کسانی که تزریق چربی‌ داشته اند

نظرات کسانی که تزریق چربی‌ داشته اند🧐فیلم

کسانی که تزریق چربی‌ داشته اند قطعا قبل از اقدام به این عمل تحقیق کرده و نظرات سایرین را جویا می‌شوند. این خیلی مهم است که نسبت به مزایا و عوارض تزریق چربی‌ آگاه باشید و با آگاهی کامل دست به تغییرات با تکنیک تزریق چربی بزنید.

در ادامه به نظرات کسانی که تزریق چربی داشته اند می‌پردازیم و به این سوالات جواب خواهیم داد:

  1. تزریق چربی در کدام نواحی، پرطرفدار تر است؟
  2. مزایا تزریق چربی؟
  3. آیا تزریق چربی نیاز به تمدید دارد؟یا تزریق چربی یک جلسه ای است؟
  4. چه نقاطی از بدن برای برداشت چربی مناسب‌تر هستند؟
  5. تزریق چربی چقدر طول می‌کشد؟
  6. ماندگاری تزریق چربی بیشتر است یا تزریق ژل؟
  7. عوارض تزریق چربی؟
  8. ممکن است بعد از تزریق چربی به صورت کور شوید؟!
  9. آیا تزریق چربی درد دارد؟

نظرات کسانی که تزریق چربی داشته اند؟

کسانی که نزد پزشک حرفه‌ای و کار بلد تزریق چربی داشته اند عموما از تزریق خود نتایج فوق‌العاده به دست آورده و بسیار راضی هستند. اغلب کسانی که تزریق چربی‌ داشتن از ماندگاری تزریق چربی و کیفیت آن احساس خرسندی کرده‌اند.

تزریق چربی‌ باعث شده تموم کسانی که صورت لاغر و استخوانی دارند و از این موضوع رنج می‌برند، چهره ای پر و جذاب تر داشته باشند. حتی برای کسایی که گودی دور چشم دارند هم ایده مناسبی جهت رفع سیاهی و گودی است.

نظرات کسانی که تزریق چربی داشتن و به کلینیک و پزشک معتبری مراجعه کرده‌ بالاتفاق این هست که تزریقی چربی یه راه تضمینی برای جوانی مجدد پوست و داشتن چهره‌ای جوان‌تر از همیشه است.

نمونه کار کسانی که در کلینیک دکتر لیلی هاشمی تزریق چربی انجام داده اند
نمونه کار کسانی که در کلینیک دکتر لیلی هاشمی تزریق چربی انجام داده اند

چه نواحی از بدن برای تزریق چربی مناسب اند؟ تزریق چربی در کدام نواحی، پرطرفدار تر است؟

عموما تزریق چربی به نواحی خاصی بیشتر از سایر بخش‌ها صورت می‌گیرد. این نواحی عبارتند از:

تزریق چربی‌ به لب 

یکی از پرطرفدارترین بخش‌ها برای تزریق فیلر از انواع مختلف مثل ژل یا چربی لب‌ها هستند. کسانی که تزریق چربی داشته اند عموما از تزریق چربی به لب‌ها جهت افزایش حجم لب، فرم دهی به لب‌های باریک، رفع خط خنده و خطوط ریز اطراف لب بهره برده‌اند.

تزریق چربی‌ به گونه

تزریق چربی به گونه یکی از پرطرفدارتین نواحی تزریق چربی است. تزریق چربی به گونه به تمام کسانی که گونه‌‌های تحلیل رفته و گود بر اثر عواملی مثل کاهش وزن ناگهانی، کهولت سن و یا ژنتیک دارند پیشنهاد می‌شود. در این روش با افزایش حجم اصولی گونه‌ها و کانتورینگ صورت جوانی و شادابی مجدداً به صورت برمی‌گردد‌. کسانی که تزریق چربی داشتن نسبت به تزریق چربی به گونه‌ نظرات مثبت و بازخوردهای خوبی را ارائه داده‌اند.

نظر خانمی که در کلینیک دکتر لیلی هاشمی تزریق چربی انجام دادند

تزریق چربی زیر چشم

سیاهی و گودی زیر چشم‌ها یکی از مشکلات شایع در بسیاری از کسانی است که تزریق چربی‌ داشته اند. این مشکلات با کمک روش‌های مدرنی مثل تزریق چربی تا حد زیادی رفع می‌شوند. از تزریق چربی زیر چشم برای کاهش خطوط زیر چشم، رفع سیاهی هاله دور چشم و جوانسازی پوست زیر چشم استفاده می‌شود.

تزریق چربی‌ به باسن

یکی از مواردی که متقاضیان زیادی را در حوزه تزریق چربی به خود اختصاص می‌دهد، تزریق چربی به باسن است. این تکنیک‌ برای کسانی که قصد فرم‌دهی و افزایش حجم باسن را دارند بسیار توصیه می‌شود و کاملآ امن و بی‌خطر است. طبق نظرات کسانی که تزریق چربی داشتهن مهم‌ترین مراقبتی که بعد از تزریق چربی به باسن باید انجام داد، ننشستن و نخوابیدن روی باسن تا زمان بهبودی کامل جهت دریافت نتایج عالی است‌ . از پرطرفدارترین ناحیه ها برای تزریق چربی، تزریق چربی به باسن است.

تزریق چربی به شکم

تزریق چربی به شکم یا اچ کردن شکم در واقع ساکشن چربی از شکم و تزریق مجدد آنها به حالت سیکس پک به شکم است. کسانی که تزریق چربی‌ داشته اند می‌گویند: واقعا هیچ روشی به اندازه‌ی تزریق چربی به شکم در ساختن شکم چند تکه و عضلانی سریع عمل نمی‌کند!!

تزریق چربی به سینه

جهت رفع عدم تقارن در سینه‌ها و همچنین لیفت و فرم‌دهی به سینه های افتاده می‌توان از تزریق چربی استفاده کرد. کسانی که تزریق چربی داشته‌اند از تزریق چربی به سینه به جهت ماندگاری مناسب، نتایج طبیعی و عوارضی‌ به مراتب کمتر از پروتزهای مصنوعی بسیار راضی بوده‌اند و احساس خوبی از دریافت این خدمات زیبایی داشتند.

تزریق چربی به بازو 

متقاضیان حجم دهی با تزریق چربی‌ به عضلات دوسر و سه سر بازو آقایون بدن سازی هستند که میخواهند بازوهای حجیم و ورزشکاری داشته باشند. این روش برای کسانی که با رژیم غذایی و ورزش نتوانسته‌اند حجم کافی به عضلات بازو بدهند بی‌نظیر است.

مزایای تزریق چربی‌ در کسانی که تزریق چربی‌ داشته اند؟

کسانی که تزریق چربی انجام داده‌اند از مزایای این روش چنین می‌گویند که دوران نقاهت کوتاهی دارد و به جهت اینکه چربی‌ از بدن خود فرد برداشت می‌شود عموما پیوند پس زده نشده و خیلی زود با عضوی که چربی را دریافت کرده است مچ می‌شود. 

تزریق چربی‌ اگر توسط یک پزشک ماهر انجام شود، می‌تواند بسیاری از نواقص صورت و اندام را رفع کند و چهره‌ای زیباتر به اشخاص هدیه دهد. همانطور که کسانی که تزریق چربی‌ داشته اند با رعایت این شرط به نتایج دلخواه خود رسیده‌اند.

نظر یکی از کسانی که تزریق چربی داشته اند

تزریق چربی‌ حتی باعث جوانسازی پوست و ایجاد طراوت دوباره در چهره و اندام کسانی که تزریق چربی‌ انجام دادن، می‌شود و این باعث رضایت‌ بیش از 90 درصدی متقاضیان از این روش شده است.

همچنین این تکنیک یک روش غیرتهاجمی و بدون جراحی‌ بوده و نتایج حاصل از آن ماندگاری طولانی مدت دارند. ماندگاری طولانی مدت یکی از مزایایی است که اکثر کسانی که تزریق چربی‌ داشته اند از آن احساس رضایت می‌کنند. 

عوارض تزریق چربی‌ در کسانی که تزریق چربی‌ داشته اند ؟

اگر از کسانی که تزریق چربی داشته اند بپرسید قطعا می‌گویند اگر برای تزریق چربی به یک پزشک باتجربه مراجعه کنید عوارض خاصی را مشاهده نخواهید کرد.

عوارض کوتاه مدت تزریق چربی‌ مشترک بین اکثر کسانی که تزریق چربی‌ انجام دادن، کبودی، ورم و قرمزی محل تزریق و محل برداشت است که طی مدت کوتاه معمولا کمتر از یک هفته برطرف می‌شوند؛ البته کمپرس سرد نیز، برای کاهش این عوارض تاثیر بسزایی دارد. 

تجمع مایعات زیر پوست از دیگر عوارض کمتر دیده شده در کسانی تزریق چربی داشته اند، است و آمبولی چربی نیز یک عارضه بشدت نادر اما جدی است که احتمال بروز آن در افرادی که کاندید صدرصد نامناسبی برای تزریق چربی هستند، وجود دارد.

نمونه کار تزریق چربی در کلینیک دکتر لیلی هاشمی
نمونه کار تزریق چربی در کلینیک دکتر لیلی هاشمی

نامنظمی کانتور و اسکار در محل برداشت چربی‌ از سایر عوارض برداشت غیر اصولی و ساکشن نامناسب چربی از اندام‌های بدن بوده ‌‌و البته این خطرات بین کسانی که تزریق چربی داشتن بسیار نادر  است.

آیا تزریق چربی نیاز به تمدید دارد؟یا تزریق چربی یک جلسه ای است؟

اینکه تزریق چربی در کدام نقطه از بدن انجام می‌شود در تعداد جلسات تزریق چربی تاثیر مستقیم دارد. جلسه دوم تزریق چربی عمدتاً زمانی نیاز است که برای کسانی که تزریق چربی‌ داشته اند در ناحیه تزریق شده عدم تقارن اتفاق افتاده باشد. برخی پزشکان در جلسه اول قداری چربی اضافه برداشت می‌کنند تا در صورت نیاز برای تزریق مجدد نیاز به برداشت دوباره چربی نباشد.

جلسه دوم تزریق چربی صورت در کسانی که تزریق چربی انجام داده اند

چه نقاطی از بدن برای برداشت چربی مناسب‌تر هستند؟

با توجه به اندام کسانی که تزریق چربی‌ داشته اند و میزان چربی که در نقاط مختلف بدن وجود دارد، محل مناسب برای برداشتن چربی در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. نقاطی مثل ران، پهلوها و باسن که نسبت به رژیم‌های غذایی مقاومت بالاتری دارند برای برداشت چربی مناسب‌ترند.

ماندگاری تزریق چربی بیشتر است یا تزریق ژل؟

نتایج تزریق ژل و تزریق چربی تفاوت قابل توجهی با یکدیگر ندارند اما ماندگاری این دو با یکدیگر تفاوت دارد. اینکه برای شما تزریق چربی مناسب‌تر است یا تزریق ژل در جلسه مشاوره توسط پزشک متخصص به شما پیشنهاد خواهد شد. در حالت کلی طبق گفته کسانی که تزریق چربی‌ داشته اند، چربی نسبت به ژل ماندگارتر است.

تزریق چربی چقد ماندگاری داره؟در کسانی که تزریق چربی داشته اند

سوالات متداول از کسانی که تزریق چربی داشته اند

1. آیا تزریق چربی درد دارد؟

از آنجا که میزان چربی استفاده شده در تزریق چربی به صورت کمتر است در نتیجه تزریق چربی به صورت درد کمتری هم دارد. در تزریق چربی به سایر نقاط بدن از جمله سینه و باسن میزان دردی که کسانی که تزریق چربی داشته اند لازم بوده تحمل کند بیشتر بوده‌است که با استفاده از مسکن‌های خوراکی می‌توان درد آن را کنترل کرد. به طور کلی شما درد غیرقابل تحملی را در هنگام تزریق چربی متحمل نخواهید شد.

2. دوره بهبودی بعد از تزریق چربی؟

بعد از تزریق چربی معمولاً تورم و کبودی در ناحیه تزریق شده در کسانی که تزریق چربی داشته اند طبیعی است که به مرور زمان از بین می‌رود.

3. تزریق چربی چقدر طول می‌کشد؟

اینکه تزریق چربی در چه نقطه‌ای از بدن انجام می‌شود در مدت زمان تزریق چربی تاثیرگذار است. برای مثال در کسانی که تزریق چربی‌ داشته اند، تزریق چربی به صورت حدوداً یک ساعت زمان می‌برد در حالی که تزریق چربی به سینه و باسن نیاز به زمان بیشتری دارد؛ حدودا ۳ساعت!!

کلام آخر؛ نظرات کسانی که تزریق چربی داشته اند

می‌توانید با مراجعه به صفحات اجتماعی کلینیک‌ دکتر لیلی هاشمی مانند آپارات یا اینستاگرام نظرات کسانی که تزریق چربی انجام دادن را مطالعه کرده و از نزدیک روند تغییرات آنها قبل و بعد از تزریق چربی مشاهده‌ کنید. 

با اطلاع از نظرات کسانی که تزریق چربی داشته اند با دید بهتر نسبت به مزایا و عوارض این تکنیک‌، آن را انتخاب و از خطرات احتمالی تزریق چربی نیز، اطلاعات کافی را کسب کنید. جهت دریافت وقت از کلینیک دکتر لیلی هاشمی و انجام خدمات زیبایی برای داشتن صورتی زییاتر از اکنون با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید‌ و فراموش نکنید زیباترین هستید و با کلینیک دکتر هاشمی زیباتر از همیشه می‌درخشید.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟