌شود. 

ضمنا استفاده از لوازم آرایشی مثل انواع کرم و رژ لب نیز، باعث خشکی لب پس از تزریق ژل مدل گرد می‌شود. پیشنهاد می‌شود تا بهبودی کامل لب و رفع خشکی که موقتی و کوتاه است از انواع بالم لب و مرطوب کننده های طبیعی مثل روغن نارگیل استفاده شود.

تزریق ژل لب مدل گرد توسط دکتر لیلی هاشمی

کاندیدای مناسب تزریق ژل لب مدل گرد چه کسانی هستند؟

افرادی که بصورت ژنتیکی لب های نازکی دارند و یا لب های نامتقارن یکی خیلی بزرگ یا یکی خیلی کوچک دارند و یا افرادی که دارای لب های معمولی اند و خواستار این هستند که لب های برجسته و غنچه ای و گرد داشته باشند.اگر شما هم بین این دسته ها هستید پس میتوانید تزریق ژل لب مدل گرد را انجام دهید.

هزینه ژل لب مدل گرد

حتما برای تزریق ژل لب مدل گرد و پی بردن به هزینه ها از دوستان و اشنایان و یا حتی کلینیک های سطح شهر بارها و بارها سوال پرسیده اید ایا هزینه ژل لب مدل گرد در تهران با شهرهای دیگر متفاوت است؟ ایا برای تمامی مراجعه کنندگان هزینه ژل لب مدل گرد یکسان است؟ قطعا خیر با توجه به اناتومی لب شما و یا حتی جنس مواد استفاده شده قیمت ها می تواند متفاوت باشد، مقدار ژل مصرفی برای هر فرد در مدل گرد متفاوت می باشد و از همین رو هزینه های ترزریق ژل لب مدل گرد برای همه یکسان نیست لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره های کیلینیک تماس حاصل فرمایید.

اگر از تزریق ژل لب مدل گرد راضی نبودم چه کنم؟

خب طبیعی است که گاهی از نتیجه کار به هر دلیلی راضی نباشید اما باید برای از بین بردن این عامل نارضایتی چه کنیم؟!!خب دو روش وجود دارد یکی اینکه توسط پزشک آنزیم تزریق شود و ژل لب را تجزیه و از بین ببرید که به مهارت بالایی هم نیاز دارد و راه دیگر هم این است که صبر کنید!بله صبر کنید تا مدت ماندگاری و دوام ژل لبتان تمام شود و تادااا شما لب های اولیه ی خود را دارید..

آیا برند ژل در تزریق ژل لب گرد تاثیر دارد؟

در بحث تزریق ژل، مخصوصا تزریق ژل به لب‌ها برند و کیفیت ژل تزریقی اهمیت بالایی دارد. سعی کنید به کلینیک‌هایی مراجعه کنید که از ژل‌های باکیفیت‌ و معتبری مثل ژل لب نورامیس یا رووفیل استفاده  و از انواع‌ ژل‌های درجه 2 و 3 اجتناب می‌کنند.

استفاده از ژل‌های درجه چند هر چند بار هزینه کمتری روی دوش زیباجو می‌گذارد؛ اما باعث ایجاد عوارضی مثل گوله شدن ژل لب می‌شود.

بهترین ژل‌های لب، ژل‌های بر پایه هیالورونیک اسید است که خاصیت جوانسازی و هیدراته کردن پوست را دارند و باعث رفع چروک های پوستی و افزایش حجم لب می‌شوند و برای تزریق ژل لب مدل گرد بهترین نوع ژل‌های موجود در بازار هستند.

کلام نهایی

تزریق ژل لب مدل گرد باعث افزایش حجم برابر لب بالا و پایین و جمع‌تر شدن حاشیه لب می‌شود. این مدل در دسته‌بندی مدل‌های مدرن و جدید قرار دارد و بیشتر مورد پسند خانم‌های جوان است.

جهت مشاهده انواع‌ مدل ژل لب، نحوه‌ی تزریق ژل توسط پزشک، بررسی نظرات زیباجویان و همچنین دریافت وقت ویزیت به صفحه‌های اجتماعی کلینیک‌ دکتر هاشمی مراجعه کرده و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. 

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟