هزینه‌ تزریق چربی به صورت

هزینه تزریق چربی به صورت💟سال1403💟ماندگاری

هزینه تزریق چربی به صورت یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که به آن اهمیت خواهیدداد،اگر از میان انواع روش‌های زیبایی صورت تزریق چربی به صورت را انتخاب کرده‌باشید. تزریق چربی‌ به صورت یکی از روش‌های مدرن و جدید برای جوانی دوباره‌ی پوست است. با توجه به اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی راه‌های زیادی برای جوانسازی و زیباسازی پوست ارائه می‌شود همه ما به دنبال بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه می‌گردیم. 

تزریق چربی به صورت البته در مقایسه با عمل‌های سنگین جراحی و روش‌های نسبتا خطرناک با هر هزینه‌ای که باشد، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای احیای پوست است.

هزینه تزریق چربی‌ به صورت

هزینه تزریق چربی‌ به صورت با توجه به تجهیزات هر کلینیک، میزان تخصص و مهارت پزشک مشخص می‌شود؛ البته میزان چربی برداشت شده و مقدار چربی‌ تزریقی نیز، در هزینه تزریق چربی اثرگذاری خود را دارند. 

تزریق چربی به صورت ممکن است نیاز به ترمیم داشته باشد که این مورد نیز جزو هزینه‌های تزریق محاسبه می‌شود. نمی‌توان یک قیمت واحد برای تزریق چربی مشخص کرد زیرا محل ساکشن چربی و مقداری که به هر شخص تزریق می‌شود با دیگری متفاوت و قیمت نهایی نیز فرق می‌کند. 

هزینه تزریق چربی‌ به صورت برای جوانسازی کل صورت بیشتر است.
هزینه تزریق چربی‌ به صورت نسبت به عمل جراحی مقرون به صرفه تر است.

بررسی‌ عوامل موثر در هزینه تزریق چربی به صورت 

همانطور که اشاره کردیم هزینه تزریق چربی به هر فرد متفاوت است. در واقع، پیچیدگی تزریق چربی‌ به صورت هر شخص در قیمت نهایی تزریق چربی موثر است.

پزشک با بررسی دقیق صورت، مواضعی که نیاز به تزریق چربی دارند را مشخص و میزان چربی لازم را جهت برداشت را تعیین می‌کند. 

ضمن اینکه درخواست بیمار و خدماتی که برای دریافت آن به پزشک مراجعه کرده است هم در قیمت تزریق چربی به صورت اثر خود را می‌گذارند؛ بنابراین تزریق چربی به صورت هر شخص نیاز به طرح و برنامه مخصوص به آن شخص را دارد و قیمت تزریق چربی‌ به صورت، فرد به فرد فرق می‌کند. 

لازم به ذکر است تزریق چربی به صورت طی چندین مرحله انجام می‌شود و رضایت‌بخش بودن تزریق چربی به تکنیک و مهارت پزشک در برداشت چربی‌، پالایش آن و تزریق اصولی است. خالص سازی چربی باعث ماندگاری بیشتر اثرات تزریق و افزایش هزینه تزریق چربی به صورت می‌شود.

نمونه کار تزریق چربی به صورت در کلینیک دکتر لیلی هاشمی
نمونه کار تزریق چربی به صورت در کلینیک دکتر لیلی هاشمی

سایر موارد اثرگذار در هزینه تزریق چربی

جز پیچیدگی تزریق، روند خالص سازی و تکنیک پزشک عوامل دیگری هم در قیمت تزریق چربی به صورت تأثیر گذار هستند که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

موضع تزریق چربی

هر بخش از صورت مقدار متفاوت و روش تزریق خاص خود را دارد. بخش‌های حساس‌تر، دقت و تمرکز بیشتری را طلب می‌کنند و بالطبع هزینه‌ تزریق به صورت نیز در هر بخش فرق دارد.

میزان تزریق چربی

میزان تزریق چربی‌ و تعداد مناطق هدف تزریق با افزایش هزینه‌ رابطه‌ای مستقیم دارند. قطعا جوانسازی کل صورت از یک یا دو منطقه در صورت قیمت تزریق چربی‌ به صورت بیشتری خواهد داشت.

نوع بی‌حسی

بی‌حسی موضعی و آرام‌بخش هر دو برای تزریق چربی به صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتخاب آرامبخش می‌تواند باعث افزایش هزینه‌ تزریق چربی‌ به صورت شود. 

تعداد جلسات تزریق چربی‌

چربی‌ تزریق شده پس از مدتی جذب می‌شود و گاهی برای آنکه اثرات طولانی مدت آن را مشاهده کنید و ماندگاری تزریق چربی به صورت چند سال طول بکشد، لازم است چندین جلسه تزریق را تکرار کنید. این کار هزینه‌ تزریق چربی به صورت را افزایش می‌دهد. 

مکان تزریق چربی

قیمت تزریق چربی به صورت به مکانی که برای تزریق انتخاب می‌کنید هم بستگی دارد. قیمت تزریق چربی به صورت در بیمارستان یا کلینیک و مطب خصوصی با هم تفاوت دارد.

مراقبت‌های لازم بعد از تزریق چربی به صورت

همانطور که گفتیم یکی از عواملی که بر ماندگاری تزریق چربی در صورت تاثیرگذار هست میزان مراقبتی است که زیباجو بعد از تزریق چربی به صورت انجام می‌دهد
از جمله مواردی که باید توسط زیباشو رعایت شود

  1. استفاده نکردن از دخانیات
  2. مصرف نکردن داروهای آنتی بیوتیک و ضد التهاب و رقیق کننده خون
  3. وارد نکردن فشار به عضلات صورت
  4. خم نکردن سر به صورت طولانی مدت به سمت پایین

بررسی مواردی که درهزینه تزریق چربی محاسبه می‌شوند

می‌توانید قبل از تزریق چربی به صورت درباره‌ی عواملی که در تزریق چربی محاسبه می‌شوند صحبت کنید و با آگاهی کامل این تکنیک زیبایی و درمانی را انجام دهید. برای افزایش سطح اطلاعات شما مواردی که در این روش محاسبه می‌شوند را برایتان آورده‌ایم:

  • هزینه‌ تسهیلات مرکز جراحی یا بیمارستان
  • هزینه‌ قرار ترمیم و ملاقات بعدی
  • هزینه‌های بی حسی و آرامبخش
  • هزینه‌های آزمایشگاه و کارهای پزشکی
  • هزینه‌های برداشت و خالص سازی چربی
عکس تزریق چربی به صورت در کلینیک دکتر لیلی هاشمی
عکس تزریق چربی به صورت در کلینیک دکتر لیلی هاشمی

آیا بیمه تزریق چربی‌ به صورت را تحت پوشش قرار می‌دهد؟

همانطور که می‌دانید این روش یک تکنیک‌ زیبایی شناختی محسوب می‌شود و صرفا درمانی نیست؛ بنابراین تحت پوشش بیمه‌ قرار نمی‌گیرد؛ البته شاید پزشک بتواند روش‌هایی مانند پرداخت اقساطی یا شرکت در جشنواره‌های تخفیفی را به شما پیشنهاد دهد. برای اطلاعات بیشتر باید درباره‌ی این موضوعات و قیمت نهایی هزینه تزریق چربی به صورت با پزشک گفتگو کنید. 

آیا نتیجه تزریق چربی به صورت دائمی است؟

متخصص با علم بر اینکه می‌داند مقداری از چربی توسط بدن جذب می‌شود و زیر پوست باقی نمی‌ماند چربی بیشتری را برای تزریق به صورت استفاده می‌کند. پس بعد از تزریق چربی به صورت نیاز است مدتی صبور باشید تا نتیجه نهایی را مشاهده کنید. در اینجا بهتر بود به جای اینکه بپرسیم آیا تزریق چربی دائمی است؟ راجع به میزان ماندگاری تزریق چربی سوال می‌شد!

ماندگاری تزریق چربی

3 عامل موثر در ماندگاری تزریق چربی مهارت پزشک و متابولیسم بدن فرد و مراقبت‌هایی است که بعد از تزریق چربی به صورت انجام می‌دهد.تکنیکی که پزشک برای تزریق چربی و آماده سازی اون ستفاده می‌کند در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر مستقیم دارد. پس لازم است عمل ساکشن به صورت اصولی انجام شود و زیباجو نیز پس از تزریق چربی به صورت به توصیه‌های پزشک توجه کند.

یکی از کارهایی که زیباجو بعد از تزریق چربی نیاز است انجام دهد تا از سلامت پوست و روند تزریق مطمئن شود چک‌آپ شدن زیر نظر پزشک خود می‌باشد. با توجه به ناحیه تزریق شده و میزان جذب چربی که بدن دارد میزان چربی ماندگار در صورت متفاوت خواهد بود.

نتیجه‌گیری؛ هزینه‌ تزریق چربی به صورت

در شرایط اقتصادی حاضر قطعا هزینه‌ کارهای زیبایی و درمانی برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد؛ اما این کارها اثر مستقیم روی چهره و سلامت روان افراد دارند. یعنی اگر تزریق چربی به صورت اصولی و حرفه‌ای انجام شود باعث جوانی صورت، افزایش اعتماد به نفس و رضایت درونی افراد و آرامش خاصی به بخاط روانی می‌شود و اگر تزریق توسط یک تزریق کننده‌ی ناشی انجام شود باعث نارضایتی و حتی مشکلات روحی جبران ناپذیری در فرد می‌شود. 

پس بهترین کار این است که به تبلیغات تزریق چربی‌ ارزان‌قیمت توجهی نکنید و یک کلینیک معتبر، صاحب نام با میزان رضایت بالا انتخاب کنید. هزینه تزریق چربی‌ به صورت حتی اگر گران قیمت هم باشد، اگر آن را در یک مکان امن و حرفه‌ای انجام دهید نتایج حاصله شما را به این باور می‌رساند که ارزشش را داشت!

جهت رزرو وقت تزریق چربی در تهران از کلینیک دکتر لیلی هاشمی با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید‌ و پس از کسب اطلاعات کافی از نحوه‌ی فعالیت مجموعه  و هزینه تزریق چربی به صورت نوبت خود را قطعی کنید. 

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی

من دکتر لیلی هاشمی هستم. مدت 20 سال است که عاشقانه در کنار مراجعینم هستم، تا تجربه خوشایند زیباتر شدن را به آنها هدیه کنم. در این سال­ها مراجعین بسیار زیادی برای امور زیبایی متفاوتی نظیر تزریق چربی، تزریق ژل، بوتاکس، لیفت نخ، مزوتراپی، پی‌آر‌پی و برداشت خال به کلینیک ما مراجعه کرده‌اند و من همیشه از دیدن حس رضایتی که مراجعین بعد از انجام کارهای زیبایی تجربه می‌کنند، لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
منشی کلینیک دکتر لیلی هاشمی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟