تزریق ژل لب نورامیس در کلینیک دکتر لیلی هاشمی

انواع ژل لب نورامیس+مزایا و ماندگاری💉

یکی از بهترین راهکارهای حجم دهی به لب استفاده از ژل‌های معتبر و درجه یکی مثل ژل لب نورامیس است. این ژل به‌عنوان یک ژل ایمن، ماندگار و در عین حال مقرون به صرفه برای از بین بردن خطوط اطراف لب، چروک‌های زیر، خط خنده و حجم دهی به لب کاربرد دارد.

توصیه می‌شود با نظر متخصص برای افزایش حجم لب این ژل را تزریق کنید. نورامیس 6 نوع مختلف دارد و از نظر بسیاری از پزشکان بهترین فیلر لب در سراسر دنیاست.

ژل لب نورامیس چیست؟

ژل لب نورامیس یکی از انواع‌ فیلر های پوستی دوفازی بر پایه اسیدهیالورونیک است که شرکت کره‌ای مدیتوکس کره جنوبی آن را تولید می‌کند. 

برند ژل لب رووفیل ماندگاری بالا و اثرگذاری زیادی دارد. عوارض جانبی خیلی ناچیزی دارد و سالهاست که تاییدیه شرکت‌های غذا و دارو آمریکا و کره جنوبی و سازمان کیفیت داروی اروپا را گرفته است.

کاربرد ژل لب برند نورامیس

پوست بدن که در اثر نور آفتاب، افزایش سن و عوامل محیطی و ژنتیکی دچار افتادگی و چروک می‌شود با کمک تزریق انواع‌ فیلر مثل ژل نورامیس احیا شده و شادابی سابق را به دست می‌آورد.

در این میان لب‌ها به کمک تزریق ژل لب نورامیس بیشترین تغییرات را می‌کنند و زیباتر از همیشه به نظر می‌رسند. این ژل با تزریق عمیق در بخش‌های میانی پوست لب باعث بازسازی ساختار درونی پوست، افزایش حجم و کاهش چروک‌های ریز و عمیق اطراف لب می‌شود.

مهم‌ترین کاربردهای ژل لب نورامیس حجیم کردن لب‌ها، بهبود جای زخم یا رد بخیه روی لب یا اطراف آن، کاهش چین و چروک‌های ریز و درشت اطراف لب و دهان است.

مزایای تزریق ژل لب نورامیس چیست؟

تزریق ژل لب نورامیس ظاهر زیباتری به لب میدهد و این بهترین مزیت استفاده از این برند ژل لب است.در ادامه مزایای بیشتر ژل لب نورامیس:

  • انواع چروک‌های عمیق، متوسط و سطحی پوست را برطرف می‌کند.
  • ژل لب نورامیس نامتقارن بودن بودن لب‌ها را برطرف می‌کند.
  • از خشکی پوست لب جلوگیری می‌کند و باعث آبرسانی به پوست می‌شود. دلیل این امر وجود هیالورونیک اسید در ژل است.
  • ژل لب نورامیس زیست سازگار هست و این یعنی باعث بروز واکنش‌های آلرژیک و حساسیت نمی‌شود.
  • اثرات برند نورامیس بلند مدت بوده و ماندگاری ژل لب این نوع راضی کننده است. همچنین  ذرات این ژل در پوست تجزیه می‌شود و اثرات مخرب روی پوست لب نمی‌گذارد.
  • درد کمی دارد و معمولا به علت وجود بی‌حسی درد چندان احساس نمی‌شود.
مزایای ژل لب نورامیس
مزایای ژل لب نورامیس

معرفی انواع ژل لب نورامیس

همانطور که اشاره کردیم ژل نورامیس 6 مدل مختلف دارد که همگی آنها مورد تایید سازمان FDA آمریکا و اروپا بوده و کیفیت بالایی دارند:

ژل لب نورامیس دیپ(Neuramis Deep )

اندازه ذرات این مدل متوسط و بیشتر برای خطوط عمیق و چروک‌های زیاد پیشانی کاربرد دارد. باعث افزایش حجم لب و رفع خطوط خنده و چروک‌های اطراف دهان هم می‌شود.

ژل لب نورامیس دیپ به همراه لیدوکائین(Neuramis  Deep Lidocaine)

تمام ویژگی‌های این ژل لب مشابه نورامیس دیپ است و تفاوت آنها وجود لیدوکائین در این نوع جهت کاهش درد است.

ژل نورامیس به همراه لیدوکائین(Neuramis  Lidocaine)

این نوع از ژل برای رفع چین چروک‌های ریز و خطوط سطحی تزریق می‌شود. تفاوت آن با ژل لب نورامیس وجود لیدوکائین در ترکیب آن است که از بروز درد جلوگیری می‌کند. این نوع از ژل لب به صورت اینترادرمال به ناحیه‌های عمیقی در پوست هم تزریق می‌شود. در ترکیب این مدل اسید هیالورونیک به مقدار 20 میلی‌گرم بر میلی‌لیتر و همراه کراس لینک بای فازیک به کار رفته است. 

ژل لب نورامیس لایت( Neuramis Light)

ذرات خیلی کوچک و ریزی دارد و تزریق ژل لب از این مدل برای از بین بردن خطوط سطحی و ریز اطراف لب و دهان کاربرد دارد. این مدل در آبرسانی و جوانی پوست تاثیر بسزایی دارد و در منطقه درم پوست تزریق می‌شود. 

ژل نورامیس والیوم به همراه لیدوکائین( Neuramis Volume Lidocaine)

تزریق ژل لب نورامیس مدل والیوم به علت وجود ذرات بزرگتر برای رفع چین و چروکهای عمقی ‌تر در ناحیه درم پوست انجام می‌شود. همچنین حجم دهی این ژل به لب‌ها عالی است. 

ژل نورامیس مزو (Neuramis Meso)

در ترکیبات ژل لب نورامیس مزو از کراس استفاده نشده و فقط از اسید هیالورونیک و قند مانیتول استفاده شده است. این ژل برای حجم‌دهی کاربرد چندانی ندارد و بیشتر جهت آبرسانی و احیای بافت پوست استفاده می‌شود. 

ماندگاری ژل لب نورامیس

نورامیس کیفیت خود را با تاثیرات مثبت و عوارض جانبی ناچیزی که دارد به همگان اثبات کرده است. ماندگاری انواع‌ فیلرها علاوه بر کیفیت و ترکیبات ژل به مراقبت‌های زیباجویان پس تزریق، متابولیسم بدن، ژنتیک و جنس پوست نیز، بستگی دارد. 

بنابراین در همه افراد ماندگاری این ژل لب معین نیست و فرد به فرد تفاوت دارد. ماندگاری ژل لب نورامیس چیزی بین 9 الی 18 ماه تخمین زده شده که این عدد در افرادی که ورزش می‌کنند یا فعالیت‌های سنگین دارند کم‌تر است.

تزریق فیلر لب طبیعی برند نورامیس در کلینیک زیبایی دکتر لیلی هاشمی.
تزریق ژل لب برند نورامیس توسط دکتر لیلی هاشمی

عوارض ژل لب نورامیس

عوارض جانبی خیلی ناچیزی مثل ورم و کبودی کمی بعد از تزریق دراد که با کمپرس سرد هم قابل رفع هستند.سالهاست که تاییدیه شرکت‌های غذا و دارو آمریکا و کره جنوبی و سازمان کیفیت داروی اروپا را گرفته است.

تزریق ژل لب نورامیس در کلینیک دکتر لیلی هاشمی

تزریق ژل لب توسط دکتر لیلی هاشمی

قیمت و هزینه ژل برند نورامیس

ژل لب برند نورامیس جزو برندهای خوب در تزریق ژل بهه لب است که قیمت ژل لب نورامیس و درکل قیمت ژل لب با توجه به کاربرد آن توسط پزشک و میزان ژل تزریق شده تعیین می‌شود.

نتیجه‌گیری؛انواع ژل لب نورامیس

ژل لب نورامیس یکی از بهترین‌ها در حوزه انواع فیلرها است که می‌تواند حجم مطلوبی به لب‌های زیبای شما بدهد. در این کلینیک از انواع‌ ژل نورامیس اصل استفاده و بهترین کیفیت را به زیبارویان ارائه می‌دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی خدمات کلینیک دکتر لیلی هاشمی و دریافت وقت ویزیت و تزریق به شماره‌های موجود در سایت کلینیک تماس بگیرید‌ و پس از دریافت مشاوره‌، نوبت خود را قطعی کنید.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟